Díky speciálním počítadlům cestujících může dispečink v reálném čase sledovat obsazenost a podle potřeby měnit složení souprav. „Například lze spojit polovinu této šedesátimetrové tramvaje se čtyřicetimetrovým modelem,“ vysvětlil projektový manažer Škody Group Michael Kocmich.
No tak to si autor fakt dělá srandu nebo je to absolutní technický primitiv? Jasně, ty vogo, někde se nahrnou lidi a dispečink dá rozkaz rozpůlit šedesátimetrovou tramvaj a k ní připojit čtyřicetimetrovou. Ty vogo jak to chceš udělat troubo.
Pro tvoji informaci, vemeno, cestující se počítají a z toho se stanoví vytíženost trati nebo úseku trati a podle toho se postaví jízdní řád a typy vozů které tam budou jezdit. Spojovat můžeš jen celé tramvaje. Šedesátimetrovou a čtyřicetimetrovou. Ale fakt ne tak že šedesátimetrovou rozpůlíš a k ní připojíš čtyřicetimetrovou. Jistě by to šlo, ale to je práce na týden, a co schválení do provozu a minimálně brzdný zkoušky?
Chudáku…
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Škoda…