Nevím s jakou vychytralostí předkládala karty česká delegace, nicméně podezřívat tehdejší západní mocnosti z neznalosti by byla neomalenost a o to víc, když už v té době Československo nebylo na straně poražených. Ono totiž nerozpoutalo 1. sv. válku. To udělal z naprosto malicherných důvodů někdo jiný.
Jestli se nepletu, tak 51% akcii maďarská firma a 49% česká. Která vláda si to nepohlídala a dopustila prodej do zahraničí? Nedávno chtěl Křetínský koupit nějakou firmu ve Francii a nešlo to. Nakonec to koupila firma z Francie. Takže ano vývoj zlaté české ručičky, protože navrhnout a vyrobit a certifikovat malou stíhačku jen tak někdo neumí, jak se rozhoduje a kde může může skončit dokumentace a spolupráce Maďarsko Švédsko mě klidem nenaplňuje.
Někde jinde jsem četl, že dovoz podobných aut se opírá o tzv. individuální dovoz, který je ale primárně určen pro speciální vozidla např. pro záchranáře apod. Takže dovoz podobných velkých pick-upů je tak trochu zcela mimo ... výkonově a rozměry a účelem se prostě jedná o náklaďáky. Jenže pokud EU řeší ekologii navýšením hmotnosti pro osobní auta ze 3,5 t na 4,2, tak potom není pomoci.
Takže pokud předjíždím v levém pruhu na dálnici a jedu 130 a zezadu se někdo přiřítí, tak musím okamžitě přestat předjíždět a musím mu okamžitě uvolnit cestu? Pochopitelně se bavíme o situaci aut bez majáků. Nicméně si myslím, že pořád platí rozdíl dvou slov, že nesmím ohrozit, ale můžu omezit, takže v klidu vyhodím blinkr, že předjíždím a dokončím řekněme manévr. Problém je, že pravý pruh je často plný a není se kam zařadit. Jinak problém nejsou ani řidiči v levém pruhu co jedou 130, ale co jedou klidně 80.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tady přeci záleží jen na ochotě firem platit více zaměstnancům. HDP by vyšším mzdám odpovídalo. Bohužel vyšší mzdy neodpovídají zájmům vlastníků firem a jedno jestli zahraničním nebo českým.