F-15EX stojí cca 97 mil USD, F-35A stojí 78 mil UDS (Lot 14/2022)
Předělávat infrastruktura by se musela i tak, už jen kvůli havarijnímu stavu VPD i pojížděcích drah, tak i kvůli nárůstu požadovaného počtu z 14 na 24 ks.
Ona je ta cena pro každého jiná. Upřímně ta F15 je stokrát lepší letadlo. F16 nebo 18 by nám bohatě postačily.
A to jsem si myslel že ten průvod uctívačů Alláha na vánočních trzích byl vrchol německé vstřícnosti. Evidentně nebyl. Tak co teď s nimi?? Jedno prastaré řešení by se nabízelo, ovšem to je v dnešní liberálně progresivní době nepřípustné. Můžeme si za to sami a Němci obzvlášť. Tohle už bez násilí a tvrdé regrese vrátit nepůjde.
To už by vyšly levněji F15 nebo F16 v posledních verzích. Nemusela by se předělávat letiště,a zbylo by víc na munici a provoz. Nehledě na to, že jedinou zemí která nemusí denně žádat a čekat na aktivační kódy pro F35 od Pentagonu je Izrael. Ony totiž mohou bez těch kódů zůstat v hangáru a budou nám platné jako mrtvému zimník. Švédům se vůbec nedivím,na druhou stranu už dostali za pronájem víc než je cena letadel.
Leda houby, kolik jich prosím vás znáte? Já nejmíň padesát. Prostě u nich jsou platy asi čtvrtinové než u nás, ceny podobné a oni musí živit rodiny.
A teď ještě do toho válka. Dejte jim o třetinu vyšší platy než jsou u nás a nepůjde sem skoro nikdo. Tak prosté to je.
Jenže díky tomu tady nerostou mzdy. Takže takhle se těm německým mzdám nikdy nepřiblížíme.
A co si představujete pod tím pojmem mráz? Za 43 let je průměrná teplota ve střední Evropě - 0,7°C v průběhu prosince až února. Takže stačí bohatě, když budu vědět, jak se to auto chová v teplotách kolem nuly. A teplota kolem nuly za svým elektromobilem ujedu 380 kilometrů s rezervou dalších 50 kilometrů.
Rychlost pochopitelně 130 kmh.
Pane Štastný. Vy už jste hodně zkušeným elektromobilistou a máte vůz který je jinde než Škoda Auto. Máte doma podmínky, které se pro provoz Ev hodí. Jenže naprostá většina Čechů je na tom v tomto směru jinak . Lidi musí přijít sami na to, že Ev by jim stačilo na to co skutečně najezdí. Překážkou je hlavně cena . Ti co kupovali fabie,clia,corsy, zkrátka nemají prostředky na auta násobně dražší než ta zmíněná. Pak jsou ti, kteří zkrátka pro svůj business a podmínky zkrátka Ev mít nemůžou. Dokud se ta technologie neposune na vyšší úroveň, než teď. Vaše názory beru s vědomím, že už o tom hodně víte a máte zkušenosti,i když vy sám jste byl velkým milovníkem benzínových aut.
Sousedova C4 elektro jen potvrzuje autorův příspěvek.nebylo to levné auto. V létě ještě jakž takž ale v zimě jen na nákup a do města. Tesla model 3 lepší dojezd ovšem bez možnosti regulace rekuperace, jezdit s autem na adaptivní tempomat po městě je opruz a ani bych to nezkoušel, nevěřím systému na 100 procent. Mít pravou nohu neustále v pozoru je opruz. Takže Ev co se bude chovat jako opravdové auto je s cenou mimo možnost běžné populace. Fabia na elektřinu do města a okolí za 350 tisíc by byla fajn a takové bych klidně koupil nové. Jinak pánbůh zaplať za benzín a naftu .
23
Sledujících
0
Sleduje
23
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
F-15 vyjde dráž, než F-35. F-16 levněji.
Nikdo nečeká na aktivační kódy od Pentagonu, to je nesmysl.
1 odpověď
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zkuste si to dohledat.
1 odpověď