mimořádná opatření? no jéje zvednou daně a rozdají je neziskovkám hnus
Dobrý večer, pane máte pravdu.Misto,aby zajistily pro postižené až bude vše za námi náhradní ubytování.Ztreba zajištěním buněk jako na stavbách,na místech kde budou v pohodě vlakové koleje vagóny prostě udělat maximum.
Jinak přeji všem lidem, kteří jsou postiženi hodně sil ať to zvládnou
Proč silničáři nevyjeli, když začínalo sypat? A né to nechat až bude dálnice neprůjezdná a házet to všechno na řidiče NA. V pravém pruhu za nic nemůžou, prostě do kopce kamion/naklaďák nepojede na sněhu...sám jsem řidič z povolání. Ale ti co se nacpali do levého pruhu, to zkusit a předjíždět, tak to jsou bezmozci....ale tam je problém ten že jsou to většinou řidiči z východu a těm je nějakej zákaz u zadku. A když už by je měla PČR pokutovat, tak je radši nechají být protože ja něpaněmaju a nedomluví se snimi
Hlavně proč třeba není víc světelných panelů, díky kterým by se dalo řídit dopravní situace.
V Německu to mají a když je třeba svítí zákaz předjíždění.
Pak stačí aby policie sledovala a dávali pokuty včetně hlídek v terénu a bez rozdílu národnosti.
Prostě porušil předpisy pokuta včetně bodů,jako domácím.A hlavně pokud poruší od stejné firmy tak odebrat licenci a velkou pokutu pro firmu včetně řidiče.
Převážně to jsou řidiči z východu a těm je nějakej ten zákaz u zadku. PČR je ani pokutovat nebude, protože ja něpaněmaju a nedomluví se snimi....ale ano taky bych je flastroval a mastně. Sám jsem řidič z povolání a nám slušným dělají takovou vizitku....
To je pravda,sám jsem slyšel od policie, že s cizincem má problém se domluvit.Ale je to řešitelné.Staci odebrat dané dopravní firmě licenci , vrátit zpět po zaplacení pokuty a tučné pokuty.Pri opakování zákaz vjezdu na území České republiky.
Vrátil bych kamiony zpět na vlaky,jako to bylo dříve,těm co předjíždění kamion kamiónem,,,bych dal milion korun pokutu ,snad by to pomohlo a byl by klid
Dobrý den,jak chcete řešit situaci kdy je jeden kamión lehký třeba přejíždí na nakládku a ten předjížděny naložený?
Samozřejmě je třeba rozlišit kdy to ten co je předjížděn dělá schválně.Uz jsem to zažil,že jedu pomalu za tím před sebou a jak mohu chci předjet a během předjíždění ten co je předjížděn začne přidávat?
I to by se dalo řešit tím,že pokud jede pomalu a pak náhle přidá tak pokutu za úmyslnou pomalou jízdu.Vzdyt je to i v zákoně,že předjížděny řidič nesmí úmyslně bránit v předjíždění
Dovolím si přihodit svou zrovna včerejší zkušenost. Na dálnici se mě snad poprvé v životě povedlo potkat malý "konvoj" možná cca 7 až 10 kamiónů. Přesně fakt nevím, nenapadlo mě je počítat.
Ale k myšlence. Na "dvouproudovce" je to fakt super, takový malý "konvoj" v pravém pruhu a v levém pruhu předjíždějící důchodce v červené fábii, který jede 90km/h.
Myslel jsem, že ty kamiony snad nepředjedeme v ten den. A rozhodně nejsem dálniční závodník, jezdím cca 110 - 130km/h. Zkrátka dle provozu a potřeby. Ani nejsem stálý "levopruhý" jezdec či nárazníkový "le-pič". Prostě na pohodu.
Podotýkám, byl jsem třetí auto za tím dědou. No dokonalá slast.
Za mě nemám problém, když kamion předjíždí druhý pomalejší. Mám problém v tom, že v pomalejším je "bezmozek", který začne přidávat na rychlosti a tomu v prvním pruhu, tak znemožňuje předjetí. Tohle bych nekompromisně trestal vysokými finančními tresty. V tomto policie selhává. Přeci v zákoně o pozemních komunikací je jasně uveden předjíždějící manévr. Tedy na místo vymáhaní stávajícího výkladu zákona se musí vymyslet nový zákaz.
Za sebe mohu říct. Nejprve mít tří až čtyř proudé dálnice a potom, můžeme řešit kamióny. Ale pokud kamiony vytlačíme všechny do pravého pruhu, tak v levém budeme zažívat to co já včera.
A nyní ještě otázka. Co je vlastně bezpečnější pro provoz.
Pokud bude chtít někdo odpovídat či přidávat své příhody, předem děkuji. Samotného mne zajímá Váš názor.
Hezký den přeji a všichni dobře dojeďte do cíle.
