Já samozřejmě Tv vlastním,ale používám ji jen jako velký monitor, čt nesleduji ! Receiver s možností příjmu rádia mám taktéž a úplně se klepu blahem až naladím některou ze stanic Čro a u poslechu dechovky využiji například system Dolby Atmos 7.2 🙃. Jsem 100% pro to,aby se signál kódoval.To ale určitě nikdy nedopadne, protože všichni víme, že by okamžitě skrachovali. Bohužel tedy musím platit výpalné dalším zlodějům a darmožroutům.
Mě terestriální vysílání NEZAJÍMÁ a už vůbec ne Čro a Čt a bez jejich I-vysílání se také obejdu. Zprávy čtu na netu a na filmy mám Hbo kde bych si naopak připlatil za vyšší kvalitu v případě,že by mi odpadlo toto výpalné.Těm modrým ptákům projde snad úplně všechno.To můžeme taky brzy očekávat daň ze vzduchu, protože pan Baxa nezná nikoho kdo by se alespoň jednou nenadechl. Už máte pane ministře vymyšlenou O2 apku ?
Já si na Škodu Fabii 1, 4MPI 1.generace nemůžu stěžovat. Mám ji v akčním modelu Style a slouží spolehlivě dodnes.
Tak to máte štěstí, já byl zase spokokojený s feldou jela mnohem lépe,opravy a údržba za 5let prakticky jen stokoruny.Najeto 260tisíc a motor tahal jak vzteklej,ale ježdění v zimě a po polňačkách se projevil na karoserii opravdu hodně tak jsem ji vyměnil za tu Fábku a hořce lituji,kdybych neměl ještě toyotu tak bych co chvíly musel busem. Proto si říkám jestli nebylo lepší koupit to v úvodu zmiňované Romeo...
No ta Fabia 1,4MPI byla tehdy technicky úplně někde jinde i když nad ní ohrnujete nos.
"Škoda mluvit" měl jsem asi 15 různých aut,ale nic tak poruchového jako Fabie od fouklého těsnění hlavy při 200t přes snad všechny možné věci až k vadné elektrice,rozpadající se plasty a odlepující se stropnice.Takové závady jsem neměl ani na Fiatu či tom Rumunovy...
za mega nemusí-mám fabii III combi 1,2tsi-neporovnávatelné
Hmm já mám takystarší fabii 1.4 koupil jsem ji proto, že jsou to údajně spolehlivá auta.Do dneska pravidelně servisovanou...Tj za 8 let 2x ročně v servisech s nějakou závadou.Měl jsem smůlu a koupil studnu na peníze,které se zbavím jedině zadarmo.Tak jsem si nakonec musel ještě koupit kromě fabie i auto ...Myslím,že ten Rumun je proti ní ještě zlatej.No ŠKODA mluvit...
Vše co píšete je částečně automatizované uz dnes. Na dojení je potřeba 1 člověk, který nasadí přístroj na struky a to třeba několika stovkám krav. Stelení také není problém. A setí? Secí stroje existovaly již před 100 lety. Dnes jsou tak celké a pracují s takovou rychlostí, že zasejí hektary denně. Ještě jste zapomněl na to kdo srpem požne, cepem vymlátí a fukarem vyfouká obilí... i když vynalez kombajnu vám asi neunikl... armáda údrzbářů bude samozřejmě třeba, ale jak často takový secí stroj nebo kombajn musí do servisu? Jednou za pár let?
Ale, já vím dobře o čem mluvím. Dělám v zemědělství půlku života a proto vím, že se sice už za komárů testovaly automatické kombajny a traktory, ale proč tedy nejsou do teď masově využívány ? Protože je to drahé, poruchové a neefektivní. Čím novější a složitější stroje, tím je třeba častější a dražší servis. Nejlevnější údržba je na staré jednoduché technice jako jsou Zetory. Jak už tu psali, jsou ty mašiny hrozně těžké. Automatické dojírny jsou to samé, věčně něco nefunguje....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Když chtějí snížit zatížení sítě,tak proč zrušili sazbu 16h akumulace ,kdy bych si mohl rozložit nabíjení bojleru a akumulace na odlišné časy.Nyní musím mít buď sazbu 20 hodinovou jako na el. topení,nebo dát na barák místo jističe deon... 😉
2 odpovědi