Lidi, čtěte pořádně! Nikde není v článku psáno, že to zapálil, píšou že není ani důkaz že to zapálil, kromě jeho původní výpovědi. I jeho původní výpověď měla díry.
To že se chtěl zničit je dle článku myšleno, že se chtěl zničit přiznáním k tomu činu. Nikoli činem.
Podle komentářů už lidi nečtou ani ten nadpis pořádně.
Musel jsem se zasmát formulaci, že povolali odstřelovače s puškami... a to tam měli dojít s prakama nebo lukama se šípy? A další zvonek: odstřelovači jsou cvičeni na likvidaci takovýchto věcí... nejsou nááááhodou cvičeni na něco jiného? Na fotce mne udivilo, že ta díra po kulce je čistá, žádné otřepy, no nevyznám se v tom, ale přijde mi to divné. Může mi to někdo vysvětlit? Díky
Zdravím, rád vysvětlím. Průstřel takovou ráží zanechá relativně čistý otvor o velikosti střely. Ale díky obrovskému tlaku který vychází z lahve tření kyslíku a kovu způsobí že se kov odbrousí/odpálí a otvor se tím zvětší a hezky zahladí.
Názorně to je například vidět na tomto videu okolo 15. minuty. Odkaz 1
Když se podíváte, jaké jsou ordinační hodiny drtivé většiny ambulancí, zjistíte, že lékaři neordinují ani 8 hodin, většinou pouze pár hodin denně, často některé dny vůbec. Takže ano, prostor tam je. Při počtu zhruba 1200 psychiatrů v ČR to opravdu zvládnutelné je. Sorry jako.
Zvládnutelné to není, teda dle mého názoru. Psychologické vyšetření pro ZP trvá cca 4hodiny. Když k tomu připočtu že potom ten psychiatr musí vyšetření vyhodnotit a napsat k tomu zprávu. Tak jeden člověk zabere 5h. Pokud máme 400 000 majitelů ZP, tak to odpovídá, že pohovory zaberou 45týdnů. Pokud počítám 1200 psychiatrů. Kdy každý pracuje 8hodin denně, 5dnů v týdnu.
Tedy skoro rok by se psychiatři museli věnovat jenom majitelům ZP.
Trochu k popukaní jednou je Taiwan Čína jindy zase jen svobodný Taiwan 😉 když by je to mělo poškodit tak se o nich mluví jako o Číně 😉
Všem tu vnucujete že je loď registrovaná na Taiwanu, ale ani to si neumíte ověřit? Prosím dokažte to. Já jsem našel informace pouze o tom že je registrovaná v HongKongu, stejně tak je uvedeno i v článku. Když jsem se koukal na posledy, tak Hongkong Taiwanu nepatřil 😄.
A když proti vám pojede pevná překážka, jak píšete, která se nedeformuje, tak pak by se ale ty rychlosti musely sečíst, nebo se pletu?
Sčítání rychlostí jako takové není problém. Sčítat rychlosti můžeme, ale sečtením rychlosti pouze získáme relativní rychlost obou objektů, jak se k sobě přibližují. Nelze tedy porovnávat dva objekty pouze na základě rychlosti. Právě přidělením hmotnosti pomocí vzorečku dostanu energii.
Tedy pokud by tato překážka splňovala to, že by se nedeformovala a při nárazu by nezměnila směr ani rychlost. Tak prakticky ano. Při sečtení rychlosti znovu dostanu 112km/h. To že se z našeho pohledu oba objekty hýbou k sobě je nepodstatné. Je to stejné jako kdyby jeden stál a druhý se pohyboval. Důležité je to, jak se k sobě pohybuji relativně z jejich pohledu.
Pokud po nárazu překážka nezmění rychlost, směr a ani se nezdeformuje. Tak překážka má nekonečnou hmotnost. A zmaří veškerou energii při nárazu.
I když by překážkou byl například jedoucí kamion. Bude mít nějakou energii protože má nějakou hmotnost. Tedy i při střetu auta s kamionem, nelze sčítat rychlosti. I když díky mnohonásobně vyšší hmotnosti kamionu, se toto více blíží nárazu do výše zmíněné „pohyblivé“ zdi se sečtenými rychlostmi.
Výsledkem je když porovnáváme náraz dvou aut, a náraz jednoho auta při sečtení rychlostí do zdi. Tak jednou porovnáváme náraz jedné hmotnosti do druhé hmotnosti, a podruhé porovnáváme náraz jedné hmotnosti do nekonečné hmotnosti. I v případě že by jedno auto stálo a já do něj narazil 112km/h. Tak výsledek je znovu stejný jako kdybychom jeli proti sobě každý 56km/h. A však po nárazu druhé nezůstane stát, a rozpohybuje se. Proto je celkově menší množství zmařené energie.
