Jenom za těch 15 let se při nárazu sroluje jako papír. Riziko je to především pro osádku. Nové auto bude ťuklé a to 15 let staré na odpis.
Vzhledem k tomu, že nová auta jsou konstruovány tak, aby pohltili náraz , rozlítnou se jak papír stejně jako stará. Škoda na autě bude totálka stejně jako u starého auta 15 let. Rána v 90km/h je stejně smrtící u kteréhokoliv auta nehledě na věku a typu auta. Víte co vám udělají orgány v těle když se v takové rychlosti potkají 2 vozidla ? Když se budeme bavit o opravdu starých autech co mají na krku 30 let, tam už je smrtící i menší rychlost. Buď to tuhostí karoserie která nepohlcují náraz jako např. Mercedesy nebo naopak papírová jako např. Škoda 120, která pro změnu ten náraz pohlcují až moc.
Zjednodušeně měl jsem lahev a víčko. Po konzumaci jsem lahev sešlápnul/zmačkal a zašrouboval víčko zpět. Teď mam lahev,víčko a plastový kroužek. Po otevření odstraním nepotřebnou a obtěžující věc v podobě ostrého kroužku okolo hrdla. Poté zahodím samostatně do plastu. Lahev po dopití zmačkám, zavíčkuji a hodím do plastu. A teď mi řekněte co je pro přírodu nebezpečnější pokud bude s plastovým odpadem špatně nakládáno.
To, co tady popisujete se neshoduje s realitou, je to spíše teorie. Vyzkoušejte dostat 2x za měsíc 2000 pokutu, jak budete rád jezdit 130 a nikde nic nedohánět.
Jak často jezdíte v daných úsecích a jak moc jezdíte? Asi moc ne, jinak by jste tohle nenapsal. Najezdím spoustu kilometrů ročně a to co píšu je z praxe.
Jenže tam bude úseku 8 a měřit se může v kterékoliv z nich ... Měření se může přesouvat takže nikdy nebudete přesně vědět kde se zrovna měří a kde ne.
A zbytek dálnice? Od Příbrami po Prahu jezdí jen 1 superb a 1 BMW občas vypomůže ferrari. Nemaji šanci to uhlídat. Stejně 90% nehod,které se na tomhle úseku stanou, je z důvodu katastrofálního stavu dálnice ,kdy i při sebemenším dešti je to spíš bazén. A z vlastní zkušenosti vím, že i 90km/h v některých úsecích při trvalém dešti je doslova o hubu. Kdo tudy jezdí ,ví velice dobře.
Jak to že nejde o bezpečnost, dostanete 2x za měsíc pokutu za rychlost, pochopíte to a zpomalíte.
Nejde o bezpečnost z toho důvodu, že ti co chtějí jet rychleji sice dostanou 2 flastry za měsíc a pak zpomalí v daném měření úseku, ale jakmile skončí to budou dohánět vyšší rychlostí na tom neměřeném. Místo toho ,aby když už ,drželi rychlost. Toť můj názor a spíš i realita. Takže místo trvalých 140-150km/h pojedou buď 130/ v měřeném a v neměřeném 160-180... To je můj poznatek z jiných radarů ,sice v obcích ,ale na dálnicích to nebude jiné.
Před cca 8 lety jsem jezdil do Prahy denně za prací která byla mnohem lépe placená než u nás. Prahu jsem profrčel s menšími kolonami a dostal se na místo do hodiny. Dnes? Do hodiny se dostanu na příjezd do Prahy a další hodinu cukam na místo, v lepším případě 30 minut. Vzhledem k tomu ,že je pro mne nereálné jezdit MHD kvůli materiálu a vercajku, mi nic jiného nezbývá. K tomu se přemnožili Ukrajinští dělníci ( já osobně k nim žádnou zášť nemam) kteří podkopávají ceny na nesmyslné minimum a firmám je ve finále jedno kdo to udělá, hlavně že to je levnější a už je nezajímá jestli mají na tu práci vůbec kvalifikaci a potřebné papíry. Ale to už odskakuji od tématu. Suma sumárum se Praha stala jen žroutem času, kdy se nevyplatí tam ani dojíždět. Rozhodně znám lepší způsob jak promarnit čas, určitě jinak než v kolonách 😉
Při konzervativním úroku 3% a vkladu 2245,- Kč, což je:+-odvod z mediánu na důchodové pojištění a 40 letech to dělá 2.030.056,-, ale Kč !!! Takže průměrný důchod na cca 10 let. Divný král ...
