Nesouhlasím s vámi. ČR má stále stejný počet obyvatel. Za posledních 10 let se zdvojnásobil počet finančních prostředků, které ČR za zdravotnictví vynakládá. Počet lékařů stále narůstá, aktuálně cca 4 na 1000 obyvytel. Současně se snižuje průměrný počet dnů hospitalizace... Nenabyl jsem dojmu, že navýšení počtu lékařů a peněz jdoucích do systému navýšilo o 100% kvalitu péče.
Zdravotnictví (není samo) je studnou, kam můžete lít vody (peněz) kolik je libo, ale hladina ve studni nestoupne. Problém je ve zdravotnictví jako takovém. V systému poskytování péče, v systémové kontrole výkonů, úspěšnosti léčby a jejich kvalitativním (nejen kvantifikantním) hodnocení. Ty peníze v systému jsou, ale není vyvíjen tlak na jejich efektivní využívání. Rozmohl se nám v naší republice takový nešvar. Kdo více a hlasitěji křičí s nataženou rukou, dostane do ní nasypáno...
Pěkný den.
Pravdu by jste měl, pokud by jste nezapomněl na nejduležitější parametr rovnice. Nemocnost obyvatelstva se nepředstavitelně zvýšila. Zátěž na zdravotnictví je enormní a nejvíce je to vidět v oboru psychologie. Z několika jednotek pacientů měsíčně v devadesátkách, jsou jich dnes stovky denně.
Tak, ale musíme jít hlavně na začátek problému. Nejsou doktoři, nejsou doktoři a stále nejsou doktoři a kdybych to měl psát o sestrách, nebude mi stačit 1600 znaků na příspěvek. Dokud se toto nenapraví, bude bohužel muset stát tyto enormní přesčasy povolit. V opačném případě spějeme k privatizaci zdravotnictví, transformace daňového systému, sociální nejistoty a společenská hnutí, které mohou v extrému vyústit v rozpad společnosti, nebo občanskou válku. Žijeme totiž v zemi, která stále zůstává hluboko ovlivněna komunismem a sociálními jistotami, které tento řežim nabízel. A toto mohou být následky.
Naprosto klasický "hon na čarodejnice" a závist.
Lidi co nenávidí elektromobily si vymyslí cokoli jen aby si do elektromobilů kopli.
Proč nikdo z nich nekřičí zakažte např. Mercedes G?
Ten často jezdí vepředu s ocelovým rámem. Váží 2,5 tuny.
Když srazí cyklistu, nebo chodce dopadne to úplně stejně jako srážka se Cybertruckem a je úplně jedno jak ty auta vypadají, jestli je ten rám z kulatých trubek, nebo má ostřejší hranu.
No, s deformačními zónami naráží na vysokou tuhost karoserie Cybertrucku, která prakticky posouvá deformační zóny mimo toto vozidlo. Takže rozdíl mezi nárazem do auta a cybertrucku je asi jako kladivo a Tatra. Jinak samozřejmě máte pravdu.
Zrovna včera jsem v Praze Podolí na palubní kameru natočil cyklistu, který jel po silnici v pruhu pro cyklisty. V místě je také souběžná cyklostezka. Kvůli stavbě mostu je v místě omezený provoz a cyklopruh na silnici je ukončen. A co myslíte že cyklista udělal? Pokračoval dále po silnici namísto jízdy po cyklostezce a na křižovatku přijel objetím kolony z leva, přičemž chvíli jel i v protisměru a přejel při tom plnou oranžovou čáru. Takže kam můžu napsat, že nechci cyklisty ve městě na silnici?
Pikantní na tom je hlavně to, že vagony v civilizaci vyřazené jsou dostatečné na to, aby plnili podmínky tendru na české železnici, a jedno zda je získá ČD nebo zrovna Jančura. Kolik by asi tak stal listek vlakem, kdyby nebyl dotovaný a ještě ho musel provozovatel obsloužit nově pořízenou technikou? To by asi i pořízení létajících talířů vyšlo levněji než dráha. Prostředek ze století páry. 🤣
No a kdyby se finance vynaložené na opravu dálnice D1 využili na nákup Helikoptér, tak má dnes každá domácnost nejméně 2. Ale provozovat by to takto asi nešlo, protože by s tím půlka lidí spadla.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jak cedule? Jak kluzká vozovka? Na silnici po zemnědělcích nemá být ani píp.
1 odpověď