No když v minulosti si ministři a policejní prezidenti vylepšovali skóre náborů tím že do služebního poměru převedli tabulky který se tradičně obsazovali občanskými(civilními) zaměstnanci. Tak je logické že tabulky se plnili ale těch " šlapajících" chodníky ubývalo. Protože na těch nejnižších pozicích je ten úbytek sil trvalí protože nábory se trochu daří v krizovějších letech kdy průmysl a ostatní odvětví trochu skomírají. bohužel rozdíly v platech jsou dnes tak propastné že opravdu mladého kluka který má kariéru před sebou nenaláká k tomu aby oblékl uniformu a šel sloužit za těch " pár " korun. A když už se rozhodne to zkusit tak velmi brzo pochopí že buď musí začít šplhat po zádech kolegů aaby se co nejrychleji dostal k frčkám a díky frčkám pak mohl usilovat o vyšší pozici nebo to po pár letech vzdá a půjde zas o dům dál.
A že to není žádná novinka je známo spoustu let. Však i nejeden seriál který z dob nedávno minulých na tento fakt upozorňuje tu razantně tu jemněji.
Dnes je moderní BYOD. Proč dětem brát mobil, když se na něm mohou učit.
Je nesmysl, je takto zabavovat, když stačí omezit jejich používání během vyučování a ve škole.
No známe typické čecháčkovství takže než by se muselo řešit proč tenhle a tamten měl mobil o přestávce tak to zakážeme plošně. Ano nevidím to jako ideální volbu ale na druhou stranu je to nejjednodušší způsob jak to udělat.
Však velká většina lidí vyrostla bez patlafounu a jsou normální. Osobně bych rád taky omezil používání telefonu ale bohužel telefon potřebuju k práci aby se mi dovolali zákazníci a já mohl řešit dodávky materiálu apod. ale od začátku prázdnin jsem najel na režim víkend bez founu ve čtvrtek už telefon nenabijím a jak se v pátek vybije tak ho dám na nabiječku až v neděli kolem 15 hodiny.
No taky bych pravidelně přispěl nemám tedy možnost nějaké velké sumy ani jednorázově natož pravidelně. Ale chtěl jsem tak jsem chvilku hledal komu bych přispěl ale když jsem zjistil že xxx posílají certifikát na drahém papíře každému dárci i když pošle " pár korun " YYY posílají certiikát a nějakou cetku opět i za " pár darovaných " tak jsem si říkal však poslat balíček stojí dost korun ten glejt je na dost drahým papíru ta cetka taky něco stojí nakonec i ta kompletace a zabalení toho balíčku stojí dost peněz. Ano asi bych i dokázal věřit tomu že poštovné té které nadaci "daruje " kurýrní společnost že dejme tomu jiná společnost "darem " zkompletuje ty balíčky atd. pochopím že pro ty velké společnosti je možná i jednodušší " darovat " takhle než posílat nějaké " přímé " peníze. Ale nějak mi nejde pod fousy takovýto " obchodní model " . Myslím si že pokud někdo chce pomoci z čistých pohnutek tak že za to nepotřebuje dostat glejt na drahém papíře nebo glejt a cetku navíc doručené kurýrní společností. A protože mám obavu že těch mých třeba 200 Kč měsíčně by ona nadace " prožrala " tak jako spoustu další takových drobných částek tak raději chodím dávat bezplatně krev . A to mi dává větší smysl.
Dělal ramena dostal přes čumák. Jako co se na tom komu nelíbí. Druhou nakládačku měl dostat od fotra. Aspoň takhle by to bylo u nás doma a nevidím na tom nic špatného. Možná že měli četníci svézt na stanici i onu slečnu aby si ji tam vyzvedli drazí rodičové třeba by ji to bylo náležitě vysvětleno od rodičů když by si ji tam vyzvedávali.
No je to divočina. Ale pamatuju doby u jiných dopravců kdy se tvrdilo šoféři budou " foukat " až odpoledne protože by nevyjelo ani kolo z dvora. V dnešní době bych řekl že to není tak velký problém až na několik excesů za rok většinou u menších až malých dopravců. Spíše se obávám že začínají být problémem jiné " dobroty" viz. včera nebo předevčírem na lince Č.Budějovice -Praha řidička busu po nehodě kdy vůz skončil v příkopě měla pozitivní test na omamné látky. A obávám se že pod vlivem těchto dobrot jezdí čím dál víc " střelců".
