Když jsem si koupil Fabii TDI 74kw,byla to taková menší dýmovnice, začal jsem hned tankovat naftu bez biosložky, několik tankování po sobě jsem dal aditiva na čištění vstřiků, vyměnil palivový filtr a od té doby nezakouří ani po startu, krásně táhne a nesmrdí jak připálený olej. A že už to není žádná mladice.... pomalu ale jistě atakuje 400tkm. Věřím, že na jaře technickou prolítne na první dobrou bez nějakého šmela 😄 Ta jejich biosrágora co do toho přidávají je akorát trest pro auto a následně majitele. Pak se diví že neprojde tolik aut emisema.
Je mi 31 let a děti žádné... Teď zvednu tlak pár lidem. Budete se divit, ale dokud nebudu mít jistotu ,že se budu moct starat a dát dítěti 100% (ne rozmazlovat) pozornosti a lásky, tak mít prostě děti nebudu....rozepisovat důvody by bylo asi na pár A4. A ne, neberu to jako sobeckost, ale jako zodpovědnost
Mám 1 fabii 1.9 tdi s nájezdem 380tkm. Na konci jara mě čeká technická a tak už teď postupně procházím díl po díle a každý měsíc tam něco opravím. A pokud pak neprojde emisemi ? Na rovinu, náhradní díly na fabii stoji doslova pakatel a jestli oprava vyjde na 40k což by snad musela být generálka motoru i s výfukovým systémem pořád se to vyplatí, protože koupě nového vozu přijdou všechny problémy znovu a podstatně dráž.
Takže pokud chtějí tímhle vyřadit staré auta z provozu prosim,ale u mě určitě neuspějí i kdybych měl ten motor koupit novej (zdvižený prostředníček )
nooo minulý rok jsme na tom byli podobně. z 20 lidí 12 odpadlo. já dopadnul nejhůře a to rovnou na kapačkách pro silnou dehydrataci, hotové peklo které odeznělo až po týdnu, hlava se zadnicí si dávali kámen, nůžky, papír kdo půjde první 😄 ale že by pro mě jela záchranka ? hanba by mě fackovala.....větší pravděpodobnost, že by pro mě přijel koroner.
Pokud je 20 leté auto po technické stránce udržované v top stavu ,je v pořádku a nehulí jak dýmovnice, považuji za buzeraci když vás technik vyhodí za to,že jste překročili emise o zanedbatelné množství....když to vošulí,aby to systém zkousnul, považuji to za přijatelné..... Ale pokud technik pustí takové auto/autobus do provozu, tak to je na sebrání licence a pořadně mastnej flastr.... Tohle je opravdu hodně za hranou až životu nebezpečné.
Krásně se ukázalo co po silnicích jezdí....tohle je ve finále následek toho, že policie kdysi nakoupila auta pro skrytý dohled a zmizela ze silnic a mysleli si ,že takhle toho víc uvidí.Jenže začali chytat jen za rychlost a ten kdo jezdí relativně v mezích zákona,toho nezastaví jak je rok dlouhý....to mluvím převážně o Praze. Mimo Prahu ,když vidim policajta s plácačkou ,tak bych pomalu i sám vedle něj zastavil , protoze to je rarita na silnici co se pomalu nevidí.😅 Určitě jsem pro ,aby dělali namátkové kontroly častěji, mě to nevadí i kdyby mě měli zastavovat častěji😉
Ano,mám datovku, ale jen proto,že mi jí stát vnutil 😡 je to věc, která je pro mě uplně zbytečná,nevyužitelná a k *ovnu. Ať si každej řiká co chce,ale pokud o to nemam zájem ,tak mi to nemá nikdo nutit. To je jako kdybych přišel za zákazníkem a i přesto,že to nepotřebuje jsem mu vnutil svůj produkt a ještě mu přikázal,že ho musí používat 🤣🤣🤣to je blbost co? Ne jen realita od státu. Neusnadnilo mi to vůbec nic, jen přidělalo práci... Než se to na těch jejich stránkách načte, nebo to tam nacvakam ohledně daňového přiznání,tak to mam ručně vypsaný a dovezený na příšlušný úřad a ještě bych si stihnul v klidu vypít kávičku.
