Víme.
Vzdušné síly Armády České republiky po rozpadu Československa obdržely 24 letadel Su-25K a jedno Su-25UBK. V roce 2000 byly vyřazeny ze služby a uskladněny na základně Přerov. Poté se 12 kusů prodalo do Gruzie v roce 2003 a 6 kusů do USA v roce 2004.
Je smutné to, že i když jsou "staré" stejně i dnes jsou platné a zbavili jsme se jich. A namísto toho objednáváme něco co přijde za deset let a kdoví jestli.
Přiznám se, že tyto články mě nějak neberou. Abych pořád sledoval ceny a dbal rad "odborníků" kteří každou chvíli říkají něco jiného, tak raději věnuji čas něčemu jinému. Podle mě to pak stejně vyjde na stejno. Takže mi to je jedno, loni jsem jako vždy zafixoval na tři roky a mám tři roky klid. No a jestli prodělám, nebo vydělám, to neřeším.
Po zveřejnění reagoval na uniklou zprávu v CNN Prima News politolog Kubáček. Řekl, že je to, co vyplavalo tak závažné, že by v civilizované zemi ministr a policejní prezident nabídli okamžitou rezignaci.. A také řekl, že je zvědav, jak bude Rakušan reagovat na schůzi bezpečnostního výboru Sněmovny. Jestli s pokorou nebo svým oblíbeným stylem. Závažných chyb bylo opravdu hodně a kdyby zpráva neunikla, lhal a mlžil by dál.
No a Fialkovi by jistě stačilo, že by Rakušan uznal chybu a omluvil se. Stejně jako Jurečka po dnech kdy vědomě lhal a mlžil.
Ještě ve výčtu nehod chybí:
Železniční nehoda u Krouny byla mimořádná událost, ke které došlo dne 24. června 1995 na železniční trati 261 u zastávky Krouna na Chrudimsku,[1] kde se osobní vlak srazil s plně naloženými nákladními vagony ujetými při posunu. Ve vlaku cestovalo celkem 23 osob včetně železničního personálu.[2] Zahynulo 19 osob (18 na místě, 1 po týdnu v nemocnici), čtyři osoby byly zraněny.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když mu nedělá potíže dělat děti, tedy souložit, tak by mu nemělo dělat problém i pracovat. Ta první varianta je fyzicky náročnější.