To je zase clickbajtovy titulek, pojďme rýpnout do Čechů a probuďme závist. Vybreme třeba Máslo a Polsko to bude dobře fungovat. Nicméně, když se na to člověk podívá tak cena másla v Polsku za 250g cca 60kč u nás v pohodě za 60kč a někde 70kč. Nevidím problém. To už je opravdová zoufalost Novinek a jejich bulvárních redaktorů záměrně vytvářet takový typy článku, kam se poděla novinařina.
Trochu nelogické uspořádání, a tím pádem i nepraktické. Jedná se o MPV tedy auta pro rodinu s dětmi, kde druhá řada sedaček má pouze dvě sedačky, takže pokud máte tři děti jako já jedno by muselo být v třetí řadě, tím pádem sedí v kufru a jste bez kufru, zcela zbytečně. Děti nepotřebují vyhřívaný a odvětrávaný sedačky s opěrkou, když do 12 let sedí v autosedačce. Dle logiky uspořádní a nastavenýho komfortu to spíš vypadá, jako kdybyste plánoval v autě vozit svoje rodiče.
Celé je to o tom, jak vybrat víc pěnez od lidí/firem do EU rozpočtu, aby si mohli kupovat loajalitu zemích, kam posílají peníze na různé projekty skze různé dotace. Ty země si na to už zvykly, a tak v podstatě nechtějí dělat problémy, ačkoliv občané nejsou ztotožněni s výmysly EU. Neexistuje jiný efektivní nástroj jak donutit některé země v implemenaci EU procesů, zákonů a nařízeních, které někdo chce z nějakého důvod zavést než jsou peníze. A na úplatky je potřeba hodně peněz.
Mnoho povyku pro nic. Pointa zprávy, pokud si člověk nezvedne měsíční platbu z 1000kč na 1500kč přijde o 100kč měsíční příspěvek od státu. To je přece úplně směšné, peníze se zhodnucují jinak a v jiném měřítku, rozhodně nikoho nezachrání to, že bude veselý jak dojí stát o 270kč mesíčně. Pokud má někdo našetřeno ve statiticích nebo více, rozhodující je výkonnost investic nebo fondů, kde ty peníze mají být zaparkované. Každé procento výnosu navíc ročně udělá rozdíl v desetitisících a nějaký statní příspěvek přestává hrát roli.
Tento článek je vytvořen snad pro opice, kdy jeho autor cílí hlavně na emociální rozruch množství jedinců, kteří na něj kliknou mohou se zde v komentářích vyblít a autor dostane pochvalu jak vyplodil článek o silné návštěvnosti. Proč je elektřina tak drahá, když ji vyvážíme? Co to je za otázku? Elektřina je komodita jako každá jiná, kde její cena se určuje tržním mechanismem v tomto případě se obchoduje veřejně na burze, pokud vlastník nerozhodne jinak. To přece, ale každý ví, již dávno. Už i ti, kteří nemají šajnu o základních věcech kolem nás. To je jak kdyby napsal proč jsou Škodovky tak drahé, když je vyvážíme(asi by je měli dát Čechům za polovinu)? Nesmysl ano, ale už to nevzbudí ten rozruch pomatených opic. Elektrárny nejsou naše, ale různých vlastníků, kteří prodávají za co nejvyšší cenu, aby generovaly zisky jejim vlastníkům.
Já jsem zaměstnán od školy 8 let a nikdy jsem nebyl na nemocenské, kterou za mě platí i tak zaměstnavatel. Většinou si to vyřeším během pár dní doma na Home office, tu možnost mám a nepotřebuji žádnou neschopenku. Takže za odměnu , že to takto řeším a nepobírám dávky a pracuji i když mi není úplně dobře, budu nucen platit nějaký pojištění, který nepotřebuji a nevyužiji. Opět nekoncepční, pouze způsob jak vytáhnou peníze z kapes pracujících na pokrytí přebujelého a neefektivního státního aparátu.
To je hodně zavádějící titulek, že budeme mít drahou elektřinu, z důvodů nižší soběstačnosti. Cena se udává dle obchodů na burze v Holandsku, takže cena je dána celkovou situací v Evropě. Myslím, že i v případě přebytku, který teď máme nás to nijak nezvýhodňuje, platíme stejnou ceno jako ti co ,,dovážejí,,.
Tohle není objevená amerika, ale fakt starý aspoň 20 let. Už když jsem hrál za žáky kolem roku 1998-2002 v klubu v okresním městě, bylo zde pár protekčních kluků kdy jejich tatínci v té době už byli boháči a samozřejmě chtěli, aby jejich synáčci hráli, protože tam posílali prachy a postávali na zápasech. Tito kluci měli vždycky to nejlepší vybavení a hráli první max druhou lajnu, ačkoliv by normálně hráli lajnu nižší. Takových kluků bylo v každém ročníku 3-4 a už v té době jsme si z nich dělali srandu, že díky fotříkovi hraje v lajně s klukama, kteří jsou jinde. Když máš pětku kde jsou 4 kluci co jsou dobří, tak pátý se tam veze velmi lehce, když to není úplný jelito. Servus
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mám velmi podobnou zkušenost. V práci máme MB EQA se stejnou baterií, jedná se o elektrifikovaný model GLA nejmenší SUV. Jel jsem z Jihlavy za Bratislavu do Madarska dohromady 280km v podstate porad dolu nebo rovinka. Auto melo 100% nabito a ukazovalo dojezd 380km, takže jsem měl dle kapacity slusnou rezervu(100km), bylo zaří cca 20 stupnu. Jel jsem s EV poprvé. Najel jsem na dalnici nastavil klasicky 140km/hod a valil na Brno. Vše bylo zalité sluncem a já si užíval nový MB. No někdy po 50km jsem si všminul, že dojezd se zkracuje 2x rychleji nez ujeta vzdalenost, takže za Brnem jsem to stahnul na 130km/h, pak radši na 120km/h a v Bratislave po ujeti asi 230km jsem mel dojezd zhruba 30km a zoufale hledal nabijecku, přestože jsem dle počítače měl na místo dojet pohodlně na jedno nabití. Cesta se mi nakonec protáhla o 2 hodiny, kdy jsem nabíjel v podzemní garáži nákupního centra na nabíječce 22kw/h, avšak dostupný výkon byl pouze 11kw/h, takže jsem něco dobil a zbylých 50 km dojel. Když jsem jel zpátky za tři dny, tak jsem to dal na jedno nabití, ale jet celou dobu po dálnici 120km/h není zrovna výhra.
1 odpověď