ČR nemůže Stát Palestina uznat, protože už jej uznala. Respektive jej uznala ČSSR v roce 1988 a ČR potvrdila v roce 1992 vše co uznala ČSSR. Od těch 3 států je to hloupé gesto, které ničemu nepomůže. Je třeba hledat způsob, jak vytvořit skutečný stát pro Palestince, který nebude usilovat o zničení Izraele. A nikdo neví, jak tohle dokázat, včetně Norska, Irska a Španělska.
Velmi hloupý článek. Podle této logiky by odměny ředitelů bank mohli jít na vyšší úroky střadatelů, odměny vedení ČEZu na nižší ceny energií a Babiš, kdyby si snížil zisky v Agrofertu, tak by mohly být levnější párky a rohlíky. Jenže takhle tržní ekonomika nefunguje. Platy a odměny ředitelů stanovuje trh, stejně jako ceny zboží a služeb. Peníze na léčbu vzácných onemocnění dětí by VZP mít mohla, ale muselo by se zvýšit pojistné, které platí všichni občané a firmy. O milion nebo dva nižší odměna pro ředitele je kapka v moři a miliarda potřebná na nesmírně drahou genetickou léčbu těchto vzácných onemocnění se takto ušetřit nedá.
V Irsku jsem žil s rodinou 7 let. Je to nádherná země s úžasnou přírodou a vesměs zábavnými lidmi. Já měl vysoký příjem, ale bez peněz bych tam žít nechtěl. Zdravotnictví jim nefunguje. To je pravda. A že irské děti jedí stále dokola pizzu a hranolky, v lepším připadě bagely a sendviče a dospělí to neřeší (jsou výjimky jako všude), to je taky pravda. Takže tato pohádka má alespoň trochu reálný základ.
Zajímalo by mě, jestli je autor článku ve své profesi sám takový Stachanovec, že tady machruje a hodnotí jiné. Asi těžko, když zůstává radši v anonymité. Železný i Zátopek byli jistě jednou děti, ale světovými atlety se určitě nestali v důsledku skvělé práce tehdejšího systému s dětskými talenty, ale díky zcela výjimečným psychofyzickým předpokladům. A tvrdé práci samozřejmě. Ale ta sama na světové medaile nestačí.
Dělat obecné závěry o budoucnosti vodíku v dopravě z tohoto přikladu nelze. Jak byl asi drahý benzín u prvních aut se spalovacím motorem? Vodíku může být do 20 let mraky z větrných farem. Do osobních aut se přímo vodík nehodí, spíše syntetická paliva (vodík a CO2), ale pro náklaďáky a lodě ano (velké nádrže, menší tlak, menší únik).
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Každý, komu se nelíbí letní čas, si může dál žít v čase zimním. Prostě bude obědvat v 11 místo ve 12. Akorát bude chodit do práce o hodinu déle a z práce taky. 😀 Zajímavé je, źe spousta lidí, kteří se obávají zdravotních důsledku při náhlé změně času o jednu hodinu, klidně letí na dovolenou o několik časových pásem a zdravotní důsledky jsou jim najednou šumák. Lidský čas (kolik je hodin) je pouhá konvence a má význam pouze v kontextu společenských aktivit, kterým se jedinec musí podřizovat (kdy začíná škola, práce atd). Jinak si každý může žít ve svém čase. Náš chorvatský kamarád si prostě nepřetáčí hodinky na letní čas a žije si ve svém zimním čase celý rok🙂. Mimochodem sluneční poledne (slunce prochází poledníkem) není prakticky nikdy přesně ve 12:00 už proto, že mame v celé ČR stejný čas, ať jste v Ostravě nebo v Chebu (rozdíl je 25 minut) a odchylka se mění i na stejném místě během roku díky sklonu zemské osy k rovině eliptiky a asymetrii zemské dráhy). Takźe každý, kdo si mysli, že v zimním čase má vždycky ve 12:00 slunce přesně na jihu, se ošklivě mýlí.
3 odpovědi