Čtu článek a diskusní příspěvky a v souhrnu je mi smutno. Asi jinak bude hodnotit úpadek firmy člověk, který vše sleduje z vpovzdálí a jinak bývalý zaměstnanec, který v Kovosvitu pracoval čtvrt století, či déle. Příčinám pádu, ať už vnitřním, či vnějším, můžeme dát různou váhu a dlouze o nich diskutovat, nicméně na fatálním konci, cca 85 leté historie firmy, to nic nezmění. Věřím, že firma měla k další existenci potřebný potenciál, zejména lidský, a měla ve strojařině pokračovat. Co dodat závěrem? Kovosvit přežil 2. světovou válku, budování reálného socializmu, divoké devadesátky a nakonec mu zasadily smrtelnou ránu sankce EU. Konkurence jistě zatleská.
Mám co do činění s dotacemi a kontrolou doložení realizací FVE a jako elektroinženýr pozorně vnímám skutečné provedení instalací (pozn.: k žádostem se dokládá fotodokumentace). Minimálně 80% realizací má vedenou kabeláž po hořlavé krytině a o správném připojení k hromosvodům ani nemluvě. Bohužel, většina realizačních firem odvádí mizernou práci a nechápu, že jim to revizní technici kryjí.
Řazení s tímto autem (manuálem) je strašné jak ve staré Ladě... prý zábava...motor má sice slušný výkon,ale je to nic moc zabere někde kolem 2000otáček a přes 4000 už se moc neděje a moc se mu nechce... velká hlučnost při vyšších rychlostech a tenké plechy...ale vyzdvihnout musím spotřebu 6.1l na sto jak ve městě i na dálnici a to jsem jel i 180km... nevěřil jsem...
Řídil jsem cca 20 různých aut od různých značek, ale řazení u 6ti-kvaltu Suzuki je opravdu mizerné. Nejdříve jsem si myslel, že divné řazení, u naší Vitary, je vada tohoto kusu, ale zkusil jsem Vitaru i S-Cross v různých showroomech a výsledek byl vždy stejný. Při jízdě mám stále pocit, jako bych řídil nějaký pracovní stroj.
PS: srovnávat Suzuki se švýcarskou perfektností je vážně pisatelův úlet.
Zdravím čtenáře,
nenechte se nachytat, toto je v podstatě reklama od Suzuki. Dělají sice dobrá auta a nekazí se, ale koncepcí jde spíše o trabanty 21. století. Něco z vlastní dvouleté zkušenosti, co zde nebylo napsáno:
Na dojíždění do práce a na cesty po okolí jde o dobré auto, často je vídám v podhorských oblastech. Jako cílovou skupinu lze spatřovat spíše u předdůchodců a důchodců, možná u rodin, které potřebují druhé, či třetí auto. Na dlouhé trasy a na rodinné cestování se poohlídněte po něčem jiném.
Přeji bezpečné cestování.
Absolutní nesmysl o tisících mrtvých, nevěřte všemu, co se na internetu napíše. Holt je tu prostor i pro články hlupáků, kteří by se jinak neuživili, a neznalost mladšího našince jim přeje.
Pokud dobře počítám, tak by za 40 let režimu mělo přijít o život, každý rok, cca 75 lidí. Tu dobu pamatuji a za rok prezenční služby byl na západním okruhu jeden smrťák a to ještě z vlastní blbosti. Unavený voják si sedl na zem a opřel se zády o pás tanku a usnul. Přišel povel k přesunu a ...
Iba k spotrebe. Viezol som Scros s tymto motorom zene do Chorvatskaa potom naspat. Auto do plna nalozene (na 6 tyzdnov) jeden clovek posadka. Siel som na noc, cez madarsko. Siel som prisne tempomatovych 120 a vysledna spotreba 5,8.
Mám podobnou zkušenost na dlouhé trasy - cca 5,8 L. Nejlepší spotřeby 5,6 L bylo dosaženo na 400 km trase, s cca 1/3 dálnice, zbytek 1. třída, léto, 2 osoby a něco zavazadel.
To auto se mi líbí tím co nabízí (nepotřebuji velké auto) a plánuji si jej koupit. Tento článek mě v tom utvrdil.
Tento i podobné články jsou placená inzerce, nevěřte všemu, co napíší. Nejdříve si auto vyzkoušejte na delší trase, ideálně na dálnici. Při devadesátce je Vitara už dosti hlučná od kol i od zrcátek. Pokud jezdíte dlouhé trasy (100 a více km), pak zvažte jiné auto, nebo odhlučnění (to nás stálo cca 25 tis. Kč). Pro cesty do práce a na nákupy je OK.
Zdravím čtenáře a případné zájemce o Vitaru,
máme 2 roky zánovní Vitaru 4x4, a pokud Vás zajímají poznatky vlastníka a řidiče, rád se podělím:
Plusy:
Mínusy:
Závěrem: jde o dobré auto, ale záleží z čeho přesedáte. Pro mě byl přechod v Toyoty RAV 4 lehce k horšímu. Dalo by se též říci, a spíše v nadsázce, že v 21. století je Vitara takový luxusní Trabant, který však udělá hodně dobrou službu.
Zdravím čtenáře serveru Dřevostavitel,
článek jako celek je z odborného hlediska neprofesionální a matoucí. Jde o jakou si nekonzistentní sumu informací, porůznu sebraných, a bohužel v některých ohledech i nepravdivých. Nerad se takto vyjadřuji, ale řada článků z tohoto serveru má podobný charakter.
Pokud uvažujete o FVE, jděte pro rady na jiné servery a zároveň si dejte velký pozor na pochybné dodavatele FVE (viz pořad Černé ovce).
V 80. letech začal české školství (dámy prominou) prznit ministr Havlín, zaváděním množin. Od té doby, a v tomto trendu, bohužel, pokračují další a další ministři - např. úžasný a drahý projekt inkluze. Důsledkem je viditelný pokles úrovně vzdělání, což dokládá i hodnocení českých VŠ.
Vážený konvente, klidně se sejděte, něco dobrého i pojezte a hlavně, nic dalšího převratného nevymýšlejte.
Až k Vám přijede zástupce f. Schlieger, položte mu tyto otázky:
1) Jakým způsobem získala majitelka firmy certifikát, který jí opravňuje montovat FVE a zároveň podepisovat projektové dokumentace FVE? Není totiž jisté, zda tato osoba rozezná jistič od stykače.
2) Kolik žalob je na firmu podáno?
3) Kolika žadatelům nevyřídili dotaci?
4) Proč po zaplacení zálohy nezvedají telefony?
5) Kolik domů, po realizaci FVE a TČ, málem vyhořelo, nebo bylo vyplavených?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
C-HR byla, při výběru nového auta, také v hledáčku, ale ...
Index spolehlivosti ADAC se vypočítává z počtu výjezdů žlutých andělů na 1 000 registrovaných vozidel. Jak ukazuje tabulka níže, v nižší střední třídě dopadla nejhůře Toyota C-HR (na obrázku), která se ukázala jako nadprůměrně poruchová ve všech hodnocených ročnících výroby.5. 6. 2024
Odkaz 1
2 odpovědi