Ano, proti oddílovému návěstidlu po určité čekací době. Ale už jsem dlouho z dráhy pryč, tak nevím jestli se něco nezměnilo.
Od července 2022 se to vrátilo na starou verzi. Na oddílovém návěstidle s permisivní návěstí stůj (šedý, bílý označovací pruh) stačí zastavit. Pokud není vidět konec vlaku pokračujete jízdou podle rozhledových poměrů s pohotovostí zastavit.
Všichni platíme zdravotní pojištění a co z toho. Sehnat zubaře je problém. Nejhorší je že hodně stomatologů s pojišťovnou stejně nespolupracuje vůbec a jede pouze soukromě. My to máme naštěstí ještě tak půl na půl. Ale kolegyně když jde se synem k zubaři tak ji rovnou připraví psychicky ať si vezmou 5-10 tisíc sebou aby měli na placení.
Tak po dlouhé době kdy jsme byli od autoživě víceméně bombardováni stylem řidiči neví, neumí, neznají konečně něco zajímavého a objektivního. Když už pan Mirek byl bohužel tak hloupí že čerpal benzín do pytlů. Tak v téhle nešťastné pohádce chybělo pouze že byl ještě kuřák a zapálil si. To by se dostal i do Darwinovy knihy. Co lidi nebezpečného udělají pro několik stokorun.
Tak čtu tyhle články abych se vlastně mohl pouze divit za co bere autor peníze. Ještě kdybych vystříhal pouze nadpisy článků posledních měsíců tak je z toho. „Řidiči neumí, řidiči neví, mnoho řidičů netuší!“
V podstatě řídí asi každý blbec. 😂👍 A pak je z článku snůška bezpoučkových pitomostí, co nikomu nic nepřidá.
To zrušili ten zákon, že značka Zákaz předjíždění nezakazuje předjíždění cyklistů? (Třeba na přechodě se samozřejmě předjíždět nesmí)
Tak novelu zákona jsem četl a chytřejší nejsem. Teď jsme měli dopravní školení a tak předjíždění teda vysvětloval školitel že můžeme. Ale kde je značka zákaz předjíždění tak v rámci jednoho pruhu bez přejetí. By mě zajímalo kde je to vysvětleno úplně srozumitelně. Z vyhlášky Ministerstva dopravy č. 509/2021 Sb. ze dne 16. prosince 2021, kterou se mění vyhláška č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích, ve znění vyhlášky č. 84/2016 Sb jsem to stejně nepochopil. Řekl bych že i školitel si neni jistej vysvětlením.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Trošku tu lidem motáte hlavu, napřed tvrdíte že starší auta především s dieselovým motorem nemusí vyhovět novým normám. A v dalším odstavci píšete že je důležité aby auta plnila emisní normy platné k datu jejich výroby. Samozřejmě že je platné za B, auto musí plnit emisní normu platnou dle technického průkazu v době výroby. Jinak pokud se poptáte na ME kde je největší problém, sami vám řeknou že na emisích jsou největší problém auta kupodivu mladšího data. Mají přísnější normu, mnohem více čidel které zlobí, nekvalitní díly jako třeba katalyzátor, DPF filtr a k nim potřebné snímače. Vše se dělá pro levnější cenu vozidla.
2 odpovědi