Za mě nejdulěžitější část výška sedadla. Letos mám extrémní pocit, že se přemnožili trpaslíci - za volantem kolikrát vidím, že vykukuje kousek hlavy...🙂
I pro menší postavy je vždy možnost správného nastavení, jen je primárně důležitý správný výběr auta (co jsem slyšel i na kurzu bezpečné jízdy na polygonu v Brně). Kdo je menší postavy a má auto bez výškově stavitelné sedačky, tak ač to může znít nesmyslně, asi je na místě uvažovat o změně vozidla - přece jen správný posed není jen o bezpečnosti pro posádku daného vozu, ale i pro všechny účastníky provozu.
Bohužel ale plno lidí když kupuje auto, ať už nové nebo ojetinu, tak na správný posed za volantem nemyslí..., a to je velká chyba.
Za mě je nejlepší volba 3,6 V6 benzín, ale to je hlavně tím, že naftu už nikdy nechci. Nicméně u nafty bych se automatu vyhnul, protože tam často nevydrží víc jak 150-200tis km. Je to stejná převodovka jako u zmíněného benzínu, ale v naftě díky vyššímu krouťáku, který je mnohem níže, trpí mnohem víc, zvlášť při dynamické jízdě. Většinou je pak automat na repasi v ceně kolem 30-40tis Kč.
A ještě často zlobí Bluetooth modul a nefunguje Hands-free. Nový modul stojí kolem 10tis Kč, ale v Praze je firma, který umí repasi kolem 4,5tis (kdo potřebuje volat i za jízdy, vyzkoušet před koupí...🙂).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
MOPAR bez V8čky…, kam ten svět spěje…🙁🤮
To už nikdy nebude ono. Raději starší kousek ale s motorem, co udělá radost při každém startu - komu se v takovou chvíli zvedne nahoru min jeden koutek, ví o čem to je.