Z jako ztracená generace? Generace uplakánků. Respekt si musíte vydobít, zasloužit, ne vyvztekat. Kariéru si musíte vybudovat, ne vybrečet. Pusy plné ekologie, ale nic pro ní nedělají. Za našich mladých let bylo vše ve skle. Ne v plastu. Ať už to bylo mléko, limonády apod. Věci se dříve opravovaly, nikoli vyhazovaly. Jste největší spotřebitelé rychloobrátkového zboží, fastfoodů apod. Ve škole Vás vychovávali, jak na Vás každý čeká. Omyl. Nečeká... Tak přestaňte fňukat, postavte se životu čelem a začněte bojovat.
Článek a strašení úplně k ničemu. Víte kolik jaderných hlavic stačí ke zničení života na Zemi? 70 jaderných hlavic. Pominu fakt, jestli taktických nebo strategických. Počet hlavic na světě? 12512 jaderných hlavic. Co se stane po výbuchu těch 70 hlavic, kdekoliv na světě? Černé mraky zakryjí oblohu na dalších 50 let. Dojde k ochlazení až na -70 stupňů Celsia. Naštěstí radioaktivita z jaderných bomb se poměrně rychle rozptýlí, díky izotopům s krátkým poločasem rozpadu. Pominu EMP a další věci. Co přežije? Možná šváby? Je jedno jestli jste demokrat, komunista nebo diktátor. Nepřežije nikdo. Teď si dovolím citovat Einsteina, když se ho ptali, jak bude vedena třetí světová válka. Odpověděl: "Nevím jakými zbraněmi bude vedena třetí světová válka, ale vím jistě, že čtvrtá bude vedena klacky a kameny."
Máme jednu z nejdražších dálničních známek. Nejhorší dálnice. A fízla pomalu na každém nájezdu. To jsme to dopracovali. V Německu dálnice zdarma. Neomezená rychlost. Menší nehodovost než u nás. Opravdu si myslíte, že 130 km/h na dálnici je v pořádku? Zrovna úsek na Hradec se dá letět 200 km/h v pohodě (tedy nééé s Felicií). Zrovna před nedávnem jsem jel do Stuttgartu, kdy některé úseky byly rozhodně horší než Hradecká dálnice.
Všichni se tu trefujete do Soukupa. Sedíte doma u svých počítačů a neumíte nic jiného než kritizovat. Jsme fakt hrozný národ. Je mi z Vás na blití. Soukupa nemusím, ale ať už prohraje nebo vyhraje, tak u mě je frajer. V 54 letech se postavit do ringu. Chtěl bych vidět v ringu Vás, kritiky. Většina z Vás by neudýchala ani jedno kolo. Argumentace, že to dělá kvůli penězům, taky neobstojí. Už dávno prohlásil, že peníze z této akce půjdou na charitu.
Zamyslete se nad svojí ubohostí.
Hezky napsané. Bohužel zase účelově. Skutečně je elektro auto jednodušší, ale také těžší. Takže odcházejí díly náprav. Kosti stabilizátoru KO po 20 tis. km, ramena a poloosy po 40 tis. km apod. U normálních aut většinou tyto díly vydrží s přehledem přes 100 tis. km. Nebo lovit baterii infotainmentu (je třeba u C5X v loketní opěrce), která když se vybije, tak nenastartujete (v lepším případě nejde pouze display) a musíte ji vyndat a dobít - opravdu super. A ano, skutečně může mít hybrid tři baterie. Klasickou startovací, rekuperační a infotainmentu. A tak bych mohl pokračovat dále.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
I to je moc..