Stát má k dispozici pouze peníze o které obere daňové poplatníky tady nás. A řadový občan nechá státu přes 70 procent z toho co vydělá. Stát bohužel ať je u korita kdo chce to vždy dokáže spolehlivě rozházet.
Bohužel žádnou vládu ještě nenapadlo setřít jako to musí dělat obyčejný občan.
To radši zvýší daně a rozhazuje se dál i na dluh 😥.
Ono nestačí, jak je každému pracujícímu zdaněna práce, než dostane výplatu. Dále je ke všemu dáno DPH, která se počítá i ze spotřební daně. A pak se hledají další výmluvy, jak nejlépe občany dále oškubat.
Ono jim nestačí že z peněz které občan vyprodukuje u zaměstnavatele jde přes 70 procent státu.
Hystoricky se kdysi platila desátka a dále už se lidem na jejich poníze nesahalo. To by měl dnes každý občan pomalu trojnásobek k dispozici na osobní potřebu.
Mě by zajímalo, podle čeho vybírali ten elektromobil. Podle toho, kolik se v Číně spálolo uhlí na výrobu alumulátoru, nebo jaké množství nafty padlo na vytěžení surovin pro výrobu akumulátoru?
Dále by mě zajímalo, jestli přihlédli i k likvidaci akumulátoru. Dneska je to celosvětový problém ekologicky zreciklovat akumulátor z auta.
Pisatelka žije mimo realitu. Pro normálního zaměstnance, který státu měsíčně odvádí přes sedmdesát procent z toho co vytvoří u zaměstnavatele je to nepatrná vratka.
Samozřejmě pro úředníky nebo silové složky to je jednoznačně dotace z daní pracujích občanů.
Předpokládám, že komentář bude smazán, i když je to jednoznačně pravda.
Kvůli výrobě alumulqtoro do elektromobilu se drancuje příroda. Díky velké hmotnosti se zvyšuje energie k pohonu a daleko více zatěžuje silnice a tím i její opotřebení. Kak již bylo řečeno, tak výfuk je v elektrárně, a jsou u toho daleko větší ztráty energie.
Do dneška se pořádně neví, jak ekologicky recyklovat akumulátory. Nehledě na krátkou životnost elektromobilu a s tím spojenou daleko častější výrobu aut, kde se dále zatěžuje příroda při nové výrobě auta.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Je vidět že si umí sehnat chlast i když mu Ukrajinci rozstříleli palírnu.