No taky jsem byl na pár takových srazech. Ano svým způsobem nevidím problém v tom když se na parkovišti u obchoďáku po zavíračce nebo v čase blížícím se zavíračce sjede vícero hezkých aut auta se tam odstaví a vystaví se na odiv ostatním i třeba i pěšky příchozím. Je jasné že akce vyvolá reakci tudíž po tom "průseru" s Nuselákem a Jičínským náměstím to bude na takových akcích minimálně několik týdnů ze strany o výrazné aktivitě PČR i když třeba loni je takové akce zajímali také ale bylo to o tom že se na takové akce mihla hlídka místních nebo maximálně nějaká hlídka dopraváků kteří si auta prohlídli a vylosovali pár aut která podrobili " zevrubné " kontrole a pokud účastníci nedělali bordel tak policajti většinou přihlíželi aby se neřeklo že o takové akci v rajonu neví. Po tom to "průseru " to bude o dost tvrdém postupu nasazení spousty hlídek který by mohli dělat někde něco užitečnějšího nebo bejt doma s rodinama a ne v práci na přesčasu. A pokud je masivní nasazení sil a prostředků tak musí být i výsledky takže letošní sezona bude o spoustě zabavených techničácích a spoustě peněz zaplacených na pokutách. A co mě na tom nejvíce štve tak je že se ta průserářská parta pohybuje po celé republice a " kanibalizuje " regionální srazy u kterých se organizátoři alespoň snažili domluvit s PČR o nějakých pravidlech. A které by opravdu mnohdy proběhli opravdu v klidu na pár desítek minut sjetá hezká auta na jedno místě bez bordelu ve městě ale tahle banda se vyžívá v tom dělat problémy.
No pomaličku mě přestává bavit, jak " zabíjí " seriály nesmyslnými výměnami herců nebo dotlačením dalších postav do děje a vykonstruováním jim nových dějových linek. Ano chápu že občas se stane že někdo naskočí do rozjetého vlaku a po nějaké době se rozhodne že nechce být zaškatulkován jako " benjamínek od kriminálky " a že po čase teda zmizí z děje. Dokud tam byla parta s Jakubem Štáfkem tak to bylo koukatelný od doby co šéfuje Dejdar tak už to takový není protože asi to přijde někomu divný ale mě by Dejdar seděl spíš jako starší operativec než sice do terénu jezdící ale šéf. A ač nemusím p. Lamboru tak mě tam vcelku seděl jako takovej ten rošťák . U těch holek v partě mi to přišlo tak jakože přirozené Zuzka odešla na mateřskou tak se vzala do party nová holka a když se Zuzka vrátila tak ji vyklidila místo. Ale v reálu to takhle v těch partách asi nechodí aby se mančaft měnil tak často.
Samozřejmě, o tom žádná. To, že je na vině řidič, Vám život nezachrání. Můj příspěvek byl o tom, že za nehodu tohoto typu je odpovědný řidič. Chodec může mít nameteno (zcela legálně), nebo sluchátka (zcela legálně), nebo být neslyšící, nebo také být zmatený (v Praze se často sirény odrážejí od budov a zní, jako kdyby přicházely z druhé strany).
No ve 22 hod. nebo kdy se to stalo i kdyby se zvuk odrážel přes kolik rohů tak i skoro slepý člověk musí vidět světelný signál. A to tím spíše že i ZSSHMP zavádí dvoubarevný systém výstražných světel. Za mě to zavádí tedy pomalu podle mě za tu dobu co je ta možnost už by mohli být světla přestavěná na většině vozů ale už jich jezdí dost.
