Po konci TDF závodník UAE Nils Politt vykládal v německým podcastu, že už nedodržují žádná preventivní opatření a na konci TDF měli covid 4 jezdci z UAE. Doslova řekl, že nedělají vůbec nic proti tomu. Což je docela zásadní rozdíl oproti ostatním týmům. 🤔
Nakonec bylo jediný štěstí, že Tadej to dostal dva týdny před TDF, a měl tzv. imunitu, jinak by možná dneska 3 zářez na největším závodě neslavil. 🙂 A vypadá, že je to vytrestalo teď na Vueltě.
Ben mimo 2 min. ztráty , kterou schytá v časovce , má i jak na to aktuálně koukám i problém s poziční jízdou, nebo´t ačkoli jejich sportovní ředitel deklaroval, že pojedou chytře, zase ho zbytečně větrají blízko špice , zatímco Primož je dále a Almeidu neuvidíme, jak ho UAE schovává a šetří, je to samo nebezpečnější, ale nutné, vzpomeňme na Voecklera , ten se schovával v hlouby balíku, na čele se větralo SKY a ztěží ho vysvlékli až ve 3. týdnu , jo šetření v závětří je klíčové, letos už vidíme, jak týmy vysílají na špic jen max polovinu závoďáků a zbytek hlídá lídra schovaného na 30+ místě. Samo třeba Primož musí být hodně na čele z bezpečnostních důvodů, neboť je bohužel neskutečná smotka ( v cyklo hantesu se padání říká smotání) . Dále má Ben ještě další problém, a sice nekonkurence schopný materiál, bohužel sportovněmarketový Rysel nedosahuje špičkových kvalit materiálu jako je Sworks, Colnago, ... top materiál má vlastně jen cca 6 týmů, ostatní zaostávají , sice už to není tak propastný rozdíl jako vloni, kdy UNOX jezdilo na kolech za 160t., zatímco top týmy za 400t. Ale několik málo wattíku , cca okolo 3 W Benovi přece jen chybět bude, což v třítýdenním závodě už též rozdílek udělá. Jen pro informaci a srovnání , to samé špičkové a jedno z nejrychlejších letošních kol SWORKS Tarmac SL8 osazené Shimanem je o 125g lehčí než to samé osazené SRAMEM,jo ale i WOUT musí loajálně chválit jak je SRAM super, business vládne všude.Ben nevyhraje, nakonec vypustit závěr a radovat se před lajnou a ztratit minimálně 2 s,takhle se o červeňáka nebojuje,hodně štěstí při fandění všem
Tak, to že má Visma problém s koly není nic nového a oproti konkurenci UAE je to znát dost. Jak z důvodu počtu defektů na klasikách, tak z důvodu časovkářských speciálů. Teď si na to stěžovala i ženského týmu Vismy výborná časovkářka Markus, která přestupuje do Lidl-Trek, že se rozhodla pro změnu z důvodu mateirálu. Týmu se to asi nelíbilo a na Instagramu se pak vyjadřovala, že to tak doslova nemyslela... To asi není dobrý vysvědčení pro tým, kterej po SKY přinesl do pelotonu absolutní profesionalitu. Ale vše je o pěnezích, kterých po odchodu sponzora nemají narozdíl od Emirátů neomezeně...
Řekla bych,že Bora spoléhala že třeba Visma to bude stahovat.Pripada mi,ze nechali Boru v tom pěkně vykoupat
Visma neměla žádný důvod jet. Sepp Kuss letos není ve formě, aby měl na výhru, a priority týmu jsou zelený dres a výhry etap s Woutem. A Uijtdebroeks měl dneska vůbec problém, udržet se v pelotonu. Ten je po přesunu z Bory úplně mimo. Loňskej tým Vismy a letošní je úplně něco jiného, a nemůže nikdo očekávát, že budou diktovat závod. UAE má 6 lidí do hor, a zatím taky nic.
Nys výbornej, jsem zvědav, jak si povede na GT premiéře. Každopádně Matias bude mít v rámci týmu slušnou konkurenci, což je jedině dobře. Jinak si neodpustím poznámku směrem k Jonasovi - tento způsob závodění / výher v celkovém pořadí je přesně ten důvod, proč mi prostě nejde mu fandit - výkonnost skvělá, ovšem další (s největší pravděpodobností) výhra v celkovém pořadí závodu bez vítězné etapy
Akorát že on v Polsku vykonost skvělou nemá... Viděl jsi jak byl hotovej po časovce? Byt tam v top formě jako na TDF, tak všem odjede na předposledním kopci.
