Mám velmi podobnou zkušenost. V práci máme MB EQA se stejnou baterií, jedná se o elektrifikovaný model GLA nejmenší SUV. Jel jsem z Jihlavy za Bratislavu do Madarska dohromady 280km v podstate porad dolu nebo rovinka. Auto melo 100% nabito a ukazovalo dojezd 380km, takže jsem měl dle kapacity slusnou rezervu(100km), bylo zaří cca 20 stupnu. Jel jsem s EV poprvé. Najel jsem na dalnici nastavil klasicky 140km/hod a valil na Brno. Vše bylo zalité sluncem a já si užíval nový MB. No někdy po 50km jsem si všminul, že dojezd se zkracuje 2x rychleji nez ujeta vzdalenost, takže za Brnem jsem to stahnul na 130km/h, pak radši na 120km/h a v Bratislave po ujeti asi 230km jsem mel dojezd zhruba 30km a zoufale hledal nabijecku, přestože jsem dle počítače měl na místo dojet pohodlně na jedno nabití. Cesta se mi nakonec protáhla o 2 hodiny, kdy jsem nabíjel v podzemní garáži nákupního centra na nabíječce 22kw/h, avšak dostupný výkon byl pouze 11kw/h, takže jsem něco dobil a zbylých 50 km dojel. Když jsem jel zpátky za tři dny, tak jsem to dal na jedno nabití, ale jet celou dobu po dálnici 120km/h není zrovna výhra.
To je zase clickbajtovy titulek, pojďme rýpnout do Čechů a probuďme závist. Vybreme třeba Máslo a Polsko to bude dobře fungovat. Nicméně, když se na to člověk podívá tak cena másla v Polsku za 250g cca 60kč u nás v pohodě za 60kč a někde 70kč. Nevidím problém. To už je opravdová zoufalost Novinek a jejich bulvárních redaktorů záměrně vytvářet takový typy článku, kam se poděla novinařina.
Trochu nelogické uspořádání, a tím pádem i nepraktické. Jedná se o MPV tedy auta pro rodinu s dětmi, kde druhá řada sedaček má pouze dvě sedačky, takže pokud máte tři děti jako já jedno by muselo být v třetí řadě, tím pádem sedí v kufru a jste bez kufru, zcela zbytečně. Děti nepotřebují vyhřívaný a odvětrávaný sedačky s opěrkou, když do 12 let sedí v autosedačce. Dle logiky uspořádní a nastavenýho komfortu to spíš vypadá, jako kdybyste plánoval v autě vozit svoje rodiče.
Celé je to o tom, jak vybrat víc pěnez od lidí/firem do EU rozpočtu, aby si mohli kupovat loajalitu zemích, kam posílají peníze na různé projekty skze různé dotace. Ty země si na to už zvykly, a tak v podstatě nechtějí dělat problémy, ačkoliv občané nejsou ztotožněni s výmysly EU. Neexistuje jiný efektivní nástroj jak donutit některé země v implemenaci EU procesů, zákonů a nařízeních, které někdo chce z nějakého důvod zavést než jsou peníze. A na úplatky je potřeba hodně peněz.
btw, k tej benzině, to neni žádná novinka, když to prodali už před 20 lety 😄 prodali to za vlády ČSSD a rozhodli o tom už v roce 2004, prodali to někdy v r 2005 a to ještě můžem bejt rádi, protože co jsem snad kdysi čet tak tam byly v pozadí boje o prodeji ještě mezi Mrázkem a Babišem, kdo ví jak by to vypadalo dnes...
nicméně ta značka aspoň existovala a dlouhé roky neměli odvahu to přejmenovat. Každopádně ty roky jsou pryč a situace je jiná. Zjistili, že čechům to zase tak nevadí. By mě zajímalo jak by se chovali Poláci, když by jim někdo koupil jejich Biedronky a začal je přejmenovávat třeba na Coop, to by se řešilo na státní úrovni 🙂 btw celý Unipetrol byl už prodán Babišovi Zemanem, ale Babiš nakonec ucuknul, takže se to výběrko vypisovalo znovu a Babiš se domluvil s Orlenem, že jim to ,,nechá,, pod podmínkou, že jim pak z toho prodá nějakou divizi, co Babiš chtěl. Orlen to nedodržel a pak se asi 15 let soudili o ušlý zisk je to dohledatelné v článcích, před pár lety to řízení teprvne skončilo ve prospěch Orlenu.
Něco mi říká, že tento produkt není mířen na lidi o kterých píšete. Do penzijního spoření jdou většinou nízkopříjmové skupiny lidí. A pokud je někdo schopen ušetřit za měsíc max 500 Kč,pak je pro něj 100 Kč navíc podstatné.
To je právě ta iluze, že státní příspěvek je základ úspěchu a hrozně se o tom všude mluví, ale je to zanedbatelná částka v celkovém výnosu na konci životního ,,spoření. Když vezmu sebe, pracuji cca 10 let, spořím 1000-1500 měsíčně + příspěvky zaměstnavatele mám naspořeno cca 300tisíc, tak státní příspěvek mi z toho děla nějakých 15tisíc za celou dobu což je skoro nic. A protože částka je stále konstatní, tak již hraje mizivou roli v celkovém ročním zhodnocení. pro většinu populace je penzijní připojištění zásadní nástroj zajištění na stáří(danové úlevy,prispevek od zamestnavatele apod). Klidně dám tyhle peníze do Dipu nějakého šikovného fondu, který uděla 15% rok, než fond banky který uděla 10%/rok + státní příspěvek a jsem na tom o dost lépe, časem kdy hodnota úspor roste se podíl výnosu z úroků vs státní příspěvek dramaticky zvětšuje.Přijde mi, že lidí se upínají hlavně na to, aby čerpali nejvyšší příspěvek, místo aby řešili jaký mají výnosy z naspořené částky, to je zásadní faktor v rámci procesu zajištění na stáří.
