Synovec si před lety koupil nový vůz této značky v provedení 4x4, protože bydlí na šumavské samotě. Příjezdová cesta je asfaltová. Po čtyřech letech a s nájezdem cca 35 000 km. jel na STK. Vyběhli s ním. Oprava př. nápravy + řízení ho stála téměř 40 000 Kč. Pak teprve prošel STK. A to auto urychleně prodal. 😕
Oprava přední nápravy u evropských vozů (VW, Audi) může být i dražší.
A kdo jiný by to měl dělat, když PČR nefunguje a je celorepublikově už několik let v rozkladu. Pčr se houfně snaží dostat k MP😉 Obce investují do bezpečí svých obyvatel výcviky MP a vybavením. Navíc MP pracuje komplexně a efektivně. Je vidět, že víte kulový 😅🤣
Lidi z městapa přecházejí do bezpečnostních složek. Máte to opačně.
německý lid si odhlasuje green deal a když manžeři plní přání lidu, tak jsou ti špatní.
A když ti stejní manažeři tvrdili, že to bude mít tvrdý dopad na ceny, tak německý lid mlčel a politici hulákali: to dáte; my vtomu věříme, že to jde; to půjde
A ejhle manažeří měli pravdu a teď jsou ještě černé ovce.
Jenže zákony fyziky popřít nejde, ať jste komunista či zelený levičák sebevíce.
Páni manažeři nejspíš špatně odhadli vývoj situace na trhu. Za to grýn ani dýl nemůžou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Aby si stoupli za sloup, fakt nepotřebují takovéto auto. A jinak v této oblasti je opravdu těžký terén?! Není to tak dávno, co se hlásalo v politice: podporujme české výrobky !
4 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Na ty český výrobky se patří akorát vyfláknout. Až za to budou chtít rozumný peníze a bude to mít aspoň trochu kvalitu, tak potom klidně jo.