Dobrý den, neexistuje letní nebo zimní čas. Čas je jen jeden a stále ubíhá kupředu. My jenom měníme posouvání hodin! Proč? Někdo vstává ve čtyři, někdo v pět, někdo pracuje v noci, někdo od šesti, někdo od devíti hodin. Nechme ten správný čas, kdy slunce je v poledne v nadhlavníku a kdo potřebuje něco jiného, tak ať si upraví denní rozvrh.
A dohoda mezi státy je jen nesmyslný argument. Vždycky se můžete dostat na hranici časového pásma (nebo i na datovou hranici) a stejně si musíte hodinky seřídit podle místní úpravy. A je jen na vůli daného státu, ke kterému časovému pásmu se přiřadí, protože v mnoha případech prochází hranice časového pásma územím daného státu.
Přeji Vám hezký den.
Jsem ekolgg, hydrobiolog a s techniky vodohospodáři jsem se stýkal a potýkal desítky let.Mj. jsem viděl jejich jednostranný fachidiotizmus.Spíše se snažte diskutovat o mých návrzích než abyste kladl bezobsažné a zbytečné dotazy.
Já jsem vodohospodář celý život, mám to vystudované na ČVUT a nepatřím k "betonové lobby". Ale to, co jste napsal, s čím vodohospodáři "nepočítají" je naprostý nesmysl. Naopak počítají se vším, včetně výparu z hladiny, nasycení horninového prostředí vodou, teplotní stratifikací v nádrži během roku, vliv kolísání hladiny, ochrana před povodněmi atd... To by bylo na dlouhé povídání. Výpar z hladiny zlepšuje mikroklima v širším okolí, mj. dokáže snižovat teplotu vzduchu, zvlhčuje vzduch ... Vy jste ve svém příspěvku neuvedl žádný návrh, jen jste zbytečně napadl pana Svárovského, aniž byste uvedl v čem se mýlí. Vyjádření "to si děláte srandu?" není ani argument, ani návrh. Já jsem naopak (občas) bojoval s ekology a hydrobiology, protože jsou zaměřeni příliš jednostranně a nevidí věci v širších souvislostech. Ale to neznamená, že jsou takoví všichni. Když budete s techniky spolupracovat a ne se jim snažit pouze vnutit svůj názor, tak to bude ku prospěchu věci. Nám se ve spolupráci povedlo zabrzdit práce na přípravě stavby nádrže na horním toku Zdobnice, protože ta by byla opravdu nesmyslná a poškodila by přírodu. Ale jiné nádrže mohou být velmi přínosné a přírodě pomáhat. Mějte se pěkně.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Jestliže parkovací místo patří k bytu, proč by měl toto místo nabídnout spoluvlastníkům? To bych také mohl tvrdit, že musí spoluvlastníkům nabídnout i byt. To, co píšete, by platilo pouze u spoluvlastnictví bytu s parkovacím místem, t.j. nabídnout byt s parkovacím místem spoluvlastníkovi, nikoliv vlastníkům ostatních bytů.
Tak já v tom užitečnost naopak spatřuji a to nemalou. Velká obytka se snadno přeloží - posádka, zásoby, voda, atd. a jedete přeložený. Pak se vyhýbáte v Rakousku i jinde místům, kde se váží. Ale jelikož většina majitelů obytek má řidičák jen B, tak výrobci prostě jedou na hranu a když to naložíte, jste přes 3,5t. Pokud bude hmotnost 4,25 t, tak výrobci již budou moci vyrábět auta s určitou rezervou a majitelé budou mít klid a nebudou se bát, že jsou přeloženi a někde je zváží.
Nemáte pravdu. Ve chvíli, kdy bude možnost do 4,25 t, tak výrobci přidají další vybavení a jsme tam, kde jsme byli. Totéž jsme zažili u ultralehkých letadel, tak nakonec vznikla další skupina (místo 450 kg MTOV = 600 kg MTOV).
Je to zajímavé, ale moc mi nesedí ty letopočty. Já jsem dostal od strýce z Kanady v roce 1975 již komerčně prodávaný kalkulátor Texas Instruments SR-50A, který má více funkcí - mj. faktoriály, výpočet v radiánech a stupních včetně reverzního přepočtu, hyperbolické funkce... (40 tlačítek 🙂 ). Mimochodem vzhledově vypadá velmi, velmi podobně. Tak asi vývoj šel po více cestách. Kalkulátor dodnes funguje, s výjimkou vestavěných akumulátorů, tak ho používám s nabíječkou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
U nás Andula, v Rusku se tomuto letostroji říká "kukuruznik" (na přepravu kukuřice).
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Omyl ! Kukuruznik byl letoun Polikarpov Po-2 - zvaný "sekač kukuřice" (před rokem 1944 označovaný U-2, v kódu NATO „Mule“). Byl to také dvojplošník, ale jen dvoumístný, bez kabiny. Více si najdete na wikipedii.
2 odpovědi