Žádný strom neroste do nebe... Cca do roku 2010 byla Stodolní skvělá, kluby různých stylů a žánrů, živé koncerty, průřez lidí všech kategorií, věčně plno. Nejdřív odešla živá hudba, pak začala mizet různorodost, za to přibyly hordy nalitých Poláků, nejrůznější menšiny, white trash... Z ulice všech žánrů se stala spíš posh záležitost pro naduté alfasamce lovící nalité whores.
Okolo roku 2015 už bylo jen pár míst, kam se dalo zajít, aniž by člověk neměl pocit, že je mezi opicema. Naposledy jsem tam byl strávit večer tuším v roce 2017, loni jsem 2x procházel a bál bych se vzít i za kliku, abych nechytil nějakou lepru...
...uz jen z logiky veci,jsou motory dvoudobe a ctyrdobe,tudiz sude pocty valcu aby byl chod prirozene vyvazeny...trivalce,petivalce... jsou blbost uz z podstaty veci...i kdyz obcas fungujou
Přirozeně vyvážené jsou řadové šestiválce a pak samozřejmě V12... Tož nevím, nějak mi to s tím ctyrdobym motorem nevychází 😅
Většina lidí si takový motor nekoupi. V nízkých otáčkách cítíte jak ten motor vibruje. Takže měnit častěji silenbloky. Aby to jelo tak to chce držet ve vyšších otáčkách (ono to stejně moc nejede). Zlatá 1.5 benzín. Autu dává docela zajímavou agilitu a dobrá spotřeba...tohle snad ani zadarmo
Pepo, ono je docela blbé vymýšlet si, když s tím motorem má zkušenost nemalé procento řidičů, a všichni ví, že kecáš 😅
S tím motorem nemám osobní zkušenost. Jen je známo, že před smrtí motor vždy nejlépe táhne. Všeobecně by mě zajímalo zda se výkon motoru mírným opotřebením postupně zvyšuje?
Tohle "před smrtí jede nejlépe" pramení z faktu, že opotřebené motory v minulosti mohly z více důvodů jet na chudou směs, která hoří při vyšších teplotách --> více výsledného výkonu, avšak byla to většinou poslední stanice před fouklym těsněním nebo propalenym pistem...
S temito motory, je to jako s Motory Alfa Romeo. Male, lehke, vykonne, jako nove vynikajici. Jenze staci drobne zavahani v udrzbe a je to cerna dira na penize. A u bazarovky, kde mate nulovou jistotu v historii vozu a u ESA dvojnasobne, tak si to risknete. Kontakty na mechaniky vam soukrome klidne predam.
To jsou dost tragické argumenty 😅 1.0 TSI je objektivně jeden z nejlepších malých motorů všech dob.
Pokud by se někdo zamyslel nad tím, v čem spočívá opotřebení motoru, nebyl by výsledkem měření překvapen. Opotřebením se 1) zhoršuje těsnost motoru 2) karbonují (zužují se) sací cesty. U atmosférického motoru se tak při sání dostane do motoru méně směsi a část tlaku unikne. U ATMOSFÉRICKÉHO motoru se stářím klesá výkon. U přeplňovaného motoru dokáže turbo vždy natlačit víc tlaku, než motor potřebuje. Zúžené sací cesty nevadí - turbo tam směs natlačí. Netěsnost nevadí - řídící jednotka řídí turbo tak, že do válce natlačí víc směsi, takže nevadí, když část tlaku unikne. U PŘEPLŇOVANÉHO motoru klesá se stářím účinnost - tedy výkon zůstává stejný, ale roste spotřeba.
To říkali v hospodě? Někdy v teoretickém případě před mnoha lety bez regulace tlaku turba a podrobných map jednotky závislých na datech z mnoha senzorů, by to možná byla pravda...
Škodovkám dost fandím, ale fakt bych si Octavii s tímto motorem nekoupil. Pro Fabii, kde jezdí jeden pasažér převážně ve městě pár km tam a pár zpět - to beru bez váhání. Ale i v Fabii s litrovým motorem ve dvou pasažérech do stoupání nemá auto skoro žádnou akceleraci potřebnou třeba k předjíždění. A to si neumím představit jet v těžší Octavii. Takže prima - pokud by toto měření platilo pro drtivou většinu těchto vozů s tímto motorem - beru to. Vezměte a změřte třeba 50 takových aut a uvidíme, zda tyto motory jsou fakt tak prima. Jinak si myslím, že psát o jednom povedeným kousku, je spíš jako psaní o raritě.
Nevím, jaké máte nároky na dynamiku, nicméně 1.0 TSI do kopce umí obstojně akcelerovat i ve slabší 70 kw verzi... Vyzkoušeno na mnoha kusech Fabii a Rapidů...
