Musime podstupovat psychotesty kazdych 5 let. Doporucila bych toto opatreni u ridicu osobnich vozidel. Polovina z nich by uz mohla jezdit pouze peskobusem.
Zaroven je mi ale lito, Vasi zkusenosti. To ale nemeni nic na tom, ze pokazde uplne vsichni nas hazete do jednoho pytle.
Máš Terezo pravdu. Já mám nalítané necelé tři miliony ale jak bourá nějakej camion, tak i známí se na mě dívají přes prsty. Abych se dostal na camion. musel jsem za komunistů jít na dopravní, vyučit se pro ČSAD, odjezdit tři roky na sklápěcí soupravě a předtím na vojně jezdit dva roky se 6 metrovýma raketama země, vzduch. Dneska za camion sedne kdejaký mladý blb bez praxe s tím, že brzy zbohatne a bude každý pátek dopoledne doma! Narval bych ho na jednu z mých čtrnáctidenních štrek. Slovensko-Portugalsko.
Nelžu. A co je na tom divného?!? To je přece normální, že člověk nelže. Dělat ze lhaní normu, to patří k ruské hybridní válce a poškození naší solidní společnosti. To je takový divný postkomunistický stihomam, že všichni lžou! Každý z nás se proviní svojí nepřesností na hraně pravdivosti, ale to není lež! Lež je vědomé tvrzení nepravdy za účelem vlastního prospěchu! To musíme rozlišovat! 🙂
Ta Vaše předposlední věta se mi líbí. Na tom pravdy něco bude. A nyní opravdu nelžu.
Moc to nechápu. Když prší na Sahaře tak mi to připadá jako dobrá zpráva přehrady vodu zachytí a naplní se to by měl být pro zemi sužovanou suchém dar z nebes.
Váš názor se mi líbí. Pokud si dobře pamatuji, tak nás ve škole učili, že Sahara má osm milionů km čtverečních rozlohu. Nedivil bych se, kdyby ta rozloha byla v dnešní době krapet větší. Je to už nějaký pátek. Dříve to byla úrodná země. Víc lidí se rodí než umírá, lidský věk se prodlužuje. Je nás čím dál víc. Planeta nám dává šanci.
Pane Halásek, arogance na českých silnicích začíná u chodců, pokračuje přes cyklisty a motorkáře, řidiče/ky osobních vozů a dodávek, a samozřejmě i ty kamioňáky. Pokud chcete, tak to můžete vzít z druhé strany nebo třeba odprostřed.
Ovšem nevím co má arogance společného s debilitou...pokud jede se soupravou 4 metry výšky a používá osobní navigaci nebo špatně nastavenou nákladní navigaci, a ještě nesleduje dopravní značení, tak je spíš de..l než arogant.
Přesně tak. V Brusselu jsem si taky vyzkoušel výšku čtyři metry. V Madridu na letišti v podzemí a parking pro autobusy taky projedu camionem. Jenom si hlídat tu výšku a koukat na značky!
Nevím jak jsi hluboko zainteresovaný v politice. Ukaž mi na jednoho politika, který nelže. Okamura má jeden krásný cíl. Aby tady nebylo tolik emigrantů, nestavěli se pravoslavné kláštery či mešity kvůli nim. Chce zachovat ten náš malinkej ale nádhernej národ. Nevím jak sleduješ TV ale stále ukazují na velké nepokoje s tou pa.. ží z východu. Neustálé problémy. Rvačky, rabování, ničení cizího majetku, demonstrace. Viz např. Anglie, Francie, Belgie nebo USA. At se vrátí tam, kam patří. A v tom mu velice fandím! A neznám slovo v tomto případě. KOMPROMIS!
Za to ty musíš být inteligentní, Moravče. Myslíš ,že všichni kamioňáci jsou troubové? To, že jeden idiot, který tohle udělá, tě neopravňuje k tomu, abys urážel všechny kamioňáky. Když blb v osobáku zabije na přechodu 2 lidi, protože jel 100km/h v obci, tak taky nebudou kamioňáci psát ,že u řidičů osobáků se nedá inteligence očekávat. Jinak na navigaci si může nastavit výšku a váhu vozidla a ta ho tam prostě nepustí. Ale je to o tom, že profi navigace jsou drahé a hodně kamioňáků jezdí podle nějakých stažených sra.ek, nebo podle Googlu a ta je tam v klidu pustí. Vše je jen na řidiči. A co tu bylo o tom, že trasu by měl zadávat odesílatel zboží, to je úplná kravina. Už vidím ,jak naložím, a dají mi štos paírů kudy mám jet z Glasgow do Hlinska a ja to ,než vyjedu , půl dne študuju, kudy vyrazím. Když vezu něco drahého, tak mi odesílatel maximálně určí hlídaná parkoviště ,kde musím stát. Ale kudy pojedu,to je moje věc.