Zase kecy. Pry ze daji mladym sanci. Hlavne si tam pestujte repiky soby horaky to je budoucnost sparty. Divisek VEN! Uz jste vyhodili Konecneho. Ty vasi kanadani uplne na nic. Tonak Hlina akorad kamaradsoft. Tahnete ze Sparty skodite.
Jak vyhodili Konečného? Sparta ho chtěla udržet, ale on se chtěl vrátit domů.
suchý, prozraďte mi, jaký druh rozkoše vám to cancaní přináší?!?
Pochlubte se.
Žádný. Roky jsem věřil že jsou jezdci čistý a nikdy jsem je nepodezříval . Ale potom co se Jonas rozsekal a měl o měsíc a půl tréninku méně, a Tadej má v nohách Giro, předvádí oba nejlepší výkony v historii, i o hodně lepší než v loňský sezoně, což je minimálně k zamyšlení.😬
Ty tlaky na titul dělají ti pisálkové, už mě s tím lezou na nervy...já jsem pyšný na hokej,který produkujeme a dovolím si tvrdit,že je to nejlepší hokej v extralize.
Jenže nejelpší hokej neznamená titul. A neudělat titul s rozpočtem 300 000, když Třinec má o víc jak 100 méně je ostuda jako prase a může na to říkat kdo chce co chce.
Vážení,z prvních několika mála příspěvků v této diskuzi je mi nanic. Nejsem zrovna pamětník, ale taky budu mít brzy na hrbu pět křížků. Všechny představitelné formy veřejné dopravy mám však zažité již od studentských dob, takže mohu trošku srovnávat. Vyznění poznámky v článku, že pan Jančura přinesl drobné inovace, vyznívá poněkud tendenčně a velmi v jeho neprospěch. Přesedlat totiž před 15 lety k panu Jančurovi na linkách tam, kde to bylo možné, bylo jako přesednout z trabantu do mercedesu a to nemluvím o přístupu personálu. Zatímco města nakupují na příměstskou dopravu autobusy SOR, což jsou neuvěřitelně nepohodlné a hlučné autobusy (naopak i ty sprosté KAROSY v devadesátkách byly o třídu výše, než to, co je dnes standard), tak pan Jančura přišel na meziměstské linky s přepychovými zájezdovými stroji, kde vše, co se týká komfortu pro cestující, se nedá srovnat s ničím, co tu v té době jezdilo. Ale ono se to nedá srovnat ještě ani dnes. Konkurenci jako by to bylo jedno a lidem, kteří rozhodují o financování veřejné dopravy jakbysmet. Ti totiž asi běžnými spoji nejezdí. Nebudu se rozepisovat o vlacích,to by bylo na samostatnou kapitolu. Mě české dráhy málokdy zklamou tím,že by se vymanily ze svého nízkého standardu,čest výjimkám. Vždy,když pan Jančura něco zavedl,konkurence se to snažila zkopírovat,ale málokdy se jí to povedlo. Když čas od času čtu články na téma,že tam či onde nešla v některém vagónu od Jančury klimatizace,vždycky si říkám, kdo ty články vlastně platí. Na konkurenci tak přísné recenze čtu spíš výjimečně, a to je nefungující klimatizace u ČD často nejmenší.
Ano, před 10 lety tomu tak bylo. Ale dneska? Vagony RegioJetu zrezlý, samej bordel, personál už pár let není to co býval ze začátku. Prostě ty služby u nich úplně upadly. 🤷🏼
To jsem pochopil, ale k čemu tam byli další TVL, ldyž dneska měli lehčí den. Mně pořád přijde, že WVA v tom TVL dělá něco, co neodpovídá jeho možnostem...
Právě, že aktuálně odpovídá... Ve sprinterských dojezdech měl volný ruce a mohl jet na sebe, ale pro belgický média si stěžuje, že vůbec nemá nohy, je uplně mimo svou formu, a tím na TDF nemá šanci.
Covid? Tio ještě existuje? Beztak ho museli na chvíli uklidit, protože nebyl čistý..
Ano, existuje. V poslední době to zase začalo v pelotonu lítat. Kvůli tomu vypadl z nominace na Tour třeba Tao Geoghegan Hart z Lidlu, i Ciccone ze stejného týmu měl kvůli tomu narušenou přípravu. Možná to není horší než chřipka, ale s chřipkou taky nemůžeš jet na závod jako je TDF.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Pane Flégr jste to vy?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ale já rozhodně nejsem žádnej vyznavač covidu. Ale představ si, že to vrcholového sportovce omezí, jak jsme včera u Almeidy viděli. Jen řikám, že by tomu se měli snažit předejít, i když to nikdy nic nezaručí. Ale v UAE to evidentně podle slov Politta funguje trochu jinak.
1 odpověď