Nikdy jsem nepotřeboval nové auto. Měl jsem 9-ti lety auto, tedy jsem dokonce snižoval věkový průměr 😅 nebylo ani technicky náročné,elektronika skorem žádná a teď to ALE....neustále se tam něco rozbíjelo... Posledni kapkou bylo řízení ,které mělo stát repasované 15k. Já potřebuji auto co bude jezdit spolehlivě a nebudu muset furt nějaký problém řešit... Tak jsem to prodal a koupil za to 21 let pěknou nezrezlou starou fabii 1.9 tdi udělal za 18k kompletně celý podvozek,vše komplet nové jak kdyz vyjede z fabriky a vzhledem k tomu ,že jsem zručný, tak jsem si to udělal sám, takže jsem nechal penize jen za díly a geometrii...najel jsem s ní 20tkm bez problemů a vím,že bude jezdit do té doby, dokud bude vůle to udržovat.
Asi nemusim psát dál proč se věkový průměr aut zvyšuje... Důvody jsou jasné.
Jel jsem jednou pro fabii 1 v bílé barvě cca 70km. Na fotkách vypadala vcelku obstojně,žádná viditelná rez,přeci jenom na té bíle je vidět úplně vše. Spousta fotek ,malý nájezd 157tkm a do posledního kilometru vyplněná servisní knížka. Tutovka..🤣🤣 . Po příjezdu na místo bylo na první pohled vidět to amatérské nastříkání blatníků,kdy i štětkou by to vypadalo lépe,ale to nebylo vše...Zkušební jízda dopadla asi stejně ,jako ten nástřik těch blatníků.Po zatočení a rozjetí se ozvala velká rána od podvozku, nejspíš prasklá pružina, po rozjezdu následovala křižovatka kde jsem chtěl zastavit na stopce. Chtěl je dost výstižné,protože po sešlápnutí brzdy jsem musel zbytek dobrzdit očima.Pod pojmem chtělo by to nové destičky si představuju něco jiného ,než že to nebrzdí vůbec🤣.Motor neměl žádný tah a vypadalo to,že je to jeho posledni jízda. Po ukončení jízdy jsem jen kouknul co tam louplo na tom podvozku a všimnul se těch prahů. Prahy byli na první pohled zdravé dokud jsem se neohnul pod auto, doslova prstem bych je vydrolil snad až dozadu.Toť ve zkratce vše co jsem viděl. A víte co na tomhle bylo nejhorší? To, že s tim jezdila mladá holka ,co měla ještě mokrej inkoust na řidičáku.V tomhle jí nechali rodiče řídit. Prej to měla jen na přejíždění mezi vesnicema🙄. Jediný na co jsem se zmohl bylo, ať s tim už nejezdí pokud se nechce zabít. Toť moje zkušenost. A mohl bych pokračovat dalšim přiběhem je jich rozhodně víc 🙄
na Vervu 100 jsem najezdil dobrých 80 000km ... po té co se změnilo složení a začala nést označení E10 jsem to okamžitě poznal na kvalitě. motor okamžitě začal škubat a ztrácel výkon ( docela paradox ) a dokonce se zvýšila spotřeba. místo ušetřených 0.5l na 100km kvůli kterým se kompenzovala vyšší cena to začalo žrát o 0,7 víc než na BA95 od té doby jsem ho přestal tankovat a to motor splňoval emisní normu euro 4. takže jen kecy ,že je to bezpečné pro motor. vlastně od té doby u Orlenu netankuju pokud to není nezbytně nutné. Zjednodušeně chtějí oddělat staré motory ,aby nenásilně přešli všichni na novější....
Věc,která by měla být samozdřejmostí je oceňována div ne jako záchrana života... Bohužel,protože v dnešní době vidí každý jen před sebe a i kdyby tam byla kupa mrtvol,tak je překročí.