Složené úročení vkladů jsem zpracovával už před 20 lety, k tomu mám přehled o investičních či vkladových možnostech a ochotě "průměrných klientů". Vaši kalkulačku k tomu nepotřebuji, mám vlastní. Snažíte se učit orla létat.
co zkusit jiný výpočet. Zaměstnavatel odvádí 21,5% na důchodové pojištění za zaměstnance z hrubé mzdy. K tomu zaměstnanec platí 6,5% na důchodové pojištění. Celkem tedy 28%. takže z minimální mzdy to dělá 5292kč. Kdyby tyhle peníze nepadli do černé díry, ale dali se použít smysluplněji, neříkejte mi, že by vám to na důchod nestačilo a můžeme se bavit i o úročení 3% králem z minimální mzdy nebudete, ale to už je každý strůjce svého štěstí pokud bude chtít dělat za minimální mzdu celý život..
Zrušit důchod úplně a bude klid. Zní to hodně drsně, ale každá strana má 2 mince. Nebude důchod, není důvod platit sociální, kolik peněz si každý odloží na důchod místo sociálního je na jeho uvážení a věřím, že by někteří šli do důchodu klidně v 60ti a měli by dostatek za ta léta. To co se sype státu měsíčně na sociálním je doslova do nebe volající. ve finále se s tim krmí akorát flákači a nemakačenka. To málo co zbyde se dá důchodcům aby se neřeklo. Určitě si pokládáte otázku že je to nereálné udělat. Reálné to je .Lidé co mají důchod těsně před sebou samozdřejmě už tolik nenašetří ale došetřili by nějaký průměr/počet let a zbytek zatáhne stát. Sociální by ze dne na den zmiznout nemohlo ,ale tím jak bude docházet k přirozenému úbytku lidí v důchodu, tím by se sociální snižovalo až po úplnou nulu. otázka cca 25 let
Když jsem si koupil Fabii TDI 74kw,byla to taková menší dýmovnice, začal jsem hned tankovat naftu bez biosložky, několik tankování po sobě jsem dal aditiva na čištění vstřiků, vyměnil palivový filtr a od té doby nezakouří ani po startu, krásně táhne a nesmrdí jak připálený olej. A že už to není žádná mladice.... pomalu ale jistě atakuje 400tkm. Věřím, že na jaře technickou prolítne na první dobrou bez nějakého šmela 😄 Ta jejich biosrágora co do toho přidávají je akorát trest pro auto a následně majitele. Pak se diví že neprojde tolik aut emisema.
Je mi 31 let a děti žádné... Teď zvednu tlak pár lidem. Budete se divit, ale dokud nebudu mít jistotu ,že se budu moct starat a dát dítěti 100% (ne rozmazlovat) pozornosti a lásky, tak mít prostě děti nebudu....rozepisovat důvody by bylo asi na pár A4. A ne, neberu to jako sobeckost, ale jako zodpovědnost
Mám 1 fabii 1.9 tdi s nájezdem 380tkm. Na konci jara mě čeká technická a tak už teď postupně procházím díl po díle a každý měsíc tam něco opravím. A pokud pak neprojde emisemi ? Na rovinu, náhradní díly na fabii stoji doslova pakatel a jestli oprava vyjde na 40k což by snad musela být generálka motoru i s výfukovým systémem pořád se to vyplatí, protože koupě nového vozu přijdou všechny problémy znovu a podstatně dráž.