No loni odvysílané díly byli i pro mě ač tento žánr nevyhledávám vcelku dobrým materiálem ale ty co vysílají letos no popravdě koukám ale už ne tak jakože bych u toho vydržel sedět a koukat tak jako u loňských dílů. A při tom bych řekl že tam bylo na co navázat aniž by bylo úplně nutné aby se objevilo tolik nových postav. Najednou mohli přibývat postupem času. Jako Vagiho linka je řekněme pochopitelná už v prvních dílech byl pán v letech a výškové práce asi člověk nemůže úplně dělat do důchodu i když má mladšího parťáka. Karlovo linka není úplně nereálná ale na můj vkus přetažená do nesmyslu. Zbytek střídavky tolik prostoru nedostává na úkor nových a zcela zbytečných postav a podle mě jsou nejzbytečnější Medard, Bára, Vilém , Isabel . Mrak ač Čtvrtníčka nevyhledávám není špatně zahraný a Olina by se asi dokázala nějakým způsobem ukotvit i ve staré sestavě. Ano věřím tomu že věci jaké Medard a Bára předvádí se dějí ale podle mého názoru to kazí atmosféru řekněme rodinného seriálu na který se díky vtipným situacím dokázala podívat celá rodina mamka protože se tam nestřílí taťka protože tam je dost vtipu i nějaká ta akce a děti se dokázali najít v problémech střídavkových dětí. Bohužel to bylo jen v loňských dílech letos už to moc není. Taťka se možná podívá protože ho zajímá jakou podpásovku zase vymyslí Bára nebo Medard nebo jestli konečně Isabel uloví Boba mamka na to už koukat moc nechce nebo kouká jen protože jinde není nic aspoň v této nekvalitě a děti no ty tam nemají moc co vidět.
No že se choval divně? Divně se může chovat kdokoli podle některých lidí. Já třeba se netajím tím že jsem " dělnického " původu a většinu času chodím v montérkách mám pracovní a " do kostela " . Tudíž pokud na sebe navléknu " civilní oblečení " můžu z pohledu lidí kteří mě znají také vykazovat znaky divného chování. A nejednou už se mi to stalo že jsem se zastavil u známých měl jsem na sobě mikinu a džíny a divili se co se děje že jsem tak oblečen neboť mě znají většinou v montérkách.
Ano uznávám že být držitelem ZP a mít v plánu navštívit takovou akci tak bych minimálně uvažoval o tom že železo nechám pro to dopoledne doma už jen právě proto že tam může býti zjitřená atmosféra a spousta všímavých lidí kteří si všímají věcí do kterých jim nic není. Na druhou stranu ten týpek se choval v souladu se zákonem třeba jen neměl svůj den s PČR i MP spolupracoval takže asi úplně mimo nebude. Ale hned se musí vyrojit spousta pacifistů který budou tvrdit jak je potencionálně nebezpečný každý člověk který má zbraň pro svoji ochranu a splňuje proto všechny podmínky. Těmhle lidem bych poradil najděte někoho kdo má ZP a popovídejte si sním jak má on nastavené priority a zjistíte že většina držitelů ZP řekne daleko víc přemýšlím co dělám jak se chovám a když houstne atmosféra raději odcházím protože když zbraň vytáhneš už není cesty zpět. Ti lidé se snaží v maximální míře předcházet vzniku konfliktní situace a většina z nich ani nestojí o to aby se vědělo že " drží a nosí " protože dnes je taková doba že takového člověka by okolí i šikanovalo.
Mě stačí co vidím tady u nás ano je to koridorová trať takže je potřeba těm rychlostem přizpůsobit oblouky kolejí ale to co kdysi předvedla SŽ v Úvalech s přejezdem to je unikát tuším že tam je 5 kolejí ano je to na začátku (konci)oblouku tak chápu že ty koleje musí mít určitý sklon ale aby to bylo na přejezdu který je na frekventované silnici přes kterou jezdí stovky aut denně několik autobusových linek a když ten přejezd přejíždím osobákem tak mám pocit že dostanu mořskou nemoc. Akorát že tady je zákaz pro NA takže to není vidět že by tam škrtali nohy od návěsu ale troufám si napsat že ke škrtnutí by tam docházelo. Tento zmiňovaný přejezd neznám ale stačilo mi těch pár obrázků které se obejvili na internetu abych si mohl myslet že to tam nebude úplně košer protože vozovka tam je rozdrápaná dost. Ano může to být i jen od toho že tam někdo najede rychleji a souprava se víc rozhoupe nebo zemědělci pokud tam jedou s neseným nářadím tak tam také není problém aby si šktrnul když se traktor zhoupne ale na přejezdu který by byl v rovině nebo by tam byla vozovka správně profilovaná tak tam by se to stávat nemělo.
