Zdravím, mám A6 55 TFSIe v limuzíně na 19" kolech a jízdní komfort je příkladný a výkon rovněž. Ono totiž těch 367 koníků je více než dost. A jsou k dispozici na potřebné zrychlení prakticky kdykoliv, i když už dojezd na baterku ukazuje nulu kilometrů. Ona je to tak koncipováno, že tam ještě nějaká energie na to zrychlení zůstává a když auto pravidel ně dobíjím a nenechám tu baterii dlouhodobě nenabitou, tak si toho výkonu i pohodlí užívám při každé jízdě. Při delších cestách auto skvěle rekuperuje, takže i těch 14 kWh běžně stačí. Mám fotovoltaiku a wallbox a v tomto případě kombinace benzínu s elektřinou fakt dává smysl, mimo zimní období jezdím skoro zadarmo. Když ovšem odhlédnu od pořizovací ceny vozu a toho, že v zimě se dojezd na baterku pohybuje okolo 20 km ve městě. Ale celkově jsem z tohoto vozu nadšen. Jsem proto poněkud udiven, že ta A7 je z hlediska jízdního komfortu o tolik rozdílná, že si zaslouží kritiku od odborníka, za kterého pana Koubka rozhodně považuji a nijak jeho stanovisko nezpochybňuji, v A7čce jsem nikdy nejel.
A7 je postavena na stejném podvozku jako vaše A6. Rozdíl v chování vozu mezi vašim a testovaným bude určitě v rozměrech pneu. Testovaná je patrně na 21 palcových kolech a vaše je na 19 palcových kolech. A6 má hlavně na vzduchovém podvozku velmi vysoký komfort jízdy. Problém ji však dělají ostré příčné nerovnosti, které se na poměry luxusní limuzíny přenášejí dost do kabiny. To je asi jedna z příčin, kvůli které nehodnotí Honza Koubek úplně dobře komfort jízdy. Mám A6 55TFSI na vzduchu a tento problém tam vnímám.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nejsem Teslista.
Lotus Theory I neexistuje (a zřejmě nikdy existovat ani nebude) a zároveň slibuje že něčemu, také zatím neexistujícímu, půjde po krku. Přitom už teď má horší parametry než nejrychlejší produkční elektromobil na Severní smyčce Nuernburgringu. Tím je samozřejmě Tesla Model S Plaid.
Odkaz 1
To mě připadá dost smutné a ubohé.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nevím, kde berete ta čísla, ale lžete ! Porsche Taycan Turbo GT zajel letos na Nordschleife čas 7:07, což je o 16 vteřin lepší než Tesla. Technologický náskok Porsche a zkušenosti ze závodů se prostě nedají jen tam dohnat. Tesla je jen marketingová bublina, nic víc.
Odkaz 1
1 odpověď