Jasná ukázka, proč by na silnicích už neměla jezdit auta bez front assist a dalších moderních asistentů. Kdyby mělo auto front assist, buď k nehodě vůbec nedošlo, nebo by došlo k malému ťuknutí. Člověk dělá chyby, to je přirozené, ale dnešní technika už jich většinu v nejhorším dokáže zachránit. Minimálně abs, esp, automatické brzdění, hlídání slepých úhlů v zrcátku by mělo být pro provoz na silnici povinné.
Dobře, že mentor nesmí mít body. Obhajujete tady 60km/h v obci, to máte 65km/h tachometrových + cca 3km/h tolerance. Reálně musíte jet cca 68km/h tachometrových v obci, aby vás to postihlo a takový člověk němá co mentorovat začínajícího řidiče. Navíc v obcích zpravidla přímo u cedule začátku a konce neměří, tam jsou vždy jen informativní radary. Mimo obec pod 100 a na dálnici pod 150 km/h se s vámi také vůbec nezabývají. Příklad s chodcem je také blbost. Policajti se chovají rozumně a slušný a schopný řidič jentak nemá šanci body získat. O parkování na invalidech nemá cenu ani diskutovat. Chovejte se slušně, žádné body mít nebudete a můžete dávat příklad novému řidiči.
Pokud se za něj zařadím do levého pruhu, dostaneme oba pokutu za bezdůvodnou jízdu v levém pruhu. Sami jste to psali o pár odstavců výše, tak jak to můžete poté radit.
Je úplně jasné, že správně musím zůstat v pravém pruhu, zpomalit na jeho rychlost a držet se těsně za ním, abych ho nepodjel (a zablokovat oba pruhy dálníce).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na stavební spoření? Tak ti si žádné peníze nezaslouží.