Ale přesně jak tu píšou někteří, pomoc ostatním a budeš následně odměněn. Třeba i tím obviněním,že tam toho bylo víc. Hrozná doba :-(
Cena je zcela v pořádku...paní vidí jen těch 15 minut co u ní opravář je,ale už nevidí ,že se k ní musi nějak dostat a zas od ní odejít (to znamená naložit vercajk, vynést vercajk, a zas zpátky, zaplatit popřípadě parkování, celá tahle procedura s přejezdem může zabrat klidně 2 hodiny odečtěte si náklady na provoz automobilu, sociální, zdravotní,odložit peníze na dovolenou kterou vám nikdo nezaplatí, výdaje na nářadí byť tady zrovna nic nepoužil atd.... Suma sumárum má tak 300 kč a to na podnikání neni mnoho.
Už několikrát jsem chtěl jít darovat krev. A víte co byl největší problém? Odebíraji u nás v pondělí až čtvrtek mezi 6:30 až 8:30. Kdyby odebírali krev o víkendu, klidně i v takový čas,byl bych tam už několikrát určitě. Někdo by mohl namítat,že přeci dostanu v práci volno atd... Ne nedostanu volno jako živnostník. V tu dobu kdy bych tam mohl jit už jsem dávno na cestách . Nehledě že po odběru nedoporučují nějakou chvíli řídit... Věřim ,že takových lidí je více...
Já bych se na to podíval z té druhé stránky. Díky těmhle mladým budou muset firmy zvyšovat mzdy, protože jim prostě za to nikdo dělat nebude. Spousta lidí je stále vychovaná tím,že mají zaměstnání ,které začali po škole a dělají tam dosud. Tím podkopávají svoje finanční možnosti kolik si můžou za stejnou práci vydělat.
Když se na to podívám jako podnikatel,tak mam osypky až na zádeli, neni možné neustále navyšovat mzdy,když produktivita práce neumožní vyšší zisky firmě. Jen víc zaplatí ale nic víc nezískají.
Jediná možnost je začít od píky a postupně tlačit na všech frontách tak,aby všechny firmy museli navyšovat. Hlavně donutit západ,aby nás furt nebral jak nějakou montovnu na Balkáně a začít výrobu i celých produktů, ne jen komponentů.
Kdyby místo přilby radši řešili to, že je spousta cyklistů ,kteří vůbec neznají předpisy a pohybují se po silnicích. Pokud cyklista nezná předpisy snadněji způsobí byť nechtěně/neznalostí nehodu a pokud k tomu nemá helmu...je vymalováno...
Za mě by měli začít tím, že každý cyklista,pokud se chce pohybovat po silnici, by měl mít něco jako ,,řidičák" a kolo náležitě vybavené od osvětlení po reflexní prvky... Věřím ,že by to mělo mnohonásobně větší účinek než to ,jestli cyklista helmu má,nebo nemá. Ještě bych pochopil povinnou helmu na silnicích...tedy je účastníkem silničního provozu.
Zjednodušeně... V televizi si v klidu koukám na reklamy a oni mi ti neřádi do toho pustí film. Přestal jsem jí sledovat. Uplně stejně to dopadne,pokud budou do každého videa cpát nesmysly. Už teď nebýt možnosti blokování reklam(nemyslím tím přiblblé premium, za které bych jim měl ještě platit)tak to ani nezapnu.Doslova mě nucené reklamy vytáčí... Je i jiný způsob jak tu reklamu podsunout nenásilně,ale asi jim to tolik nevydělává.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zrušit důchod úplně a bude klid. Zní to hodně drsně, ale každá strana má 2 mince. Nebude důchod, není důvod platit sociální, kolik peněz si každý odloží na důchod místo sociálního je na jeho uvážení a věřím, že by někteří šli do důchodu klidně v 60ti a měli by dostatek za ta léta. To co se sype státu měsíčně na sociálním je doslova do nebe volající. ve finále se s tim krmí akorát flákači a nemakačenka. To málo co zbyde se dá důchodcům aby se neřeklo. Určitě si pokládáte otázku že je to nereálné udělat. Reálné to je .Lidé co mají důchod těsně před sebou samozdřejmě už tolik nenašetří ale došetřili by nějaký průměr/počet let a zbytek zatáhne stát. Sociální by ze dne na den zmiznout nemohlo ,ale tím jak bude docházet k přirozenému úbytku lidí v důchodu, tím by se sociální snižovalo až po úplnou nulu. otázka cca 25 let
1 odpověď