Luxusní metoda. Kdybych jí potřeboval tak si jí taky vyberu.
Podtlakové odsátí vlastní unikající krve z drenu, profiltrování a zpětné navrácení do oběhu.
Ušetří se za pytlik cizí krve a případné preparáty na potlačení imunitní reakce.
Ve zdravotnictví nejde o pokrok a šetrnost, ale o peníze.
Pěkně pojištovnu podojit maximem přípravků a když pacoš zhebne tak co, postupovali jsme standardizovaně, jsme z obliga.
Není řečeno jak dlouhou vzdálenost mel na brzdění mezi horizontem a skupinou.
Ale pokud neco zpozoruji a zacnu na motorce brzdit na krev, tak ztratim moznost manevrovat. A pokud se skupina hrnula zleva do prava do jeho pruhu, tak vedel ze to stejne neubrzdi. Proto zvolil pribrzdeni s moznosti manevru do protismeru ktery predpokladal bude uz vyklizeny. Je to smutné, ale kdyby zvolil bzdeni na krev tak mohl treba v te 40citce nabrat tri lidi ve svem pruhu. Dobrej motorkar neztuhne a snazi se ridit do posledni chvile.
To jsou kecy o vyprodaných simkartach. Na prodejnach maji prazdne simkarty a muzou jim priradit jakykoli tarif.
Takovou eSIMku treba do ipadu muzou prodavat online a zadnej plast potreba neni, jen QR kod do mailu.
Jednoduse to nechtej prodavat.
Ono by se pak prislo na to, ze to jde i levneji a jejich ostatni predrazene tarify by nikdo nechtel.
Nespotřebuje jen 4 l/100 km a na jednu nádrž neujede 1 250 km.
Mám ho jako služebáka.
Spotřeba 5,5l a nádrž tak 37-40L takže ujedu cca 660km.
Ve 240 000km odešlo turbo.
Ale pořád lepší volba než ty benzíny co dávaj do Tipa. Máme 4ks s turbem i bez turba a oba žerou olej(3000km/1L) a nerozsvicej mrchy kontrolku oleje.
Článek je zavádějící. Již od dob uvedení iPhone XS sám využívám eSIM od O2 a poslední půlrok mám zkušenost s eSIM od T-Mobile.
Za mě lepší systém má O2. Dostanete QR kód, který můžete používat opakovaně pro načtení SIMky do jiného telefonu(za podmínky předchozího smazání ze starého telefonu).
T-Mobile má jednorázové použití, ale když změníte telefon tak musíte na jejich portále požádat o nový kód.
Úplně dementní je, když jste nový zákazník a nemáte ještě registraci na jejich portál a ani fyzickou simkartu. Protože registrace na portálu provádí ověření tím, že pošle na dané číslo SMS s ověřovacím kódem. Ale na infolince(alespoň té firemní) jsou příjemní a dokážou to vyřešit.
Někdy tam jsou opravdu jelita.(STK TÜV NORD Czech Praha Černý Most)
Na mém Volvu S60 jsem měl v TP 7Jx17 a 8Jx17.
Originál ALU s kterými to vyjelo z fabriky a předtím to 3x absolvovalo STK úplně v klidu, tak na počtvrté neprošlo, protože na kolech se píše 7,5Jx17.
Ještě že druhá zimní sada origo ALU byla 7Jx17.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je hrozny jak jsem starej.
Kdyz jsem byl na prvnim stupni tak jsme se do teto nove budovy stehovali a ona jim uz pada na hlavu. 🤦🏻♂️
1 odpověď