Sledujících
Sleduje
To je hodně divný
V Mladé Boleslavi se máte za co stydět.
V roce 2017 Škoda otevřela první továrnu v Africe dneska je zavřená.
Posledním krásným tancem byla škoda 130 RS se startovním číslem 49 v roce 1977
RS je rallye sport to chápu, ale nechápu co má Enyaq RS společného s uvedenou zkratkou..
Dalším důležitým krokem bude Pákistán.
Posadit do toho Armina to by byl výsledek..
Základ za 489 900 Kč jen tak dál.... a jako simply clever silikonový sprej proti vrzání přístrojové desky.
Bronzák - staré muzeum byla chlouba Škody
Nové muzeum tragedie a ostuda
jeďte se podívat do Tatry jak vypadá krása
RS interiér to je vtip ? Škoda zapomíná co ta zkratka znamená..
Krásná doba děkujeme
Toníčku nebuď závistivej a nastup na montáž. Po roce uvidíme.
Možná mi to nebudeš věřit, ale do škodovky jsem nastoupil v roce 1987 a strávil tam 31 let na hale M1 na montáži
Začínal jsem na kabelových svazkách na modelové řade 105/120
Pořád se tam mají dobře a pořád dokola si stěžují. Místo letošního bonusu 50 000 Kč mají rozdávat kapesníky na jejich Skoda -simply clever slzy.
V tom článku je jenom zaplacená lež. Když je to auto, tak skvělé proč si ho ještě nekoupil jeden jediný zaměstnanec
Proč jim to pan Povšík nezakáže vyrábět ?
Už tam chybí jenom Armin Schwarz
Další inženýrský duch z Mladé Boleslavi
Kolik se jich asi prodá běžným zákazníkům ? Asi budou muset mít prodloužené pracovní doby v autosalonech kvůli pořadníkům a bude se spát a čekat venku celou noc.
Elektro hnusná obluda k ničemu.
Svářeč u dveří je boží
Ten ochranný rám vyráběný externě je taky hezká práce nadějných studentů
škoda si nevyrábí ani ochranné rámy do závodních speciálu R 5
Hlavně se musí včas probudit z Elektrické Elegance jinak bude pouze virtuální Škoda Auto
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je hodně divný