Já bych to tak dramaticky neviděl. Na co školy? Stejne 2/3 vsech detí chtěí byt influencery, modelkami a instagramovými hvězdami a k tomu žádnou školu nepotřebujou. Placená platforma Herohero jim zajistí měsíční statisícové příjmy do konce života. Denně to vidíme ve všech reality show co běží ve všech televizich...😄
Pekař, zase máš dvojí identitu?
Pořád lepší než je ve škole trápit tunami zbytného balastu. Já mám mé děti a vnoučata dobře vychované. Že vy ne je jen váš problém. Proč je tedy máte? Vychované děti vědí, že musí pro svůj život neco udělat. Nepotřebují nad sebou osobu s rákoskou nebo hrozbu propadnutí.😡👎
Ze te ta vnoučata nevezmou nekam na výlet, pořad jen sedíš u počítače a blouzníš .
Kolik jich vlastně mas? Začínal si na dvaceti, pak třicet a teď už čtyřicet …
Samé prázdniny, málo práce, hromada peněz....a ejhle, oni vzdělaní a kvalifikovaní učitelé nejsou. Musí se to lepit prostě někým, kdo jde okolo a má čas.
Takže, milí kritici, učitelů máte prostor a chutě do toho. Ta skvělá místa jsou volná. Předpokládám, že Lukáš Pekař půjde vzorem.
Lukáše Pekaře nepoustejte k detem! On by stejne nešel , ma sve roboty, ti ho za tři týdny naučili maďarsky ….
Na neziskovky jsem zapomněl, těch je ještě víc než daňových poplatníků.
Mrkněte treba na neziskovou organizaci CEDU, tam pracuje rada lidi, kteří vystudovali PedfUK a raději se vrhli na skoleni ( Trénink třídního učitele, Vedení tridnickych hodin, Školní sborovna a jeji spolupráce, Mentorovani pedagogů atd., kouknete na ceny za takové skoleni)
Kde tedy jsou. Nejsou lékaři , nejsou řemeslníci, nejsou učitelé jen ministrů je dost. Přitom školy chrlí kvanta vysokoškoláků. Asi bude třeba aby ti co vystudují / zdarma / vysokoškolský obor a odejdou jinam za studium platili. Je to velmi nepopulární při tom co už rodiče studentů musí vynaložit na studium, ale takhle to pokračovat nemůže.
Neziskovky
Jiří,on tady ten pán je takový Brouk Pytlík. Všude byl od všeho má klíče a existuje jen jedna jeho pravda. Na argumenty neumí reagovat, maximálně invektivy a stále dokola omílanou básničkou. Nemá příliš smysl ztrácet čas s člověkem, který je ze své podstaty extrémně negativně zaměřený proti učitelům obecně, což dost nahrává možnosti, že byl ve škole za outsidera a bohužel možná i oběť šikany.
Bingo! Tak to vidím i já!
