Samozřejmě, že Čína překvapila jen naivní trdla. Dobře ví co dělají a na rozdíl od Evropanů nejsou pitomci. Zatímco Západ předal všechny technologie do Číny, Vyškolil Číňany a nechal je okopírovat. Číňané na Západě budou jen kompletovat. A hloupí Evropané tomu budou říkat Vyrobeno v Evropě! Přitom by se legislativa samozřejmě dala rozvinout aby smontované auto prostě evropské nebylo....
Tak není to jen Evropa. Čína se stále učí know-how od Tesly.
Automobilům poháněným ropnými produkty již zvoní umíráček. Lidé se sice brání, že ne, ale to prostě tak je. Zatím tomu sice nepřeje cena automobilů, ale to se poddá. Postupně se zdraží benzín, nafta i plyn a ten rozdíl bude brzy proti elektřině neufinancovatelný. Elektro auta budou postupně levnější a tak postupně lidé přejdou na ně. Jsou efektivnější, de fakto snadnější na výrobu, postupně budou i plně recyklovatelná, takže surovin nebude tolik potřeba. Jsou tichá, bez přímých palivových exhalací a lidé budou ještě rádi, že jsou. Postupně se vyřeší i některé problémy s bateriemi.
Postupně se UMĚLE zdraží benzín (viz nové eko povolenky). El. auta jsou snadnější na výrobu? Tak která z evropských automobilek bere baterku od výrobce, který ji v Evropě vyrobí? Nevím o zádné.
Zbytek vašich vět je v budoucím čase - auta budou levnější; budou recyklovaná. Teď to tak není, proto tyto auta nikdo nekupuje. Oni nejsou ani ekologičtější (mimo přímých palivových exhalací). El. auto (jezdící v Česku) má vyšší ekologickou stopu oproti modernímu autu s EURO 6 až do cca 200 000 km. Teprve pak je ekologičtější. Měl jste někdy auto, kde jste najel tolik kilometrů?
První vlna covidu, kokta se plácá po ramenou, jak to on a jeho vláda zvládla. Další vlny, chaos. Kokta: ,,Odborníci mě nepřesvědčili, já za ten zmatek nemůžu, ale povodeň bych zvládl a lépe než Fiala a jeho vláda. Určitě bych se přijel podívat, jak ta voda teče. Když jsem vládl já, tak jsem zařídil, že žádné povodně nebyly, protože já bývalý komunista dokážu poručit větru i dešti".
Mě znechutil Havlíček včera v televizi u Moravce. Úplně první slova místo poděkování všem co pomáhají, bylo to, že Brabec dal peníze CHMU na počítač, který dělá předpověď. A že díky ANO všechno víme líp než dřiv. Neuvěřitelná neomalenost. A to u toho ještě popletl název CHMU.
Na druhou stranu poplácávání se po ramenou, jak to dobře zvládáme je taky divný. Nejsme zdaleka na konci.
Já si příští měsíc objednávám EV kvůli nižším nákladům na provoz.
Ročně najezdím s vozem 70-90tis KM. Jenom za palivo jsem zaplatil více jak 215tis CZK. Elektřina je levná. Do toho minimální náklady na servis oproti spalovací verzi.
S domácím nabíjením a vlastní FVE mi spalovací vůz nedává smysl.
Skutečně pro někoho EV může být levný dopravní prostředek .
Je však na každém aby si spočítal co mu dává smysl s význam. Pro někoho může být vhodné Ev pro jiného jiný druh pohonu.
Jestli rocne najedete tolik, tak budete muset na rychlonabíjecky. Tam je nabijeni drazsi cca 2x oproti dieselu. Radsi si el. auto nekde pujcete na tyden na test a porovnejte si naklady.
Kolik byla v devadesatkach Marka? 7kc za marku. Silink rakouský 2,70 kc. Co jse stalo za těch třicet let demokracie. P. Klaus říkal že utáhneme opasky abychom dohnali tenkrát. A všichni stejné pozice startovní čáře. To byly hesla, Panečku. A dnes máme deštník proti drahote od Fialy. Neviditelný deštník, co jsi přát víc.
Tak zrovna na grafu EUR/CZK, který je v článku uveden, je vidět že pomalu západ doháníme. Spíš jde o to, jestli se to dohánění nezastaví, a tady mám svoje obavy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
nechápu proč takové hlouposti vůbec řeší. Mají to nechat na uživateli. Mě se jejich systém absolutně nelíbí a proto nic od apple nekupuji. Když si někdo apple koupí tak ať pak neremcá když se mu něco nelíbí. Prostě rozhodne zákazník.
A jaký monopol ? v životě jsem apple nepotřeboval :DD
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zákazníkům to nevadí, vadí to EU. O to je to smutnější