Zajímavý a zároveň šokující článek... bohužel se spoustou chyb (skloňování, chybějící slova...). Je tolik pracné si ho po napsání ještě před jeho publikací napřed přečíst a opravit...? Jenom se ptám...
Je k nevíře, jak "kvalitní" text Novinky zveřejní. Redaktor Švamberk je pravděpodobně dis...něco. To je přece taková ostuda. Tak zase nezapomeňte moralizovat, až někdo někde neudělá dobře svoji práci. Vy si tu svoji rozhodně dobře neděláte.
Tak paráda. Čeští vědci vymysleli tlačítko na dálkové vypnutí elektroVW a nového Golfu. Protože o tom to přesně je. Až jednou, za mnoho a mnoho let, budou na silnicích už jen převážně autonomní auta, bude mít každej cajt v kapse mobil s apkou, kterou vypne co bude chtít. Třeba topení. Za mě zbytečný “objev” a běžte kluci shánět granty na něco méně zbytečného. Vědě zdar!
Je úžasné sledovat nevzdělaného křupana, jak na internetu vypráví o tom, že vzdělání je zbytečné. Ještě jste tam mohl napsat něco o poctivém potu proletariátu, vy závistivé komoušské bahno.
Pane Čapku, jediný nevzdělaný křupan v tomto vlákně zdá se budete vy - vzhledem k tomu, že jste text pana Suchého zjevně nepobral. Pane Suchý - dobře jste to napsal!
Takže ty údaje na zrychlení za 7,9 a výkon není pravda? Já když to srovnám se svou bývalou A6 2,7t quatro co zrychlovala za nějakých 7vteřin, tak uplně vpohodě nato, že je to čryrválec s elektromotkem.......spíš je problem co si představujete pod tím, že auto nejede?
Ten Highlander 100 za 7,9 rozhodně nedal. Ale asi byl o pár set kilo těžší. Nejede = zrychlení je fajn jen na začátku, když se zapojí i elektromotor, ale zrychlování třeba při předjíždění je vážně pomalé, krouťák malej…prostě pocitově jak kdybych za sebou táhnul vozík s paletou cihel. Navíc, při snaze o rychlou akceleraci zapomeňte na nízkou spotřebu. Ta je (pouze v městském provozu) postavená na tom, že musíte jezdit výrazně defenzivně. Čistě na elektromotor pojedete max. do 30 km/h a plyn musíte mačkat velmi velmi pooooomalu. A ten interiér - to je fakt designovej průser. Tolik barev a různých tvarů tlačítek najednou jsem snad ještě v žádném autě neviděl. O podobě jejich multimediálního a ovládacího systému na obrazovce škoda mluvit. Někde se na to podívejte. Když jsem to kupoval, byl jsem zkrátka slepej.
CVT prevodovka toto dela.Kazi pocit ze zrychleni, ten moment, kdy pri zarazeni dalsi stupne auto jakoby poposkoci.Jen pocit.
Jojo. Znám CVT. Ale tady to bylo ještě něco jiného. Ten 2,5 motor je fakt skaboučkej. Nevím jak bude Camry těžká. Ale u toho mastodonta Highlandera to bylo velmi špatné. A pak jízda v rychlostech nad cca 120 - hroznej řev, zrychlení jak při zatažené ručce…když s tou CVT bude slušnej motor (třeba Lexus), tak to bude jiná písnička. Ale kombinace slabej motor a CVT, to je děs. A jen na okraj - při rychlostech nad těch cca 120 šla spotřeba nad 10 litrů. Jak už jsem psal - byl to fakt úlet. Navíc během prvního půl roku dvě svolávačky od Toyoty…
Postavte vedle toho Superba a v Šáde werke se za toho žebráka propadnou hanbou.
Mám čerstvou zkušenost s Toyotou. Highlander. Stejný motor a převodovka jako tahle Camry. Nikdy vice. Nejede to. Uvnitř designový blázinec. Grafika na obrazovce z 80.let 20. století. Na couvací kameře nerozeznáte psa od květináče. A k tomu “legendární” CVT převodovka, která je fakt tragikomická. Toto auto byl můj největší životní omyl. Zlatý Šáde werke…
Přesně to jsem čekal, pouze váš laický názor, který vychází z dojmů, nikoliv z dat či studií.
Všeobecně přijímanou pravdou je např. také to, že Země je kulatá, a přesto se najde mnoho těch, kteří to rozporují. Stejné to je s vlivem člověka na globální oteplování.
Pane Hančare, začněme u vás - prosím o odkaz na alespoň 2-3 relevantní studie vypracované na základě jak sám říkáte tvrdých dat. Rád nastuduji. Ale prosím - ať jsou ta data opravdu tvrdá a vypovídající. A ideálně ať pochází ze studie nějaké reálné vědecké instituce, dejme tomu zavedené univerzity. Ona totiž studie vypracovaná neziskovou organizací s názvem "Institut pro boj s globální klimatickou změnou" jaksi postrádá uvěřitelnost už z podstaty. Až si založím neziskovku s názvem "Centrum studia pozitivního vlivu vepřových párků na zdraví obyvatelstva" to pak bude studií o tom, jak jsou vepřové párečky skvělé a zdraví prospěšné. Ale to ještě neznamená, že to tak doopravdy je. Znamená to většinou jen jedno jediné - že mi masokombináty platí těžkou palbu za lobbing v jejich prospěch.
To ještě může přijít, je teprve úterý.
Ano, máte pravdu. Času je dost a přijde to určitě. A upřímně, můžu si za to sám, nikdo mě nenutí tyhle cancy číst. Ale něco mě na druhou stranu nutí se jednou dvakrát denně na ten Seznam podívat. Jestli ono to vlastně není tak trochu perverzní (myslím ve smyslu sebepoškozování) 🤔🤣
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tohle vypadá na klasickou čínskou bramboračku, tentokrát v kulisách jihomoravského kraje. Proboha proč ti Číňané u nás investují do takových blbostí jako fotbal, krachující pivovary nebo aerolinky v kómatu? Dělá to na mě dojem, že si nějaká čínská parta domluví s českou nesmysl za spoustu peněz a pak se na "přípravě" projektu pár let slušně živí. Velký soudruh Si by si na to měl posvítit :)