Mnoho povyku pro nic. Pointa zprávy, pokud si člověk nezvedne měsíční platbu z 1000kč na 1500kč přijde o 100kč měsíční příspěvek od státu. To je přece úplně směšné, peníze se zhodnucují jinak a v jiném měřítku, rozhodně nikoho nezachrání to, že bude veselý jak dojí stát o 270kč mesíčně. Pokud má někdo našetřeno ve statiticích nebo více, rozhodující je výkonnost investic nebo fondů, kde ty peníze mají být zaparkované. Každé procento výnosu navíc ročně udělá rozdíl v desetitisících a nějaký statní příspěvek přestává hrát roli.
Jako maminka dvou dcer jsem měla docela zápřah, manžel pracoval na směny, po práci trénoval žáky, fotbalový tým. Auto jsme tenkrát neměli, vše jsem musela stíhat. Děti školka, škola a MHD do práce. Odpoledne školka, škola, na nákup, uvařit, domácnost. Tahle maminka se věnuje jen dětem, manžel vydělává peníze. Hospodyně se třikrát v týdnu postará o domácnost, uklidí a uvaří.
Tak to měla asi většina maminek s tímto počtem dětí a režimem, na vašem příběhu bych neshledával něco mimořádného, tím Vás nechci nijak urazit. Jen bych se neporovnával s někým kdo má dětí 6. Zkuste si představit uklízení domu nebo vyrazit na nákup byť autem, když máte třeba děti ve věku 0,5/2,5/5,/7/10. Já si to představovat nechci, moje žena s dvojčaty(2 roky) už s nimi do obchodu radši nejezdí.
Nemáte pravdu, nechápete psaný text, který je složitější na chápání
Když si pan Salák vydělal hokejem možná stovky milionů a investoval z toho klidně i desítky nebo víc, může si žít velmi slušně a nemusí ani riskovat vydělá lehce jednotky milionů ročně. Pokud se vzdělával a zajímá se o to, může i více. Mně to jako vymyšlená pohádka nepřijde, jsou to ekonomické základy jak pracovat s penězi. Díky tomuto přístupu může v pohodě zajistit sebe a svoji rodinu na zbytek života, kdy už nemá příjem ze své práce.
Takže investice do akcií a jejich očividně úspěšný výdělek jsou mnohem zajímavější než výnosy z hokeje a to všechno má studiem knížek o výnosných firmách a v podstatě je jistota z prezentace, že budou velké výnosy když je to mnohem lukrativnější dle článku než výnosy z hokeje, no takový příběh se těžko vymyslí.
To co jste naspal je strašná slátanina. Používáte slova, která v daných větách nedávají smysl. Zkuste se prvně naučit formulovat věty a slova, než se začnete pokoušet o zesměšňování ostatních v komentářích pod článkem.
Tento článek je vytvořen snad pro opice, kdy jeho autor cílí hlavně na emociální rozruch množství jedinců, kteří na něj kliknou mohou se zde v komentářích vyblít a autor dostane pochvalu jak vyplodil článek o silné návštěvnosti. Proč je elektřina tak drahá, když ji vyvážíme? Co to je za otázku? Elektřina je komodita jako každá jiná, kde její cena se určuje tržním mechanismem v tomto případě se obchoduje veřejně na burze, pokud vlastník nerozhodne jinak. To přece, ale každý ví, již dávno. Už i ti, kteří nemají šajnu o základních věcech kolem nás. To je jak kdyby napsal proč jsou Škodovky tak drahé, když je vyvážíme(asi by je měli dát Čechům za polovinu)? Nesmysl ano, ale už to nevzbudí ten rozruch pomatených opic. Elektrárny nejsou naše, ale různých vlastníků, kteří prodávají za co nejvyšší cenu, aby generovaly zisky jejim vlastníkům.
Já jsem zaměstnán od školy 8 let a nikdy jsem nebyl na nemocenské, kterou za mě platí i tak zaměstnavatel. Většinou si to vyřeším během pár dní doma na Home office, tu možnost mám a nepotřebuji žádnou neschopenku. Takže za odměnu , že to takto řeším a nepobírám dávky a pracuji i když mi není úplně dobře, budu nucen platit nějaký pojištění, který nepotřebuji a nevyužiji. Opět nekoncepční, pouze způsob jak vytáhnou peníze z kapes pracujících na pokrytí přebujelého a neefektivního státního aparátu.
To je hodně zavádějící titulek, že budeme mít drahou elektřinu, z důvodů nižší soběstačnosti. Cena se udává dle obchodů na burze v Holandsku, takže cena je dána celkovou situací v Evropě. Myslím, že i v případě přebytku, který teď máme nás to nijak nezvýhodňuje, platíme stejnou ceno jako ti co ,,dovážejí,,.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na napomenutí. Pokutu by asi nedostal.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
140km/h v aute je realne 135km/h, s prihlednutím k toleranci mereni jste v limitu