„autory podobných videí vyzývám, aby napříště natočili i část A.“
Autoři podobných videí ta videa nerežírují. A nikdo jim neřekne, aby si připravili mobily, že už to za pár okamžiků začne.
Nicméně, v tramvajích jsou neustále v provozu kamery. Pokud by ten řidič skutečně chtěl, mohl by dosáhnout zveřejnění jejich záznamu.
„Ano, kde jsou ty časy, kdy člověk mohl vyrazit na pivo s pětikorunou v kapse a vrátit se nejen s pivem v sobě, ale i s drobnými na rohlík a časopis Dikobraz?“
Ano, kde jsou ty časy, kdy jsem vydělával 1360 Kčs hrubého? Pravda, byl to jen nástupní plat, který se mi po půl roce zvedl o 70 Kčs, a podle tehdejších tabulkových výměr mohl po X letech (tuším, že snad po 10?) praxe můj plat technika dosáhnout svého maxima 2480 Kčs.
Tento postup nejenže snižuje tepelné namáhání baterie, ale také minimalizuje počet úplných nabíjecích cyklů, což přispívá k delší životnosti baterie.
Díky za pobavení 😃. Autor zřejmě vůbec nepochopil, co je to nabíjecí cyklus. Nějaký význam může mít v tomhle případě jen to tepelné namáhání, ale počet cyklů to nijak neovlivní.
Když jedu na kole po cyklochodníku, který přetíná silnice a je v tom místě přechod pro chodce, tak vždycky sesedám, až na jednu výjimku. Je to přechod se semaforem, který dobře znám, a když pospíchám a vidím, že ještě stihnu zelenou, tak to projedu, samozřejmě opatrně. A to vedle přechodu, zebry se nedotknu ani pomyslnou svislicí od řidítek (důvod je jediný - na tomhle přechodu opravdu hodně dlouho trvá, než chodcům opět padne zelená). Nejsem si ale jistý, jestli je to takhle v pořádku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
„která umožňuje natáčení pod vodou až po dobu jedné hodiny"
Není to spíš tak, že umožňuje natáčení pod vodou po dobu až jedné hodiny?
„kompaktní rozměry“ - jsou to tedy rozměry pevné, soudržné či celistvé?
2 odpovědi