Maji, treba Mazda, ale ktery ekogauner by si dneska tuhle turbodehnotvou bidnou spinu kupoval. kDyz jsou dneska lepsi po vsech smerech lepsi pohony
nemají, Mazda ho dává jen do té obrovské krabice a ještě není nic moc. A kteréže jsou ty po všech směrech lepší pohony? Žádné mě nenapadají. Jsou jen jiné pohony, které mají spoustu výhod, ale i nevýhod. Každému co mu vyhovuje.
Mám naprosto stejnou zkušenost, testoval jsem i nového Kodiaqa ve stejné motorizaci. Navíc je to i nebezpečné, očekáváte okamžitou akceleraci a auto prostě nejede. Ten motor je zcela na prd. Možná tak Sub 4 nebo Kodiaq RS s motorem TSI 196kw 4x4, tam by to mohlo alespoň trochu jet, ale zase spotřeba bude 8-10l, dle stylu jízdy. Chtělo by to 6V a 3,0l, ale to je utopie, to by člověk musel jít od Tuarega a ten stojí 2x tolik, pokud se tedy bavíme o koncernu.
Když se mi konečně podařilo se Kodiaqa zbavit, můj problém vyřešilo Audi A6 50TDI. Od té doby už nejsem při každé jízdě na*raný, ale naopak se těším. Tříleté auto v záruce bylo levnější než předváděčka Kodiaq. Jízdní zážitek nesrovnatelný.
Suberb 4 je jedním slovem katastrofa. Pokud někdo uvažuje o koupi, tak prosím si to auto půjčte alespoň na víkend, více nebude potřeba. Nikdo kdo vlastnil alespoň průměrné auto si tohle prostě nemůže koupit! Testoval jsem LK TDI 142kw 4x4 v plné výbavě. Design je věc vkusu, za mě hnus a tři kroky zpět oproti Subu 3. Interiér je zprzněný až na půdů - displej před kapličkou, gril přes celou palubku, čudlíky na průduchy klimy mi zůstavaly pravidelně v ruce, rozlišení kamery z aut z minulého tisíciletí, použité vroubkované plasty na dvěřích a palubce hnus, páčka na řazení plastový šunt, smartdials funkčně ok - zpracování alá Čína, Infotainment trčí z palubky, moc intuitivní mi nepřijde, alespoň se neseká. Sedadla hrozná, za mě xkrát lepší ve sportline, ale tohle je věc dle postavy asi, mě z nich bolela bedra. Podvozek katastrofa, dunění, bouchání, jako totální otřes. Motor má v nízkých otáčkách až tragikomickou odezvu. A takto by se dalo pokračovat, tohle má být vlajková loď? Tvl to je naprostý debakl, tohle bych nechtěl ani za polovinu ceny. A k recenzi, jedním slovem trapas, objednaný a zaplacený pan Koubek, fuj.
Odezva na plyn je bolest už několik let. Měl jsem Kodiaq 147 kW a s autem se bez přepnutí do režimu sport, nebo použití manuálního řazení v podstatě nedalo jezdit. Při výjezdu ze zatáčky a potřebě akcelerace prodleva dosahovala 2 a 3 sekund.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Tak o čem? Že rychle a bezpečně předjedete? To jde i se 3 válcem...
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
ha ha ha, ten byl na nástěnku. Tady jde o projev a požitek z jízdy. Pokud máte auto jako pomůcku pro přemístění z bodu A do bodu B, tak ok klidně tříválec. Ale pokud vás baví jezdit... A proto je super, že si každý může vybrat, co mu vyhovuje