Tak on je problém i v tom, že každý den kdy je areál prázdný (ten který vyžaduje pravidelnou invesnici a údržbu), tak jde hodnota dolů. Jestli to budou prodávat ještě dva roky, tak to bude neprodejné i za 500 mil. Kč. Ještě před pár roky tam bylo funkční golfové hřiště a dneska by jeho znovu zprovoznění stálo desítky milionů.
Hlavním problémem evropského trhu z auty je vysoká cena, která je neúměrně navýšena náklady na distribuci, propagaci a prodej. Četl jsem vědeckou studii, která zhodnotila výši těchto nákladů v rozmezí 45 až 55 procent prodejní ceny vozidel. Kdežto na mimo evroropských trzích se tyto náklady pohybují kolem hranice 20%. Samotným důkazem toho jsou samotné automobilky, které pokud odeberete 10.000 aut ročně, tak vám dají v pohodě slevu min. 40% z ceníkových cen.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Kdyby Karin nenapsala knížku, tak 99% lidí (včetně AV) ani neví, že nějaký šikmý kostel existuje.
Kde byli ti křiklouni v roce 1980, když šel k zemi barokní zámek v Karviné Ráji? Nebo proč se nepřipomíná srovnaný zámek Solza, který byl ve své době jeden z nejpřepychovějších v Evropě? To je smutné dědictví Karviné, které zapadlo v zapomnění.