Máme doma Rapida, kupovali jsme novýho v roce 2013 1,2Tsi 77kW aktuálně nájezd 152 tis.km. Po 6 měsících provozu se měnil na záruku silentblok převodovky. Potom několikrát upadlý odvzdušňovacího ventil víka motoru ( byl cítit zápach benzinu v kabině), to je korunová záležitost a oprava svépomocí. Potom se ulomilo horní víko na loketce, o pár týdnů později následovala sluneční clona. Občas zlobí Climatronik, nejspíš nějaká klapka, projevuje se tím, že neustále topí. Zatím řeším tak, že zastavím, vypnu zapalování a znovu nastartuji, potom už OK. Tohle se děje několikrát do roka a není to pravidelné. Na 100 tis.km jsem dával destičky na předek. Tlumiče a výfuk stále původní. Na 140 tis.km. jsem dával novou řetězovou sadu a komplet brzdové destičky s kotoučema a kapalinou. Tragický jsou přední světlomety, auto parkuju venku a ten plast na nich tak zdegradoval, že v noci na potkávačky skoro nejde jezdit, jak to blbě svítí před sebe. Origo akumulátor vydržel 9 let. Jinak motoricky úplně OK. Při každém tankování přidávám VIF. Pravidelně měním na interval 15tis.km.olej, svíčky po 60 tis.km a letos asi udělám olej v převodovce. Za mě spokojenost, škoda, že Škoda taková jednoduchá a levná auta již nevyrábí.
Tady to máte: Odkaz 1
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vzhledem k tomu, že se jednalo o výstavbu více domů nejednou, pravděpodobnost, že to instalovala jedna firma na více domech v této lokalitě je dost vysoká. Pokud se prokáže požár od FVE, rozhodně bych provedl revizi ve všech domech.