Tak s tímhle teda díru do světa neudělají. Chtějí elektrifikovat širokou veřejnost? Tak s cenou nad 700 000 Kč to půjde dost ztuha! Číňan se teda děsně třese 🙂 . Taky to nabíjení, no rychlo nabíjení do cca 28 min.? Myslím že baterka, tedy vlastně akumulátor, dost trpí. Kolik těch nabíjecích rychlocyklů snese? To řekne až praxe. Osobně si myslím že užitečnější by byla malá auta do města, denně tak do 50 km, nabíjet se to dá průběžně u obchodů a pod. i malou rychlostí. Nenechávat to od 10%. Mám dva známé kteří takto fugují a jsou spokojeni. Bydlí v paneláku. Souhlasím s tím že výhodu má ten kdo má vlastní garáž nebo parkuje na vlastním pozemku. Může v klidu nabíjet přes noc. No a ti ostatní, uvidíme jak bude probíhat vývoj EV. Byl bych velmi rád, aby EV byla alternativa a ne násilím vnucená jediná možnost. Už i to lidi odrazuje.
Neuvěřitelné, konečně někdo popsal stav těchto věcí bez příkras a bez nádechu placené inzerce od výrobců. Když koupím praktický spalovák, do 450 000,- Kč se dají koupit (nesmíte mít ovšem nároky na výbavu a výkon jako u luxusních Mecedesů), tak než projezdíte v benzínu dalších 400 000,- Kč tak už budete v důchodu 🙂 . Ať zruší dotace a pak se uvidí, jak na tom budou prodeje EV (v západních zemích se to projevilo výrazně). Koncepci elektromobilu mám osobně rád, ale nejsem tak bohatý abych mohl vyhodit takové peníze. Do města jsou perfektní, ale... stále jsou moc těžké, mnohem dražší, malý kufr, mnohdy horší výbava a hlavně, stále špatná infrastruktura dobíjení. Takhle se prostě ekologie nedá dělat! A ještě nakonec, ano dají se koupit bazarová EV do 450 000,- Kč, 3-6 let stará se slušným stavem baterie avšak opravdu nemají moc velký kufr (spíš malý) a ani prostor pro posádku mnohdy není žádná sláva. Mělo se začít právě u malých aut a vypiplat je k dokonalosti. Možná by byly prodeje stejné i bez dotací.
Hezké, jen co je pravda. Já mám pod stromy skalník poléhavý. Roste sice pomalu ale průběžně prokořeňuje a tak dokáže pokrýt i větší plochu. Kvete drobnými bílými kvítky na jaře, takže zas tak velká paráda to není, ale proti plevelům je výborný, Krásně kopíruje terén i případné velké kameny. Je-li už na větší ploše tak vypadá pěkně. Výška je minimální, tak cca 10 cm.
No výborně, zas auto přes milion. Tedy toto za 1,5 mil. Kč. Toto asi revoluci v automobilismu neudělá i kdyby mělo kliky ze zlata. Je obrovké množství lidí kterí by chtěli jezdit v novém ale dají dohromady sotva 500 000 Kč nebo i míň. Tak co pane Hrubis, víte o nějakém rozumném novém nebo mírně starším autě pro městský provoz které by stálo za to si ho koupit a nezruinovalo by vás, nebo to vypadá, že se vrátíme na začátek minulého století a auto bude jen pro bohatší lidi? (malá a rozumná spalovací auta do města pomalu a jistě z nabídek mizí) Současná elektrotechnologie není žádný zázrak a spalováky nám politici direktivně znepříjemňují (zajímalo by mne proč EKO čosi do toho nemontujme). Elektroauto osobně považuji za velmi dobrou technologii až na velkou hmotnost, akumulátor (bohužel lepší technologii zatím nemáme) no a hlavně ta cena. Takže lidovka z toho asi hned tak nebude.
