Problém tvoří také tzv. pronájmy některým "neziskovkám", kdy majitelé jim tyto byty pronajmou za normální cenu a ty to dají do podnájmu vyloučené skupině obyvatel za nehorázné ceny. V Orlové se takhle podnajímají byty 3+1 (70 m2) za 18.000 měsíčně. Když k tomu dáme energie, které jim taky dají za "exkluzivní" ceny. Tak rodina platí mnohdy i 35.000 Kč měsíčně. To pak všechno táhne stát a není žádná motivace pracovat.
V Ostravě je to s cenami doslova brutální. Denní parkování v DOV stojí 800 Kč. Vedle toho jsou místa, kde se neplatí nic. Bohužel jak "nahaněči", tak policie (státní i městská) směřuje každé auto na placené místo. Dokonce jsem viděl, jak včera donutila policie několik cizinců přeparkovat z míst zadarmo na placené (přijeli i s majáčkem).
Jsou to pole, pole a zase pole. Řepka a občas pšenice. Z hlediska biodiverzity a ochrany přírody minimální zátěž i v souvislosti s dopravou (dálnice a koleje pár stovek metrů od daného místa). Je sice hezké bojovat za vznešenost, ale také je důležité vydělat si na sebe. A to tento region nyní neumí.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Hlavním problémem evropského trhu z auty je vysoká cena, která je neúměrně navýšena náklady na distribuci, propagaci a prodej. Četl jsem vědeckou studii, která zhodnotila výši těchto nákladů v rozmezí 45 až 55 procent prodejní ceny vozidel. Kdežto na mimo evroropských trzích se tyto náklady pohybují kolem hranice 20%. Samotným důkazem toho jsou samotné automobilky, které pokud odeberete 10.000 aut ročně, tak vám dají v pohodě slevu min. 40% z ceníkových cen.