Je smutné kolik lidí se tu bude hádat že se rychlosti při nárazu sčítají. Opravdu se takto snadno sčítat nedají, náraz dvou aut jedoucích pro ti sobě 56km/h se opravdu nerovná nárazu do pevné překážky při rychlosti 112km/h.
Už jenom že rychlost je nic neříkající údaj. Důležitá je energie nárazu.
Když by například obě auta měli stejnou hmotnost, třeba 2t. A jely již zmiňovanou rychlostí 56km/h. Tak jedno auto bude mít kinetickou energii okolo 242kJ. Tedy svojí deformační zónou musí tuto energii zmařit. Pokud tedy pojednou dvě vozidla proti sobě, energie, kterou bude potřeba zmařit je 484kJ, avšak také budou dvě deformační zóny. Výsledek tedy bude stejný při nárazu do pevné překážky jako když narazí dvě auta do sebe.
Pokud by toto auto narazilo do pevné překážky rychlostí 112km/h. Energie kterou bude muset deformační zóna zmařit 968kJ. Tedy 4x více.
Pro příklad uvažuji že jsou obě auta stejná s váhou 2t, a pevná překážka znamená, že překážka se při nárazu nedeformuje ani nepohne.
Doplnil bych jednu věc do výpočetního příkladu.
V případě že bude v nájmu tak za 25 let ušetřil 1 651 800kč. (záleží také na inflaci a zvyšování nájmu) + budu dále platit nájem.
Zatím co pokud by splatil hypotéku, tak sice nebude mít ušetřenou výše uvedenou částku, ale bude majitel nemovitosti v hodnotě 3 832 920kč. (záleží na amortizaci, a vývoji cen nemovitostí). Také záleží na vynaložených částkách které během této doby bude nutné dát do údržby a rekonstrukcí.
Nevím proč ale líbí se mě model kdy na konci toho všeho něco vlastním. Nehledě na to že pokud splácíte, tak banku nic víc nezajímá. Na rozdíl od pronajímatele, který se může kdykoliv rozhodnout o ukončení pronájmu.
Za mě je vlastní bydlení spojením užitečného s potřebným, tedy investice s bydlením.
Jak toto vůbec někdo může zveřejnit? Nemyslím teď jenom obsah článku, ale ty chyby.
Za volantem pak ve všech případech sedí lidé z masa a kostí, kteří dokonce ani používat Autopilot - veškeré asistenční systémy jsou v tunelu deaktivované, přestože právě uzavřené prostředí jejich využití nahrává.
Tesla i podle nich žádné nemá autonomní řízení nemá, ač to názvy jejích technologií naznačují.
Pardon, ale to si autor ani neumí přečíst co napsal? Však je to článek, který má pouhých 465 slov. Od článku, co mě seznam vybral a dal na hlavní stránku bych čekal nějakou úroveň.
Nechápu, chvíli se tu nadává jak to, že se u nás očkuje vakcínou AstraZeneca, když ostatní státy očkování pozastavili. O pár dní později se nadává že se objednalo méně vakcíny AstraZeneca než se mohlo.
Teď ji vláda doobjedná a zítra se bude psát o tom, jak to, že se objednává od Astry když ostatní státy pozastavují očkování.
Nepodporuji vládu, ale zdá se mi že už se ani neřeší co se udělalo ale jenom se kritizuje.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Lidi, čtěte pořádně! Nikde není v článku psáno, že to zapálil, píšou že není ani důkaz že to zapálil, kromě jeho původní výpovědi. I jeho původní výpověď měla díry.
To že se chtěl zničit je dle článku myšleno, že se chtěl zničit přiznáním k tomu činu. Nikoli činem.
Podle komentářů už lidi nečtou ani ten nadpis pořádně.
1 odpověď