Odpůrcům stavby přehrady z řad místních občanů, kteří by přišli o svůj stávající dům, pozemek a pod. se vůbec nedivím. Výkupní ceny, které totiž stát těmto lidem nabízí, jsou velmi směšné a hodně - hodně podhodnocené, nemluvě o starostech kolem stavby nového domu, byrokracie atd.
Kdyby jim totiž stát ty domy v ekvivalentní kvalitě a velikosti postavil sám s přilehlým pozemkem o stejné výměře, a samozřejmě i v blízké lokalitě, tak si myslím, že by mezi těmito občany bylo O % odpůrců.
Skoro každý si ještě pamatuje, jak za socíku lidem dali za RD byt v paneláku 3+1 a víc se s nimi nemazali. No a dnes je to dosti podobné.
V textu je tučně uvedeno:
Cituji:„
„V krajském městě mělo původně protékat Vltavou 350 krychlových metrů za vteřinu. Situace se však za několik hodin rapidně zhoršila a nyní je odhad na průtok kolem 530 krychlových metrů za vteřinu. Nikdo ale teď neví, jestli za dalších 12 hodin nebudou ještě vyšší,“ uvedl Martin Kuba, hejtman Jihočeského kraje.
Přitom v ČB byl dle CHMI v 10:00 hod. průtok Vltavy 50 m3.
Nějak to nechápu ...... 🤔🤔
Volvu dá lekci každý Duster v naftě, do června byl ještě v prodeji, možná je ještě nějaký v doprodeji, ale pochybuji.
Parametry podobné až na výkon, cena poloviční a spotřeba minimálně o 2 litry menší, o cenách náhradních dílů a servisu nemluvě.
Prostě nové Volvo je těžký křáp s velkou spotřebou i velkou cenou.
Jde o dehonestaci slova "pilot".
Od jaktěživa až do osmdesátých let minulého století byl pilot vždy ten, kdo řídil letadlo, vrtulník - prostě létající stroj.
Podobně je dehonestováno slovo "prezident". Tím je dnes kdekdo.
Zanedlouho tu budeme mít piloty buldozerů, traktorů a pod.
Nicméně vyjadřuji upřímnou soustrast pozůstalým.
Když zde čtu ty hloupé a pomlouvačné komentáře směrem k Dacii, tak se domnívám, že tito pisatelé v Dacii Duster v životě neseděli.
Mám již třetí Dacii Duster 4x4 v naftě, poslední jsem kupoval v roce 2023. Mám na nich nyní dohromady najeto cca 450 000 km, měním je po pěti letech při nájezdu cca 150 - 180 tisíc km.
Za ty roky a najeté kilometry jsem měl jedinou závadu a jinak jen běžný servis ( oleje, filtry atd.)
Spotřeba u nafty je v průměru kolem 4,5 l/ 100 km.
Čili na jedno tankování bez problému dojedu v zimě do italských Alp, a to i s rezervou.
Průchodnost a nájezdové úhly jsou vynikající. Tam kde projede Duster, tak žádná čtyřkolová škodovka ani volkswagen, nebo BMW neprojede, pokud nejde o nějaký speciál.
To vše vzkazuji neznalým kritikům.
Vyzkoušejte a uvidíte, že za tuto cenu žádné jiné auto těchto kvalit nekoupíte.
Již jsem zde psal kritiku, nicméně jsem si zkusil nakonfigurovat Dustera co nejvíce podobného tomu co jsem koupil loni (jde o variantu
Duster Journey 1,5 dCi 4x4), a to s příslušenstvím stejném jako u předchozích tří Dusterů. (měním po pěti letech, což je cca po 150 - 170 tisících km).
Takže v současnosti ve variantě Journey přichází do úvahy jediný model, a to je
tříválec TCE 4x4.
Výhody ? VELKÁ NULA.
Nevýhody?
1) Se stejným vybavením jako u současného co vlastním (rok výroby 2023) je cena vyšší o 45 000,- Kč
2) je to benzín - čili vyšší spotřeba cca o 2 litry (můj průměr u dCi je 4,3-4,5l)
3) je to tříválec - vysoký točivý moment oproti dieselu nevhodný do terénu
4) na 100 % nižší životnost motoru
5) takto nakonfigurovaný Duster vyjde na cca 650 000,- Kč - což již není rozhodně levné auto.
Takže až v Dacii pochopí co auto 4x4 potřebuje, tak se k nim zase vrátím.
Člověk, jehož jméno bylo a je citováno v několika trestních spisech v různých kauzách převážně brněnských, člověk, jehož různí podřízení v minulosti i současnosti jsou trestně stíháni a vyšetřování, tak takový člověk by v opravdu demokratickém státě nemohl být nikdy jakýmkoliv ministrem, natož ministrem spravedlnosti.
Prostě brněnská parta ....
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Pan Jakub Prachař je na jedné straně nesmírně inteligentní, ale na druhé straně u něj naprosto postrádám pokoru, skromnost a hlavně slušné vychování. Jeho přebujelé EGO mu stříká z uší a ve spojení s jeho chováním řeznického psa začíná být nesnesitelný. Bohužel - sám si podřezává větev.
1 odpověď