Chápu, že lidi ze žurnalistiky a médií nemůžou chápat dráhu po odborné stránce, ale zjistit si alespoň odborné výrazy by mohli, než zveřejní článek...
Další věc, opravdu nejezdily vlaky mezi Plzní a Budějovicemi? Není to nějaký moc dlouhý úsek? Provoz se sice většinou zastavuje na zbytečně dlouhou dobu, ale většinou jen v místě MU, to znamená mezi nejbližšími sousedními stanicemi, ne zbytečně na celých tratích...
A co se týče ilustračních obrázků, nerozumím jejich smyslu když mají s článkem velice málo společného... Pokud nemám vlastní fotografii ke zmiňované události, jako třeba v tomto případě, tak by snad nemusel být problém vygooglit si alespoň fotografii nádraží Horažďovice předměstí...
Jako člověku ze dráhy mě při dočtení tohoto článku silně bolela hlava, asi jako každého když vidí nebo slyší blbosti o vlastní profesi od rádoby erudovaného laika...
Prosil bych redaktory všech médií, ač vím že úplně zbytečně, aby neustále nepsaly nesmysly a lži...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
V Praze je Trojský most, Libeňský most, most Barikádníků, ... Ale Dvoreckému mostu NEMŮŽE zůstat místopisný název, ale MUSÍ dostat jméno osoby, nikdo však nechápe proč a nikdo nevysvětlí proč.. 🙄
A teď se omluvím za menší uhnutí od tématu článku avšak reakci na jiné komentáře:
Pro vnitřní Prahu, za kterou už třeba části Braník a Smíchov celkem považuju, jsou přínosnější stavby pro hromadnou dopravu... Pro auta se má dobudovat okruh a parkoviště P+R navazující na okrajových částech na MHD a pro auta zásobovací a z jiného důvodu nutná pro vjezd do Prahy pak v této oblasti bohatě stačí sousední Barrandovský most (poznámka na okraj, jistě jste si všimli že se také jedná o most nesoucí název čtvrti, ne osoby)...
Problémem však zůstává způsob označení, pro jaká jednotlivá auta, osobní i nákladní, by platilo povolení pro vjezd do "vnitřní" Prahy, budovat po obvodu Prahy závory jako v obchodních domech je samozřejmě neproviditelná blbost, jedinou możností jsou kartičky za oknem (typu ZTP), označující rezidenty či "zásobovače", nebo do nějakého systému zadané RZ (typu parkovacích automatů) a u silnic pouze zákazové značky...
Ať už se mnou v tomto kdokoli souhlasíte či nesouhlasíte, alespoň snad všichni se shodneme na tom, že IAD v centru Prahy je v dnešní době silný a vážný problém a mnoho variant řešení se nenabízí...
2 odpovědi