Co na to řiditel správy železnic,pod něj spadá řízení provozu tj.CDP´= centrální dispečerrské pracoviště v Praze na Balabence.Ti řídí provoz na koridoru.Kdo a kdy připravoval vlakovou cestu pro vl.RJ 1021 .To by měl vysvětlit řiditel správy železnic.Pan ministr dopravy o tom nemá zdání,přes Libeznici vlaky nejezdí.řiditel správy železnic mlčí
Tady je otázka co viděl strojvedoucí z RJ expresu.To nikdo neřekl a dopravce(regoio jet)mlží.Od peronu nemohl jet vlak na zelenou,nýbrž na výstrahu t.j.žlutá .Musel strojvedoucí očekávat"Stůj".Vlak CD Cargo si křížil vlakovou cestu do seřadovacího nádraží.Ani vyádření strojvedoucího z vlaku CD Cargo nikdo nezveřejnil.
No můj názor je ten,že pan ministrd dopravy je mimo mísu,železnici nerozumí jako všemu.Je třeba vyslechnout strojvedoucí jak z Regio tak z CD Cargo.To se v mediiích nestalo.Pak bude jisté kdo pochybyl.Kecy o TSCE jsou mimo protože na trati z Olomouce do Uničova zkolabovaly.Tyto kecy mužou platiz pro ty co nemaj ponětí o železnici,třeba pan Kubka
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je tim dispečerskym řízením na dálku.V Praze dispečer obsluhuje zabezoečovací zařízení v Praze \Běchovicích,Poříčanech,Kolíně,Přeloučí,Pardubicích,až po Hranice na moravě kde to přebírá disspečer CDP v Přerově.Na stanicích nikdo není.Tady není žádná komunikace.Jen přes mobil se strojvedoucím,pokud OCU dodá údaje(je to oblastní centrum údržby¨)Hlavně by se měl vyádřit řiditel Správy železnic,dříve sždc
2 odpovědi