Buďte v klidu,Pjotr Fialenko lobuje v EU za to aby se emisní povolenky z topení a ropy o rok odložily na rok 2028,a Bůh ví co teď bude s grýn dýlem když pújde skopčák do propadu,o jakém se jim ani nesnilo.
Na green deal to nebude mít skoro žádný vliv, jen to potopí druhou půlku Evropy. Automobilky si svým nezájmem postaraly už o tu první půlku. Ujel jen m vlak, tet je převálcuje Čína
Ano do jisté míry máte i pravdu, ale už se moc nepíše že od příštího roku budou emisní povolenky na ropných produktech a že se každoročně dotuje Rolný průmysl jen v Evropě cca 200miliard eur. To je tržní hospodářství? Takže si prosím uvědomte že vždycky šlo na prvním místě o peníze, za socialismu i za kapitalismu.
Moc se mi líbí, jak se začli firmy vymlouvat na nějaký problém že nastal. Silničáři na sníh v zimě, nebo elektřina s alternativních zdrojů, taky vy bylo dobrý nemocný v nemocnici, a nebo letadla na letišti či vod ve vodovode. Milý daní a pánové, manažeři z vás chtějí dělat jen blb.cky a říkají tím proč zdražují a co nedělaly do teť.
Nevím proč automobilka koncernu Fiat brečí že nemůže dělat 8 válce. Jestli by si to zákazníci zaplatily ekodan,. Je to jen rozhodnutí automobilky a hází své rozhodnutí na někoho jiného. Jen mimochodem EU jednalo s automobilka před 20lety jak to bude dnes a všichni jsou hrozně překvapení. Jsou jako silničáři v zimě když napadne sníh.
Tihle vsichni ekoteroristi by se meli chytit za ruce a odtahnout tam, kam slunce nesviti..
Elektro teroristů jsou na vrcholný pozici automobilek a tet ještě pláčou jak oni za nic nemůžou. Mě by pak zajímalo kdo snímá jedná kolem milénia, asi svatej. Takže posíláte aspoň ty správný do patřičných míst.
Opravdu mě baví, jak si spoustu téměř všichni myslí že jde o bezpečnost. Na první místě jde o peníze a kolik kdo udělá přestupku(dotaci městu, obci, správní lokalitě). Takže nejde kdo udělá nějaký přestupek, ale kolik za to zaplatí a čím víc tím líp. Technologie ji k tomu jen pomáhají. PS bezpečnost dětí je jediný správný o nic jiného nejde
Elektroprdítko jako jediný způsob pohonu je neekonomický a rozhodně né ekologický nesmysl! Jako doplňková alternativa k moderním ekologickým a efektivním spalovacím motorům (či k hybridům) dejme tomu ale jako jediný způsob pohonu to NIKDY nebude fungovat, protože neexistuje přenosová síť která by dokázala dodat množství elektřiny potřebné pro nabití takového množství elektroprdítek které by mělo nahradit veškeré spalováky! Kdyby se jen v ČR měla všechna spalovací auta nahradit elektroprdítky bylo by k jejich uživení potřeba postavit dalších 6 jaderných elektráren což je prostě nereálné 😉 Kdyby byly elektroprdítka byla skutečně schopné nahradit auta se spalovacím motorem, samy by si našly cestu bez dotací, bez záměrné likvidace spalovacích motorů a především by nebyla 5x předražené. Ruka trhu je neúprosná a všude dává jasně najevo že trh elektroprdítka prostě nechce! Podívejme se na Nizozemsko kde je podíl elektroprdítek asi největší v Evropě kdy tam elektroprdítka převažují, no a po asi 10ti letech Nizozemci zjistili že to nejsou schopni uživit a došlo to tam tak daleko že tam začínají regulovat dobu kdy je možné elektroprdítka a co víc energetické firmy tam pokutují lidí když člověk dobíjí víc než by měl 😉 Nizozemsko budiž varováním ohledně elektroprdítek! Nizozemsko je důkaz že elektromobilita coby náhrada za spalovací motory nikdy nebude možný!
Nikdo neříkej nikdy, to je moto kterým se snažím řídit. Podle vašeho komentáře tak jsme zjistily že nemáte rádi Ev a rád je mít nebudete. Že Nizozemci nemají dobrou elektrosoustavu. A také jsme zjistily že máte o naší elektrosoustavu trochu zkreslený informace. A také že si myslíte že jsou dotovaná jen Ev a ne spalovaky, Greta by vám to asi lépe vysvětlila. Zavřeli jí za to, vtipný.
Těch firem za poslední století padlo neskutečné množství. A víte jak se pozná kvalitní firma? Tak že nezáleží jaký produkt má,ale jak dokáže chytit aktuální situaci. Vemte si takový Kodak byla to obrovská firma a díky špatnému rozhodnutí nejít do digitálního světa jí ujel vlak a co je z toho teď.
Přesně sem to taky tak myslel a tet stejnou chybu dělají evropský automobilky a snaží se to s chodit na grea deal
Njn, automobilky si myslely, že to mají navěky a že už není co zkazit. A tak do vedení postavili nechytré aktivisty a tlučhuby místo schopných a prozíravých lidí. A ejhle ony ty nekonečné kecy o světelných podpisech a o designovém jazyku žádný zázrak nepřinesly.
Bohužel už to není ani sranda, bavím se tu o WV group, Peugeot, Citroen možná Fiat. Už to zevně padat, to bude srandy Kopec i pro odpůrce, to se všichni pobavíme.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Aby se automobilky dostaly z kříže je bezpodmínečně nutné zveřejnění skutečného principu jenž ovlivňuje klimatické změny..Vysvětlení netrvá víc než jednu hodinu.CO2 nemá na oteplování nejmenší vliv.Věda za 125 let nedokázala předložit jediný důkaz o pravdivosti skle
1 odpověď
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
To by nejdříve sté kryze chtěli uniknout. Čelo světové měly automobilky stejnou dobu přijít pozvolna na ev, nikdo tomu nechtěl věřit, tet ať si v tom poschodí. S kryze je jedno možné východisko a s kostnatelemu vedení se nebude ani nad tím přemýšlet, takže vyhodit a dát nový pružný a inteligentní. CO2 je skleníkovým plynem, jen vědci se přou jestli má vliv činnost lidí na planetu. Přeji příjemné svátky a čtěte obě strany problémů pak si udělejte vlastní pohled.