Něco mi tu nesedí. Pokud je ta akce ještě neukončená a je takto tajná, proč se o tom dozvídáme teď a na Novinkách. Rusové jako neumí číst? Za druhé, to jako v médiích otisknou jakoukoliv zprávu, kterou jim bezpečnostní agentura dodá? Jestli ano, to se potom nedivím, že se o válce na Ukrajině píší samé lži.
Dobré ráno 😄 A co jste se teda dozvěděl? Odkud ty granáty jsou? A ano, média přebírají zprávy od agentur, v době války jsou většinou velmi zkreslené z obou stran.
A pak se tady člověk může divit, že lidi nadávají na prolhaná média... Ne, média jen informují o zprávě s odkazem na zdroj. Zprávy z agentur často lze ověřit jen částečně nebo vůbec. Mají o nich média informovat? Jistě. Má si na základě nich člověk dělat definitivní závěry? Ne.
Youtube je celou dobu plný autentických videí přímo z dronů
Nebo od vojáků samotných
Dle toho si každý může dělat pravdivější představu, než z nějakých komentářů různých pisalků a redaktůrků
To, co tam je vidět, je diametrálně jiný, než se tady píše a nejenom teď
My si ale musíme stále lhát do vlastních řad a tím obhajovat, jak těch mrtvých je asi stále málo
Pokud neumíš přijmout realitu, tak si čti a poslouchej pouze to co ti kdo předhodí
A jaký diametrálně jiný teda je?
Inflace v nejnižších automobilových patrech je fakt šílená a zcela nejvyšší v porovnáním se zbytkem automobilového sektoru...
Radost nad desetiletým Leonem s nízkým nájezdem za 250 mi přijde perverzní při vzpomínce, když jsem kupoval desetiletou ojetinu v roce 2015 a v rozpětí 70-120 tisíc Korun se dalo v hezkém stavu najít skoro cokoliv. (Nakonec koupeno Mondeo 2.0 TDCi 2006 za 68 tisíc ve velmi dobrém a zcela bezproblémovém stavu)
Nevěřte Žákovi. V Mondeu se vyhněte 1.5 EB, protože je to stejná tragédie, jako 1.6 EB. A pokud chcete automat, tak jedině auto po faceliftu, kde je hydroměnič. V áčkové Insignii jsou ty 2.0 CDTi dva, jeden s kódem A20DTH (problémy s čerpadlem) a úplně na konci výroby B20DTH (bez problémů s čerpadlem), který je taky v béčkové Insignii. No a doporučovat F30 už je jen třešnička na dortu.
Zrovna jsem to tu chtěl napsat. Souhlas až na tu F30 - u té je můj osobní názor ten, že je ta špatná pověst šíleně přifouknutá internetem. F30 má své bolesti, ale většinu lze eliminovat správným výběrem auta. No a holt jednou za čas udělám drahé rozvody. Jinak to je klasické jízdně příjemné BMW.
Pokud tuhle studii již představili veřejnosti, tak to znamená, že scéna dalšího dějství je již připravena a velký den "D" se blíží.
Současný establishment Spojených států se snaží jezdit v rozbitém Fordu a předstírají, že se nic nestalo. Vzhledem k poměru veřejného dluhu USA k HDP a dynamice rozpočtových příjmů, je prostě matematicky nemožné „rozvázat“ tuto krizi. A z finanční krize nebo dokonce katastrofy je jen jedna cesta ven a letos je přestupný rok...
Proboha, takový doomsaying blábol a tolik srdíček 😃
Až si pošlou navzájem jaderný arsenál potentáti, tak se toho taky můžeme dočkat.
🙁
Co třeba zkoušený základní příjem, některými státy? Kdo ví, jak se svět bude vyvíjet
Váš příklad je přesně ten, který ukazuje, jak se to dělat nemá. Nakoupit jeden produkt... Ano, samozřejmě firma může zkrachovat, proto se diverzifikuje buď nákupem více titulů nebo celým ETF...
Pak vás opravím, trh se zbláznil před rokem 2022, teď už je 2 roky v rozkolísané stagnaci. A výkonnost 8% p.a u SaP 500 je samozřejmě historická a netýká se jen posledních 10 let...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tak co čekat od Média, kde výchozí bod je podpora vlády petidemolice. Potom články psané českým pisalkem, že Češi jsou blbci a články o hokeji od lidí, kteří viděli hokej maximálně z letadla tak nějak zapadají do koncepce celé stránky.
11 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jsi v sekci blogu...
Ale to je pro vás, co používáte slova jako "pětidemolice", typické - ve všem máte okamžitě jasno, přitom vám unikají základní souvislosti :-)
1 odpověď