A víte co řekla Gregorová ve Štrasburgu? Že je to problém automobilek, že se nedokázali přizpůsobit a že je to jedno, že přijde 14 milionů rodin o živitele. Že bude i jiný průmysl. Absolutně asociální osoba co dělá ostudu už i Pirátům.
Ale ona má částečně pravdu. Inovační cyklus v Číně je poloviční oproti evropské automobilce. Tesla vyrobí el. auto za třetinu doby než evropská automobilka. Kolik má Tesla řídících jednotek a kolik jich má Škoda? Proto může být o hodně levnější.
To co nabízí řada evropských automobilek je koncepčně zastaralé - 400V architektura, špatný management baterky atd. Proč bych měl čekat na nabití dvojnásobnou dobu? Proč řada ID zatím nepodporuje OTA updates? A pak ty nabíječky. Rychlonabíječka = dvojnásobná cena. Nehorázné. Dokážete si představit, že byste jel např. autem po dálnici a na benzínce byla cena 80 kč za litr?
Tak tomu říkám konsolidace v přímém přenosu. Samoživitelkám bude stát zkoumat, zda má anebo nemá nárok na příspěvek na bydlení - a na druhé straně budou firmám vracet DPH na luxusní káry. V devadesátkách jsme si nemohli uplatnit DPH ani na běžné osobní vozidlo, pouze na dodávky. Potom přišla možnost odpočtu DPH na běžné auto a teď vracíme DPH i na luxusní sportovní vozy. A potom se koukáme na rozpočet a nevěříme vlastním očím - pánové asi zapomněli na to staré známé z berňáku " náklady na dosažení, zajištění a udržení příjmu". Při vší úctě - fakt si nemyslím, že firma potřebuje k podnikání Ferrari.
Chápete, že toto pravidlo se dá lehce obejít? Podnikatel si koupí to stejný auto ve vedlejším státě bez DPH a český stát z toho nemá nic.
Co sem melete rudé koncentráky! Nevíte z holá nic!
Tak to jste asi zapomněla na výjezdní doložku bez které to peklo nešlo opustit, na "nepovinnýho" Pionýra a SSM, na Lidové Milice, které bez právního rámce fungovaly jako pěst dělnické strany, na vedoucí úlohu KSČ, na zavírání lidí s jiným názorem, na strach říct co si myslíte. Nebo na to, když nebyl k dostání záchodový papír nebo vložky. Tohle je jen malý výčet z toho, proč to byl rudý koncentrák.
Tý jo, tak to je masakr!!! Lidl zná mé jméno!!! A dokonce i e-mailovou adresu - no tak to je vrchol!!! S těmito jinak naprosto tajnými údaji dozajista vybílí můj bankovní účet, přijde mi vykrást sklep a možná rozpoutá 3. světovou válku 🤣 Strašně se tady někteří rozčilují a ohánějí GDPR a přitom vesele nakupují na internetu, kde při každém nákupu úplně anonymnímu virtuálnímu obchodu naklepou všechny tyto údaje i s přesnou adresou bydliště 🤣
Patrně zná i Váš příjem a finanční situaci rodiny. Stále nevadí? Víte jestli tuto informaci neprodali dál?
nechápu proč takové hlouposti vůbec řeší. Mají to nechat na uživateli. Mě se jejich systém absolutně nelíbí a proto nic od apple nekupuji. Když si někdo apple koupí tak ať pak neremcá když se mu něco nelíbí. Prostě rozhodne zákazník.
A jaký monopol ? v životě jsem apple nepotřeboval :DD
Zákazníkům to nevadí, vadí to EU. O to je to smutnější
Samozřejmě, že Čína překvapila jen naivní trdla. Dobře ví co dělají a na rozdíl od Evropanů nejsou pitomci. Zatímco Západ předal všechny technologie do Číny, Vyškolil Číňany a nechal je okopírovat. Číňané na Západě budou jen kompletovat. A hloupí Evropané tomu budou říkat Vyrobeno v Evropě! Přitom by se legislativa samozřejmě dala rozvinout aby smontované auto prostě evropské nebylo....
Tak není to jen Evropa. Čína se stále učí know-how od Tesly.
Automobilům poháněným ropnými produkty již zvoní umíráček. Lidé se sice brání, že ne, ale to prostě tak je. Zatím tomu sice nepřeje cena automobilů, ale to se poddá. Postupně se zdraží benzín, nafta i plyn a ten rozdíl bude brzy proti elektřině neufinancovatelný. Elektro auta budou postupně levnější a tak postupně lidé přejdou na ně. Jsou efektivnější, de fakto snadnější na výrobu, postupně budou i plně recyklovatelná, takže surovin nebude tolik potřeba. Jsou tichá, bez přímých palivových exhalací a lidé budou ještě rádi, že jsou. Postupně se vyřeší i některé problémy s bateriemi.
Postupně se UMĚLE zdraží benzín (viz nové eko povolenky). El. auta jsou snadnější na výrobu? Tak která z evropských automobilek bere baterku od výrobce, který ji v Evropě vyrobí? Nevím o zádné.
Zbytek vašich vět je v budoucím čase - auta budou levnější; budou recyklovaná. Teď to tak není, proto tyto auta nikdo nekupuje. Oni nejsou ani ekologičtější (mimo přímých palivových exhalací). El. auto (jezdící v Česku) má vyšší ekologickou stopu oproti modernímu autu s EURO 6 až do cca 200 000 km. Teprve pak je ekologičtější. Měl jste někdy auto, kde jste najel tolik kilometrů?
První vlna covidu, kokta se plácá po ramenou, jak to on a jeho vláda zvládla. Další vlny, chaos. Kokta: ,,Odborníci mě nepřesvědčili, já za ten zmatek nemůžu, ale povodeň bych zvládl a lépe než Fiala a jeho vláda. Určitě bych se přijel podívat, jak ta voda teče. Když jsem vládl já, tak jsem zařídil, že žádné povodně nebyly, protože já bývalý komunista dokážu poručit větru i dešti".
Mě znechutil Havlíček včera v televizi u Moravce. Úplně první slova místo poděkování všem co pomáhají, bylo to, že Brabec dal peníze CHMU na počítač, který dělá předpověď. A že díky ANO všechno víme líp než dřiv. Neuvěřitelná neomalenost. A to u toho ještě popletl název CHMU.
Na druhou stranu poplácávání se po ramenou, jak to dobře zvládáme je taky divný. Nejsme zdaleka na konci.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
no tak hlavně, že ten vedlejší motor pojede dál
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
hledejte na youtube ionic 6 petr - po tomto bych si v životě ionic nekoupil
1 odpověď