Baba spokojená v těle vážícím 35 kg? Žádná anorekticka (protože to s takovou vahou je, tohle není normální váha ani pro 150 cm vysokou ženu) nebude spokojená ve svém těle, protože se furt vidí tlustou. A taková vaha je alarmující pokud není u 10 leté holčičky. Prosím změňte si to aspoň na prezitelnych 50 kg.
Myslím že každý trochu důvtipný člověk to pochopil. Takže nevidím důvod k nějaké úpravě. Protože úplně stejně by pak mohl někdo psát že 150kg je moc.
Nejsem její skalní fanoušek. Ale proboha přestaňte už konečně řešit jestli má baba 100 120 nebo 90 kilo pokud je ta baba spokojená v těle které má 150 kilo je to jen její věc stejně tak jako je to věc baby která je spokojená v těle které má 35 kilo. Ano dnes je taková doba že se ukazuje na veřejně známé lidi a probírá se div ne každé sousto které sní a jestli když snědla tabulku čokošky jestli pak byla třikrát nebo pětkrát běhat. Navíc Ewina je máma dvou dětí čímž má od přírody nárok na nějaké to kilčo navíc kterým má obalené nervi aby ustála tu jízdu s dvěma dětma. I kdyby ty fotky vypadaly tak jak vypadají jen tím že fotograf Ewinu dobře napózoval a zabral z " lichotového " úhlu všem je do toho opravdu kulový.
Je mi celkem jedno jestli si matka patlá foun nebo co dělá když je někde jak je v článku označeno v bezpečném prostoru určeném pro děti. Ale co nejsem absolutně ochotnej přecházet je když se matka se smradem pohybuje po chodníku nebo nastupuje do busu vystupuje z busu a cestuje busem a je tak zabraná do telefonu že nevnímá co se děje kolem. Za víc než 20 letou kariéru řidiče příměstkého nebo městského busu jsem takových situací zažil nepřeberně jedna příhoda ze začátku za všechny zastávka na náměstí v B.n.L./St.B. v té době zjednodušeně klasický vůz s vysokou podlahou tudíž při nástupu cestující čekají na odbavení na schodech vozu většina cestujících v ten moment odbaveno do odjezdu je čas tudíž čekám a přibíhá asi 6 letý klučina skočí na první schod a stojí a já říkám musíme jet kde máš někoho kdo s kým jedeš a on tak nesměle maminka se segrou běží tak říkám neboj počkáme na ně pojď tady si sedni za mnou tak klučina si sednul přibatolila se sestřička 4 roky no jenže jak pospíchala tak ji to nějak nevyšlo na těch schodech a mlaskla sebou bohužel tak nešťastně že se cvakla přes pusinku o ten schůdek na kterém bylo řidičovo stanoviště no samozřejmě okamžitě řev což je normální když malému dítku teče krev bráška jí začal utěšovat no a matka 4-6 kroků za dětma telefon na uchu absolutně zabraná do hovoru že vůbec nevěděla co se děje. Nadechl jsem se že ji jako seřvu, protože to bylo zralé minimálně na seřvání ne-li na přesdržku pro matku. Ale jeden cestující to vyřešil za mě sebral ji ten foun a rozšlápnul jí ho. Až pak se začala dětem věnovat.
Prý se střelec zastřelil sám. Policie byla na jiné škole. Tak nevím v čem jsou tak dobří,zdravotní zvládá každý kdo byl třeba u hasičů na vsi nebo dříve chodil do školy. Samosebou doktoři za1. Jinak je to tragické co se stalo. Ale fízlům bych tak nefandila,podelali to a snaží se to převrátit ve svůj prospěch.
No ono v tom poskytnutí první pomoci bude sakra velký rozdíl. Když vidím jak se provádí výuka první pomoci v rámci autoškoly. Ano někdo kdo prošel sofistikovanějším kurzem první pomoci v rámci dobrovolného hasičstva nebo podobné složky asi bude umět reagovat lépe než prostý civilista ale stejně to nebude taková pomoc jakou umí poskytnout tyhle kluci z prvosledových hlídek protože oni jsou cvičení v daleko větším rozsahu než dobrovolný hasiči. Úplně nevím v čem konkrétně PČR pochybila jistě najdou se dílčí pochybení jedinců ale že by tam bylo stran PČR systémové pochybení o tom přesvědčen nejsem koneckonců byl to v historii první takový " průser " a teď je jen na všech kterých se to nějak dotklo aby si vzali ponaučení z těch drobných chyb které se stali a aby se případně upravila metodika výcviku aby ty chyby nenastali příště a ostatním kterých se to nedotklo nezbývá než doufat že se něco podobného nestane znova.