Popisuji to zjednodušeně.
Je smutné kolik lidí se tu bude hádat že se rychlosti při nárazu sčítají. Opravdu se takto snadno sčítat nedají, náraz dvou aut jedoucích pro ti sobě 56km/h se opravdu nerovná nárazu do pevné překážky při rychlosti 112km/h.
Už jenom že rychlost je nic neříkající údaj. Důležitá je energie nárazu.
Když by například obě auta měli stejnou hmotnost, třeba 2t. A jely již zmiňovanou rychlostí 56km/h. Tak jedno auto bude mít kinetickou energii okolo 242kJ. Tedy svojí deformační zónou musí tuto energii zmařit. Pokud tedy pojednou dvě vozidla proti sobě, energie, kterou bude potřeba zmařit je 484kJ, avšak také budou dvě deformační zóny. Výsledek tedy bude stejný při nárazu do pevné překážky jako když narazí dvě auta do sebe.
Pokud by toto auto narazilo do pevné překážky rychlostí 112km/h. Energie kterou bude muset deformační zóna zmařit 968kJ. Tedy 4x více.
Pro příklad uvažuji že jsou obě auta stejná s váhou 2t, a pevná překážka znamená, že překážka se při nárazu nedeformuje ani nepohne.
proč by je měl hlídat. Někdo je uměle - vlky - nasadil tak jsou jsou jejich a měli by si je hlídat a ne aby na jejich rozhodnutí doplácelo hodně jiných lidí. Jsem zvědavá až se stane neštěstí a vlk napadne dítě nebo člověka dospělého
Ty vlky zde nikdo nenasazuje, volně se vracejí z míst kde se dlouhodobě vyskytují. Vracejí se do míst kde se historicky vyskytovali.
Ukrajinske obili je levnejši a to Ukrajina nedostava od EU takove obrovske dotace jako členske staty EU.
Jak je toto možne?
Je to jednoduché. Levnější ropa. Méně jak třetinové platy. Žadné nebo menší regulace levných hnojiv, pesticidů a podobně.
Není to úplně férový boj když obilí vypěstované u nás má nějaké požadavky na kvalitu a u dovezeného z ukrajiny se toto neřeší a nekontroluje.
Myslím,že to je jen doměnka.Ukrajinci tyto masky užívaji běžně..Něvěřil bych že ta valka je jejn hra airsoftovou zbraní
Odkaz a stačí toto jako důkaz mé domněnky?
V tomto případě mě okamžitě trklo do očí že mají ochranu obličeje, tedy airsoftovou ochranu aby jim někdo nevylámal zuby. Potom co jsem to viděl jsem koukl, mix uniforem, našel jsem originál neoříznuté fotky kde to je vidět ještě více. A například ještě detail reflexní vesty která leze z batohu. Polské vlaječky na ramenech. Odkaz 1
Máte nějakou analýzu proč je to nesmysl, nebo je to nesmysl proto, že je to jinak, než to bylo dřív?
Jen zabrouzdám v paměti, Billa, Globus zkusili nahradit plastové tašky papírovými, a poté se vraceli zpět k plastu. Jenom pro tašky pro Billu padlo měsíčně 300 vzrostlých stromů, nehledě na to že to bylo výrazně energeticky náročnější na výrobu. Vidím budoucnost v rozložitelných plastech, než v jednorázovém papíru.
Co to meleš ja si myslím že je jenom dobře že tam jsou a pomahaji aspoň nesedí doma a co si nepochopil na taktice vidim tam na tom videu pohyb na planině doskoky alfa první tým a beta druhy tým mají mezi sebou rozptyl tak aby zabraly co největší plochu co se tyče SQB tak par chybiček by se našlo ale nic proti srsti ale aspon mají odvahu a je-li tam a možná už jsou i někde v boji to že tam mají znak atd tak za mne jenom dobře aspon uvakazujeme že se Rusů nebojime
* CQB
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V čem je řidič kamionu neukázněný? V tom, že má náklad který má např. časový termín vyložení( třeba do nepřetržité výroby na linku), že veze potraviny podléhající rychlému znehodnocení( jogurty, máslo a další), v tom že používá komunikaci kterou NESCHOPNÍ silničáři včas a v předstihu nesolí? V tom případě jsou NEUKÁZNĚNÍ VŠICHNI účastníci silničního provozu. Opět se ukazuje, že kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde.
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Taky jsem si říkal čím. Tak jsem nebyl líný a přečetl jsem si článek celý. Tam jsem se dozvěděl že neukáznění jsou tím, že zablokovali silnice, kde neměli co dělat. Například ten na fotce je zaseknutý v silnici, která je "zkratkou" kde si cestu mírně zkrátil. Ale aby se na místo dostal projel zákazovou značku, která zakazuje vjezd vozidlům nad 12 tun.