V čem je to rozumné? Při couvání má každé auto větší "rejd", tzn. že se snáze do mezery zajede, popředu je třeba do mezery zajíždět už srovnaný, takže je potřeba si najet větším obloukem. Zadní kola totiž nejedou nikdy ve stopě předních. To je vidět na každém kamionu, jak si musí do zatáček nadjíždět.
Nehledě na to, že při couvání vidím v zrcátkách sousední zaparkovaná auta a nemůžu je tak odřít.
A při výjezdu jedu popředu, nemusím si všímat sousedních aut a vidím do stran dřív než při vycouvávání, kde bych něco viděl až v době, kdy mám už stejně víc jak půlku v cestě.
zamysli se nad tím proč se nesmí hlavně u obchodních domů ve světě couvat mezi auta a určitě na to přijdeš
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
U nás se řeší drahé máslo a nejoblíbenější vrchní ,, čobol" nakupuje dárečky v Itálii. Vždyť my si tu válku zasloužíme, za svoji blbost a lhostejnost.
2 odpovědi