Takže pokud chtějí tímhle vyřadit staré auta z provozu prosim,ale u mě určitě neuspějí i kdybych měl ten motor koupit novej (zdvižený prostředníček )
nooo minulý rok jsme na tom byli podobně. z 20 lidí 12 odpadlo. já dopadnul nejhůře a to rovnou na kapačkách pro silnou dehydrataci, hotové peklo které odeznělo až po týdnu, hlava se zadnicí si dávali kámen, nůžky, papír kdo půjde první 😄 ale že by pro mě jela záchranka ? hanba by mě fackovala.....větší pravděpodobnost, že by pro mě přijel koroner.
Pokud je 20 leté auto po technické stránce udržované v top stavu ,je v pořádku a nehulí jak dýmovnice, považuji za buzeraci když vás technik vyhodí za to,že jste překročili emise o zanedbatelné množství....když to vošulí,aby to systém zkousnul, považuji to za přijatelné..... Ale pokud technik pustí takové auto/autobus do provozu, tak to je na sebrání licence a pořadně mastnej flastr.... Tohle je opravdu hodně za hranou až životu nebezpečné.
Krásně se ukázalo co po silnicích jezdí....tohle je ve finále následek toho, že policie kdysi nakoupila auta pro skrytý dohled a zmizela ze silnic a mysleli si ,že takhle toho víc uvidí.Jenže začali chytat jen za rychlost a ten kdo jezdí relativně v mezích zákona,toho nezastaví jak je rok dlouhý....to mluvím převážně o Praze. Mimo Prahu ,když vidim policajta s plácačkou ,tak bych pomalu i sám vedle něj zastavil , protoze to je rarita na silnici co se pomalu nevidí.😅 Určitě jsem pro ,aby dělali namátkové kontroly častěji, mě to nevadí i kdyby mě měli zastavovat častěji😉
Nikdo vám nic nenutí, klidně můžete živnost zrušit a neřešit nic. Pokud živnost provozujete, tak holt nějaké povinnosti máte, to mají i zaměstnanci.
Ano to jste napsala správně. Můžu živnost zrušit a neřešit nic.... Stát nebude mít přehled co dělam,kolik si vydělám, nemusim nic vyplňovat a zákazník ušetří. Obě strany by byli spokojený, stát by ostrouhal na sociálním a popřípadně na dani. Zdravotní bych si platil dál. Samozdřejmě to tak nejde, ale nebylo by to hned všechno jednodušší? Jen pro zajímavost.... Co má zaměstnanec za povinnost? Píchnout si příchod a odchod? Valná většina zaměstnanců to tak má a víc neřeší. Řešení pracovních povinností do toho neberu. Papírování s úředníčky teda rozhodně neberu jako svojí práci,ale jen jako buzeraci ....leda, že bych byl samaritán a dělal pro někoho něco zadarmo. Nebo mi snad stát zaplatí za můj čas ? Asi těžko že.
To je pěkná blbost. Samozřejmě že je to rychlejší než někam jezdit. A je to i jednodušší.
Jak pro koho.Já mam úřad vždy po cestě když někam jedu a nezdržel jsem se tam nikdy déle ohledně daňového přiznání jak 5 minut. Přijdu,buď si tam hodím razítko sám a odcházím jako to bylo na VZP nebo to hodím do okénka a i s kontrolou jsem z finančáku hned pryč. Celý proces i s cestou a vyplňením mám za 30 minut hotové. A nemusim se furt přihlašovat přes nějakou ptákovinu ,ověřovat přihlášení a podobný blbosti,které zaberou časově jeden vyplňený papír. Každý má na to svůj názor. Já ho nikomu neberu, ale je to jednoduchá rovnice nechci=nepoužívám,chci =používám.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ne vždy se vše povede. Vlastně mu nic jiného nezbývá než se ,,jen'' omluvit. Dokážete si představit, kdyby začal vracet vstupný ? V tu ránu stál koncert úplně celý za nic a chtěli by vrátit peníze všichni. Protože jsme národ vyčůránků a jakmile nabídnete prst , utrhnou vám ruku. A pak samozřejmě by to bylo na každém koncertě nebo akci. Nechci ho obhajovat, ale konstatuju fakta jak by to dopadlo. A toho si je moc dobře vědom.