Muj tempomat udržuje vzdálenost od auta předemnou. I když nastavim tempomat na 130 a auto předemnou brzdí, tempomat automaticky upraví rychlost na auto předemnou. Pokud auto předemnou náhle sešlápne brzdu, moje auto začne řvát, objeví se na palubovce červený nápis drive a auto samo prudce sešlápne brzdu. Dále, mobil mám napojeny na androidauto a spuštěný Waze, takže o koloně vím dlouho předem než k ní dojedu. Dokonce tak brzo, že mi Waze vypočítá i objízdnou trasu abych tu kolonu objel.
Ano, ale zpravidla uz to ten robot nedobrzdí. Jen to není taková pecka. Takto mi také na D1 pán sroloval kufr.... Naštěstí bylo auto chtřejší než on, tak mu právě huplo na brzdy a byla z toho "jen" opravitelná plechová škoda za 200k. Vletěl do mne tak neco přes 30.
Má nulové lokální emise, tzn. že nekouří lidem pod nos a nezpůsobuje jim rakovinu, astma a kardiační potíže.
Zplodiny z 30km vzdálené uhelné elektrárny do centra měst nedofouknou, navíc se během 10 let budou všechny rušit.
Ano, to je jediná výhoda, která platí v případě velkých metropolí.
proto by bylo nejlepší, začít s elektrifikací malých modelů do města, kde se nemusíme trápit s obří baterkou (aby to mělo papírový dojezd alespoň 400km)
Mlé autíčko s dojezdem 200km na dojíždění za prací s cenou kolem půl milionu by mělo smysl.
Potvora s teoretickým dojezdem 400km která v reálu při ne zcela optimálních podmínkách horko těžko zvládne cestu Praha Brno za milion a půl - to si koupí leda eko-nadšenec
To se řidič co vezl vířivku asi pěkně prohne až bude platit škodu.
Přijde na to.pokud to nespadla nekomu přímo před auto a už to tam chvíli leželo, zaplatí pokutu za špatné upevneny náklad, za nehodu ale bude mociten, co nedorazil před překážkou. Tento problém budou mit nejspis tisíci těch dalších aut, co bourali do toho prvního, který ulovil tu virivku
Bohnice potřebují lepší spojení MHD. Metro C tam zavedeno nebylo (chyba) a tramvaje nechtějí, protože autíčkáři. Kdo chce kam...
Tramvaje nechtějí, protože projekt tramvaje počítá se zrušením autobusu. A misto autobusu který zajíždí přímo do sídliště budou chodit půl kilometru na tramvaj na jeho okraji
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No nevím, u našeho auta když máš tempomat nastavení např na 130 a máš před sebou blízko auto okamžitě zareaguje a sám brzdí. Nemůže nabourat do auta před sebou.
2 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Tak na to raději rychle zapomeňte, ta automatika může hodně zachránit, ale světe div se, autonomní auta tu pořád nemáme a řidič je tam pořád potřeba.
Většinou ti roboti dokáží zastavit a zabránit nehodě spolehlivě jen do 30kmh. Dobré na městské ťukance.... Na dálnici ve 130 dokáže sundat rychlost tak, že z toho je místo takovéhle rány jen plechařina ale to je tak vše.
A tato popelnice na videu, ta o něčem takovém ani neslyšela, roto z toho byla rána jako z Kobry 11