Ano, od hotelu Patria a ze sídliště je již mnohem snadnější vjet do křižovatky, ovšem první dva dny provozu se prodloužili kolony ve směru do města, na obou příjezdových cestách, skoro dvojnásobně (v době dopravní špičky). Takže zvýšené emise (k nevýslovné radosti obyvatel sídliště), velké zdržení MHD, nervozita řidičů atd. Že to takto dopadne jsem tušil už od chvíle když jsem se poprvé o tomto záměru dozvěděl. A co se týká tvaru křižovatky "kruháč" je dost šikovná věc, ovšem nesmí být dva dost blízko u sebe a ještě k tomu velmi vytížené jak je tomu právě zde. No další dny ukážou jak dobře to odborníci vykoumali. Jsem zvědav jak to dopadne až sem z Polska začne proudit velké množství aut.
Pochybuju že v dohledné době se budou dělat rozvody stej. proudu přesněji napětí. Střídavý proud, přesněji se jedná o napětí, se dá celkem jednoduše zmenšit ( i samozřejmě zvětšit) oproti dodávané velikosti např. 230 V v domácnostech. Starý dobrý transformátor uvolňuje místo pulzním zdrojům (nabiječky mobilů atd.) Jak by to bylo se stejnosměrným napětím si nedovedu představit. Ono totiž ze střídavého napětí vyšší hodnoty uděláte stejnosměrné napětí nižší požadované hodnoty celkem jednoduše a i levně.
Jo to je správné, tak to má být. Jo mimochodem, nařídil také slavný soudní dvůr teroristům z Hamásu nevraždit Izraelské civilní obyvatelstvo? Zavání mi to neuvěřitelným pokrytectvím. Tak trochu mi to připomíná rozpad Jugoslávie. Evropa měla plnou hubu keců a tam byly vražděni civilisté ve velkým pod dohledem UN.
Vzdal jsem to na 5. minutě. Člověče, podívej se na recenze s Vaculíkem ať se něco naučíš. Těch 5 minut bylo samé ááá ééé a vůbec to na mně působilo dojmem amatérismu, obvzlášť když s tou kamerou neustále pobíháš okolo a pořád obraz poskakuje. Co stativ, už jsi to někdy viděl? Ještě drobnost, když byla řeč o světlech, obvzlášť těch předních, co takhle je rozsvítit aby bylo jasno o čem je řeč?
Tak jsem se jen tak kouknul na profil autora. Předně, zjistil sem že se schovává za přezdívku (ne)spokojenec, za své jméno se asi stydí. Po shlédnutí seznamu jeho článků jsem pochopil proč tomu tak je. Působilo to na mně jako seznam profesionálního prudiče, alias webového trola. Pokud mně nevěříte, přesvědčete se sami. Za mě - dal jsem si web medium.seznam.cz na seznam nežádoucích webů a to jsem měl web seznam.cz za solidní. Každopádně nevím jestli má s webem medium... něco společného, pokud ne tak se omlouvám. Prostě jeden si musí asi hodně dávat pozor na co klikne.
Musím se přiznat že jsem zase naletěl. Jo zvědavost je potvora. Napadlo mě, že má Pepa opravdu výjmečně nějakou dobrou vychytávku. Byla to chyba! Neměl! Zde v diskusi je popsáno několik způsobů jak šroub vyšroubovat. Flexu bych použil až nakonec a určitě ne na šroub ve dřevě. Co takhle lehce zarezlý zapuštěný stržený šroub (křížák) o velikosti M5 a méně v železe a k tomu v rohu s mizerným přístupem? No co ty na to Pepo?
4:45 cituji "to se může stát, že ti padne najednou červená" Jezdím již dlouho ale to se mi ještě nestalo. Červená nikdy nepadne "najednou" jelikož ji předchází žlutá, což je signál že přijde červená ale ještě je čas projet křižovatku pakliže je řidič moc blízko a musel by intenzivně brzdit což by mohlo způsobit nebezpečnou situaci pro vozidla jedoucí za ním! Takže najednou to nikdy není, spíš to chtěl projet na žlutou a ... no kdo ví?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No to je slátanina Jakou Svět Neviděl. Obvzlášť ta pasáž o vyvažování. Chce se mi ble... velebnosti. Velmi mě mrzí klik na tento článek, prostě to vypadalo že se dovím něco nového a vono hov... hov... slavný soude.