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí zejména pro čistě popisné vědy, ale dnes už i všeobecně. Dnes lze na mobilu nebo tabletu vypočítat skoro celou matematiku, geometrii, fyziku i chemii. Všechno je to zejména otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici především učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextovych odkazů ve Wikipedii nebo offline Kiwixu lze kdykoli v klidu nastudovat jakékoliv téma i s kontextem a souvislostmi. Chatbot zase poskytne tématický výtah z textu. Problematické a obtížné tak dnes už zůstávají především praktické a odborné oborové znalosti, dovednosti a kompetence, které je poměrně složité informačně vyjádřit a zobrazit a informace často nejsou veřejnosti přímo dostupné a k dispozici, protože se jedná často o interní znalosti a informace. Proti humanitnímu směru nic nenamítám, ale je třeba si uvědomit, že na trhu práce je poměr uplatnění technických věd vůči humanitním zhruba 20:1. A jejich společenská prospěšnost a užitečnost je velmi sporná a často nejasná. Učitelé zejména na základních školách a gymnáziích se bojí, že by se s používáním mobilů a tabletů ukázali na školách jako nadbyteční, a proto se je snaží všemi způsoby zakazovat. Ve školském systému by se podle mě s maximální racionalizací procesů dalo klidně ušetřit až polovina financí, tedy kolem 150 miliard korun ročně. A v podstatě by to ani nikdo nikde příliš nepoznal. Tak moc je současný systém neefektivní.😠😡👎
Masibl Pekař
Dobrý den, pokud se pohybujete v okruhu lidí, které zajímá literatura, tak se Vám tahle romance hodí a máte s ní úspěch. To ale znamená, že je to Váš koníček a ve volném čase Vám dělá radost se to učit. Koho to zajímá, může se to dobrovolně naučit. Já kdybych to zarecitoval přátelům, tak o ně přijdu. Např. v přírodopisu probíráte včelu medonosnou jen velice okrajově. Přitom je to jeden z nejdůležitějších živočichů na světě. Včele se věnuje jedna vyučovací hodina a pak se to člověk hodinu doma učí. Téhle romanci která je 98 lidem ze sta úplně k ničemu se také věnuje hodina a pak člověk ztratí tak 8 hodin života zbytečným učením. A konkrétně já jsem ztratil několik dní, protože mě to vždy vytočí, že jsem se musel takovou zbytečnost učit.
Učil jste se ji nebo jste ji rozebírali?
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí zejména pro čistě popisné vědy, ale dnes už i všeobecně. Dnes ti nejlepší chatboti dokážou spočítat algebru, integrály, derivace, funkce, fyzikální i chemické problémy a geometrii klasickou, analytickou i deskriptivní. Používají k tomu step by step vysvětlení a efektivně příklad vyřeší a vysvětlí. Takže skoro celé učivo základních i středních škol je sto průměrný chatbot vyložit a vysvětlit. K tomu existují i neprofesionální aplikace jako Mathway, Photomath, Geometryx, Geogebra, Geometry Pad, Desmos, PhyWiz, Chemistry Cool, Tutor Lily, Fluentpal, Kiwix a mnohé další. To samozřejmě ani v nejmenším neznamená, že by žák neměl vyvíjet žádnou aktivitu. Právě naopak. Může s chatbotem pomocí aplikací plně spolupracovat na zadaných úkolech. Chatbot je schopen pak žáka ze znalostí i prozkoušet. Všechno je to otázka informací, technologií, financí, nerostných zdrojů a energií. Dřív měli informace k dispozici především učitelé, dnes je může mít ve stejném rozsahu a kvalitě každý žák a student ve svém mobilu nebo tabletu. V našich školách stále převládá klasický frontální výklad, který je velmi často překotný, nepřehledný a nesrozumitelný. Žáci si z takového výkladu odnáší domů jen minimum znalostí, jsou zmatení a frustrovaní a doma se musí večer doučovat z učebnic v podstatě odznova. O víkendech se pak žák musí učit latku s rodiči, protože při výkladu v hodině si neměl šanci učivo do hloubky a dlouhodoběji osvojit, utužit a vstřebat do mysli. Je to velmi neefektivní a marné.🤕
Karle, zase se ti všichni smějí …
17 let jsem děti učila doma. Bylo to nejlepší období našeho života. Ovdověla jsem a pak přišel Covid, děti byly zavřené a trpěty. Domácí vzdělávání jim poskytlo výhodu návyků, které jim pomohly se vzdělávat a když kvůli mému vytížení musely do školy, vybrali jsme Montessori, kam dojíždí denně a jsou spokojeny. Jsem rozhodnuta se k domácímu vzdělávání vrátit u svých nejmladších synů, co ještě nechodí do školy. Do školky bych je nedala, jsem ráda, že jsou s námi a sourozenci. Systém ničí děti co jsou samostatné a nadané, vidím to denně, a je nastaven špatně. Své děti nenechám psychicky mrzačit.
Kolik mate deti?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pan Dorma má mnoho podob.
1 odpověď
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Ale volem je vždy