Zajímavý je jak taktně autor přešel pneumatiky protože z logiky věci elektro kára o cca třetinu větší váha daleko razantnější nástup krouťáku a krouťák z motoru téměř přímo na kolo tudíž minimálně na hnané nápravě menší životnost pneu. a aby elektrokára fungovala 100% se všemi aspekty měla by obouvat pneu vyvinuté pro elektro a cena pneu pro elektro je někde jinde než běžné pneu. Pokud bude používat obyč pneu tak ty penu budou mít poloviční proběh km tudíž provozně jsme jinde a ekologicky taky jinde. Protože auto se spalovákem na 100 000 km " sežere " dvě sady pneu obyčejných pokud na elektriku obuju ty samé obyčejné pneu tak mi to na 100 000 "sežere" minimálně tři možná tři a půl sady pneu. A jako že lidi se snaží na to cpát obyč. pneu.
Tvl to jsou ale nesmysly. Budoucnost bude jiná ale dnes? Vezmeme zjevné lži přímo . Tak balíčky nejsou výsledkem skutečné ceny, ale cenové politiky prodejců. Mám letos koupeného spalovacího Tiguana a dostal jsem balíček jako bonus zdarma. Kdybych byl takový jako autor srovnával bych s nulou tedy jistě vyhrál.
Další zamlčené je to že právě elektro auta ničí spolehlivostní výsledky značek.
Další zamlčené: nedostatek odborníků, zatímco spalovák vám spraví kde kdo v soukromé garáži za méně než polovinu ve srovnání se značkovým servisem.
No a perlička brzd je opravdu vrchol. Proč asi všechna auta přešla z bubnových brzd na kotoučové? Asi ne proto že by byly bubnové lepší že? Na ten spalovák taky přeci mohli bubnové dát. Neskutečné co mohou novináři vytvořit.
No oni berou to že nevím za jak dlouho ale automobilky budou mít muset emisní povolenky i na prach který " vyrábí " brzdy auta a většina automobilek na to reaguje postupný vracením bubnových systémů místo kotoučů protože tím jak je to zavřené v bubnu tak to tolik nepráší i když účinnost je menší. Samozřejmě že bubnová brzda provozně vydrží déle ale v okamžiku kdy bude potřeba oprava tak díky složitosti a počtu komponent bude ten servis dražší.
Eště že takovou diskuzi nikdo netahá do putyky to by si za chvilku trhali občanky ty starousedlíci a naplavený. Pravdou je že pokud někdo jde bydlet na vesnici do staré zástavby tak by měl počítat s tím že někdo ze sousedů drží slípky nebo i toho čuníka. Pokud mu tohle je proti srsti tomu novému tak má smůlu. Mě taky dokáže nadzvednout když frajer sedne večer v osum na traktůrek a do desíti se ukájí sekáním trávy ale beru to že pokud chce mít trávník trochu vypadající tak to nestačí sekat jednou za dva týdny v sobotu dopoledne, když jezdí za prací a domů se vrací k večeru. Ale nepříčetnej sem když kdokoli začne prohánět sekačku po zahradě v neděli okolo poledne a tím víc když je to důchodce kterej na to má každej jinej den v týdnu. Takže rozumím tomu že spousta obcí už má vyhlášku která takové radovánky zakazuje teď jen aby se to dodržovalo a pokud ne tak vymáhalo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Možná by stačilo nebýt líný, auto přikurtovat a ruku normálně složit, pak by nebyl tak vysoký
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No trošku problém je že u téhle nástavby nejde HR složit jako u klasického náklaďáku protože ten kříž přes který se auto váže je s HR spojen trvale neb mezi HR a tím křížem je hydraulický rotátor. Ta nástavba je prostě postavená pro rychlé naložení a složení. Podle mě je problém jen v tom že si řidič neuvědomil jak vysoko má postavenou HR.
1 odpověď