Dobrý den pane, přesně stejný názor jako vy.Jen dodám,že je třeba trestat všechny a ne se vymlouvat že nevím jak se s cizincem domluvit.
Jaký je problém nechat polici natisknout vše nutné v několika jazycích a na konci dokumentu větu
Četl, rozuměl a pokyvnutim hlavy dát policii odpověď,že rozuměl?
A hlavně první pokuta třeba 30000,bude-li se opakovat tedy přestupek udělá více řidičů od jedné společnosti tak třeba i odebrat licenci.Samozrejme nejen českému dopravci,ale i zahraničnimu dopravci.Bude-li více nezaplacených pokut zabavit soupravu včetně nákladu a odstavit na určeném místě a ještě připočítat náklady parkovného a ostrahu.
Jsem řidič s povolání a také nemám rád pokud se porušuje
Já tam zatím byla jen dvakrát ale i tak je to místo které mě fascinuje od mládí. Přála bych se tam ještě podivat.Doufám, že škody budou co nejmenší.
Dobrý den, také jsem navštívil tamní elektrárnu a Modrou Lagunu.Oboji byl zážitek na který se nezapomíná.
Také bych se opět rád vrátil na Island a opět navštívil místa kde jsem byl.
Islanďanům přeji ať vše zvládnou v pohodě a pokud sopka něco zničí tak ať to jsou věci co se dají opravit a místním obyvatelům přeji nyní ať jsou v pořádku a zdraví
No a co jako. To ještě neznamená, že se tam nemůžou rozhazovat peníze nadále. Spřáteleným firmám už byly slíbené, tak je dostanou. Jsou to přeci peníze státní kasy.
Přesně tak, firma z Plzně jihu to má možná slíbené a tak musí vymyslet jak to bude a zajistit tak likvidaci areálu.
Jen doufám, že LZS zůstává a ne odsun do Varů
Dálnice a hodinka cesty na hranice.
Zakázka na sanaci letiště,je veřejné tajemství že to bude dělat APB...
Přesně tak jak to píšete,ta fi s Plzně jihu už čeká na schválení a bude to likvidace.Hlavne prý za likvidací letiště stojí nejen za firma,ale i někdo kdo dříve byl ve vedení kraje.
Kdo to je je veřejné tajemství,ale Plzenaci ví a znají
Přitom by stačilo jen písmeno A posunout a začít znovu:
10A0000...19A9999 100 tisíc kombinací
nebo pokračovat v původní řadě
ALE0001 až AZZ9999 (přes 2 miliony kombinací)
Proč klidně první písmeno okres
BEA 1XY 001 , krajské označení místo emisní znamky
XY by mohlo být první písmeno jména a příjmení majitele a po zaplacení poplatku SPZ zůstává majiteli do vrácení
A jak se bude řešit třeba to,že jeden náklaďák je lehčí má na předjetí a ten co je předjížděn náhle přidá na své maximum?
Tím chováním ohrožuje ten co jede pomalu tedy úmyslně a jak se najde někdo kdo má na předjetí tak mu nedá šanci,aby ho předjel?
Takže ,ano ať policie řeší,ale se vším všudy a ne jen toho co předjíždí
Ano takto by to mělo být.Ale zahraniční řidič nemá peníze a kontrolní orgán se s ním nedomluví.Tak si nebude dělat problémy.Takto funguje třeba vybírání pokut při parkování na dálničních přivaděčích.A odstavit na bezpečném místě ?Ty prostě nejsou!!
A to je problém? Při kontrole zjistit jazyk řidiče, který se dopustil přestupku a hlídka policie by mohla mít k dispozici v dnešní době možnost pomocí internetu dokumenty v několika jazycích pro lepší komunikaci informací co se stalo a umožnit řidiči si přečíst a na konci stránky informace zda řidič přečetl a rozuměl jakého přestupku se dopustil a potvrdil , že rozuměl například poskytnutím hlavy?
„Pokuty jim posíláme podle údajů mýtného systému. Platí tak půl napůl..." Takže to funguje jako všechno v ČR.... půl na půl.
Nechápu, proč neuloží jméno neplatiče do evidence a při příští návštěvě jej nesbalí.... Případně nezakáží vstup dopravní společnosti.
Pane Míka, řešení existuje stačí při přetížení odstavíme na určeném místě a řidič dostane doklad o výši pokuty za porušení zákona, včetně sundání SPZ/RZ do doby než bude pokuta uhrazena plus poplatek za parkování.Ve Francii to už funguje a nejen tam.Samozrejme dopravní firma do databáze a pak jen sledovat jak se chová.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Podívejte se na Kačenku Konečnou, té bylo v roce 1989 něco přes 18 let. A vydržela u komunistů dodnes a ještě ji půl země obdivuje.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý večer paní,vámi zmiňovaná Kateřina Konečná se narodila 20.1.1981.
Takže nevím jak ste došla k věku 18 let v roce 1989?
1 odpověď