Z větší části máš pravdu. Ale já když se naložím v Bratislavě do Valencie, tak mi speditér pošle čas vykládky a vzdálenost, kolik to je km. Je to nejkratší cesta určená pro camiony. To mému zaměstnavateli zaplatí. To co je navíc, jde za firmou. Pokud je neplánovaná objíždka, nahlásíš to jak na firmu, tak speditérovi, proplatí to. Takže abych jel kudy chci, to nejde. Ve Francii pokud sjedeš z placené dálnice aby jsi se vyhnul mýtnému, chytnou Tě a zjistí, že poblíž nevykládáš nebo nenakládáš, tak dostaneš mastnou pokutu. To samé platí o Portugalsku nebo třeba Rakousku. Pokud jezdíš s dodávkou, tak můžeš jezdit kudy chceš. Camion je camion.
Asi máš pravdu 😂a tihle tu píšou ty nejlepší moudra jako doživotní zákaz řízení,zabavení auta atd chybí tu už jen trest smrti😂ale to že pro některé je velký problém kruh objezd nebo předjet traktor nebo náklaďák na dálnici s tím už se nepochlubí ale moudra budou dál psát jak kdyby byli mistři F1 ..stačí se ráno projet tunely na pražském okruhu kdy na 80 jedou mistři 65 a ještě k tomu celý tunel stojí na brzdě…a to nemluvím o tom že tam kde jsou 3 pruhy tak se najdou mistři kteří jedou vedle sebe v domění že je vše ok a oni jedou dle zákona jinými slovy katastrofa co vše se dnes pustí na silnice…
Pražský okruh velice dobře znám. Z vých. Slovenska na Pyrenejský poloostrov, směr Rozvadov je to pro mě nejlepší. Takové inteligenty bych hodil na Britské ostrovy nebo třeba Kypr. Tam se jezdí krapet jinak a zvláště, když člověk nemá praxi, je to vzrúšo. Obzvláště s camionem. Včetně nalodování a vylodování. Počkej až budou zase dušičky. To zas bude kalamity Jane řádit.
Marně přemýšlím, co mají Bělorusko a Čína společného, aby nacvičovali koordinaci vojsk.
Mě to také hlava nebere. Co dělají šikmoocí bastardi z ČÍNY ve střední Evropě? Je jich jak sr...k, množí se jak houby po dešti. V Rusku, které vyhrožuje i jadernou válkou, jsem zatím v klidu ale ta pakáž z dálného východu přebírá otěže! Z toho nemám klidný pocit!
Mně se hadi nezdají krásní ani tím "svým způsobem".
I já mám takový názor. Mám k nim odpor a ani nevím proč. Dát si hadí maso prý není špatné. Já si stále říkám, že bych rád ochutnal fritované pavouky, škorpiony nebo kobylky. Prý je to dobré a má to hodně proteinů. Na dálném východě jako je Laos, Kambodža, Vietnam nebo Indonesie je to jako denní jídlo. Co Vy na to? Šla by jste také do toho?
Nezapomněli jsme ani na onen legendární výskok, který vám má před dopadem zachránit život. Špatnou zprávou je, že nic takového nefunguje. Abyste mohli předejít nárazu, museli byste těsně před dopadem vyskočit takovou rychlostí, jakou se výtah pohybuje dolů. Když pomineme, že správné načasování je téměř nemožné, je stoprocentně nemožné vyskočit tak rychle.
Průměrnou rychlost pádu výtahu lze spočítat poměrně obtížně, protože každý výtah je jinak těžký, padá z jiné výšky a má jinou velikost. I kdybychom ale brali v potaz, že by výtah padal rychlostí zhruba 70 kilometrů za hodinu, stejnou rychlostí byste museli vyskočit vy. Některé výtahy mohou padat i rychlostí až 160 kilometrů za hodinu, osoba jedoucí v kabině by tedy musela dosáhnout například i této rychlosti výskoku. A to je prakticky nemožné, protože nejlepší basketbalisté dosáhnou při výskoku rychlosti pouze 8 až 10 kilometrů za hodinu.
Šance na záchranu je tedy v tomto případě velmi malá, na druhou stranu se ale není čeho pád. Výtahy nepadají a jejich lana se netrhají.
Dobrý den. V dnešní době, když k tomu dojde, tak se výtahová šachta sevře kolem výtahu a zastaví ho při při utržení nebo jiné poruše.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Praha teď staví východní část okruhu, na víc nejsou peníze. Fiala chtěl magistrát ve složení vlády, ale peníze na silnice nedal.
1 odpověď
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Po povodních ani peníze nebudou!
1 odpověď