Ten kdo vystuduje humanitní obor, je s platem učitele spokojen. Samozřejmě pro výuku matematiky a hlavně informatiky se učitelé shánějí těžko. Nedovedu si představit programátora, který by šel učit za 35000, když vydělá minimálně dvakrát tolik ve svém oboru, když je dobrým odborníkem, tak ještě více.
Ačkoli se pan Skořepa zdá být odborníkem, tak mu nedochází, že problémy se netýkají jenom automobilového průmyslu, ale prakticky větší části ekonomiky. Vzhledem k vlastnictví klíčových odvětví zahraničními vlastníky, vysoké ceně energií a enormně vysoké regulaci EU mohou odejít i další firmy, které se přesunou mimo Evropu. Češi, co něco umějí se budou stěhovat za prací mimo Evropu a staneme se rozvojovým státem.
Nesouhlasím s tímto tvrzením. Federalizace prohloubí prosazování zájmů těch větších a silnějších států proti těm menším. A další zadlužení, jak o něm Draghi píše, společný dluh EU, v době, kdy Německo a Francie jsou vysoce zadluženy nad limitem, který si stanovila sama EU, je nesmysl. Stačilo by méně byrokracie a zpomalit Geen Deal, ale to nikdo z Bruselu nechce. Takže Evropa se ubírá cestou zchudnutí a odhází pomalu do ekonomické bezvýznamnosti.
To jsme to vyhráli. Silné portfolium, za "úspěšné" dokončené jednání za našeho předsednictví, které schválilo balíčky Fit for 55, zahrnující emisní povolenky na dopravu a bydlení, bojkot Slovenska předsedou vlády, které vybočilo z jednotné evropské linie, iniciativa na omezení pohybu ruských diplomatů po území EU. Pro ty, co odkazující na skutečnost, že jsme dosud nepřijali Euro, tak Dánsko které získalo silné portfolium, Euro také nemá. Ukazuje se, že stát před bruselským vedením v hlubokém předklonu, jak to prováděl náš premiér Fiala, nám vůbec nebylo k užitku, spíše naopak.
Docela sprostá masáž, myslím, že lidé jsou dobře informováni.
Náklady na provoz jsou u elektromobilu nižší, i když, a to je nutno říci, cena za 1kW na nabíjecích stojanech bývá výrazně vyšší než elektřina pro domácnosti. Na elektřinu se neplatí spotřební daň, nicméně výhledově kdyby elektromobily převládly, stát musí kompenzovat výpadek daně ze spotřební daně z pohonných hmot. Další věc je servis, který může být prováděn pouze v autorizovaném servisu, protože zařízení je tzv. pod napětím. Nevím zda je pravda, ale prý bychom ani neměli přezouvat kola zimní/letní provoz a využít pouze autorizovaný servis, nikoli servis pneu. Problém nastane ale cca po 8 letech, kdy auto se spalovacím motorem je stále slušně provozu schopné, kdežto u elektromobilu se blíží výměna baterie za statisíce.
A byla to právě Velká Británie, která si vyhradila v případě odběrové špičky vypnout nabíjecí stojany elektromobilů.
Firmy se bouří, kdo je rozumný musel počítat s tím, že podpora obnovitelných zdrojů nebude navždy tak velkorysá. Stát totiž nemá kde vzít, protože musí financovat obranu a zdražit elektřinu zkrátka nejde, protože už i teď firmy kvůli drahé energii odcházejí mimo republiku a občané to vládě spočítají u voleb. Kdo dotuje jiné obory, kromě některých zemědělských komodit vzhledem k dotační politice starých zemí EU a zachování konkurence schopnosti, praktiky nikdo.
Jistý smysl to má, protože kdoví co se s tím stane, takže proč to schvalovat hned. Všichni zastánci tohoto opatření mluví o zdražení benzinu, ale bojí se lidem říci, že zdraží úplně všechno, potraviny dokonce dvakrát, jednou díky zvýšené ceně pohonných hmot pro zemědělce a podruhé při distribuci.
Pokud se kromě Slováků vyskytnout další země, které to neimplementují, proč je nenásledovat. Pokud by se vyměnila vládní garnitura, je pro to důvod. Nemusíme před EU stát v hlubokém předklonu, jak to dělá premiér Fiala
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Chová se jako hulvát, bohužel na druhé straně slovenský eurokomisař dostal výrazně zajímavější portfolio než náš kandidát. Naše vláda je před Bruselem v předklonu, Fiala se chlubil, jaké významné portfolio dostaneme a neuspěli jsme. Slovensko také nenabídlo alternativně ženského kandidáta a Dánové získali výrazně významnější portfolio i když nemají Euro.