Myslím, že je to dobře. Němečtí voliči musí pocítit, co zelená politika způsobila. Nějaký čas opozici se může říkat antisystémové strany, ale jednou zkrátka většina voličů dá najevo, že zelenou politiku dál nechce. Hesla a krásné obrázky zelených měst leckoho zlákají, ale do té doby, než se setká s realitou, s radikálním snížením životní úrovně a spoustou zákazů a omezení. K nespokojenosti se zelenou politou nemůže dojít v zemičce, jako je Česko, ale musí to být v jedné z hlavních zemí EU, Německo, Francie, ty už ukřičet nelze.
Zato ceny energie máme snad nejvyšší vzhledem k průměrnému platu a dost vysoké na to, aby celý těžký průmysl šel do kopru. Potom není divu, že představitelé zemí 1. a 2. kategorie jsou pro elektromobilitu, protože jejich občané na ta auta mají, kdežto český občas při mediánu hrubého platu 37300 Kč měsíčně na tohle auto neušetří, kdežto po revolucí získat ojeté auta byla celkem hračka.
A ted o ně přicházíme znovu, protože v současné zelené diktatuře, která nám vnucuje elektroauta všemi prostředky běžný občas bude mít sotva na městské vozítko, které je sice vhodné na ježdění do práce, ale od toho je MHD, ale není vhodné pro delší cesty s rodinou na chatu, či na dovolenou, zejména když dopravujeme kočárky , kola apod.
Velmi dobrý článek. Je zajímavé, jak se všechno svádí na něco jiného, odnese to management, ale pojmenovat problém, že hlavním viníkem je Green Deal, se zatím neodváží. Všude hledáme agenty Moskvy, kde nám škodí, ale oni k nám agenty ani posílat nemusí, protože se Green Deal ničíme sami. Putin musí mít radost, jak Evropa ekonomicky upadá.
Ti co diskutují o malé porodnosti, tak v době drahého bydlení, drahých energií, válce na Ukrajině a stále větší byrokracii z Bruselu, si neuvědomují, že v této době rodit děti zkrátka málokdo má odvahu do toho jít.
Nepamatuji na koleji nebo na vojně dělící stěny. Většina z nás s tím nikdy neměla problém. Existuje ale malé % mužů, kteří trpí tzv. parurézou, tj. vymočit před druhými se zkrátka nedokážou. Je to problém psychiky, poručit se tomu nedá a většinou zmizí po vypití několika piv. Nicméně ti mohou použít kabinky a ostatním je to jedno.
Vidím, že na pokyn ústředí se rozjela kampaň antibabiš. Docela brzy, do voleb příští rok už to bude hodně ohraná písnička, se kterou se daly vyhrát minulé volby, ale budoucí už těžko. Navíc opozice se poučí z toho, že cca milion hlasů, které propadly díky 5% hranici, přiměje strany k tvoření koalic po vzoru Spolu. Pokud současná vítězná koalice nepředloží srozumitelný a konkrétní program, tak kolovrátek antibabiš se zadrhne během několika měsíců. Navíc je tu známá česká vlastnost, když se Čechům něco moc servíruje, tak hodně lidí potom volí opak, protože mediím se obecně nevěří.
Babiše žene touha moci a nevidí, že už je závažím pro svou stranu, kdyby odešel do ústraní, udělá nejlépe. A ti, kteří tvrdí, že ANO se rozpadne bez svého vůdce se mýlí. Ze začátku to platilo, ale nyní, kdy je vybudována silná základna v krajích, ANO má nejvíce hejtmanů, tak strana přežije i bez Babiše a bylo by to pro ANO naopak přínosné.
ANO se několikrát vyjádřilo, že je pro členství České republiky v EU a NATO a to je pro ně nepřekročitelný závazek. Proto nemá zájem na vládní spolupráci s SPD, která vystoupení Česka z NATO má v programu. Jakmile ale někdo začne v EU mít odlišný názor na některé věci než má vedení EU jmenovitě paní von Leyenová, je z něj stoupenec Putina a Číny. Týká se to zejména Green Deal, který jak se ukazuje, ničí ekonomiku Evropy, oslabuje ji proti Rusku, činí ji méně konkurence schopnou vůči jiným mimoevropským státům. Vzhledem k ruské agresi na Ukrajině je třeba cíle Green Deal upravit, zejména pokud jde o termíny. To všechno ale neznamená jít směrem k Rusku a Číně, naopak, Evropa musí být ekonomicky silnější.
Nedivím se, že mladí nechtějí děti. Potenciálně se zhoršující životní úroveň vzhledem k zelené ideologii Green Deal, snižující se možnost bydlení pro větší rodinu, nejistá politická situace, riziko vzniku třetí světové války, stále narůstající regulace ze strany EU. Kdybych byl mladý, také bych děti do tohoto světa přivést nechtěl.
Je otřesné, co čeho všeho chce Evropská unie mluvit. Když jsme hlasovali o vstupu do EU, tak jsem hlasovali pro svobodu pohybu, svobodnou výměnu zboží a služeb. Za chvíli nám budou nařizovat, co máme jíst, kam smíme chodit, co smíme poslouchat. atd. Kdo bude poslouchat něco jiného, bude ruský dezolát.
Když si ministr zahraničí dal práci a prošel spisy, tak zřejmě náplň ministra zahraničí jej dostatečně nevytěžuje nebo se tomu, co má dělat a za co zodpovídá věnuje nedostatečně. Babiš byl pracovníkem zahraničního obchodu, cestoval do zahraničí a byl i delegátem na obchodním oddělení po dobu tří nebo čtyř let. Tito lidé diplomatický pas neměli. Kdo cestoval a pracoval v zahraničí, musel se zpovídat důstojníkům rozvědky ministerstva vnitra, která patřila pod STB jako 1. správa ministerstva vnitra. Tato rozvědka měla tři sekce, jedna z nich byla sekce ekonomická a patřilo do ní i získávání vědeckotechnických poznatků. Kdo nějakým způsobem spolupracoval s rozvědkou, tak vlastně byl spolupracovníkem STB. Když už pan Lipavský tak pečlivě studoval spisy tehdejší rozvědky, tak měl také říci, koho Babiš z českých lidí udal za politické názory a způsobil potíže jemu i jeho rodině. Je zvláštní, že o tom pan Lipavský neříká nic.
Babiš v evidenci zůstane dál, jinak to ani není možné, protože s STB spolupracoval. Trochu má smůlu v tom, že spolupracoval s rozvědkou ministerstva vnitra, která ale byla součástí STB jako její 1. správa. Tato rozvědka měla 3 hlavní úseky, Babiš byl spolupracovníkem ekonomického úseku, pod který patřila i rozvědná činnost v oblasti vědy a techniky
Další možnost, jak tlačit na lidi, kupovat nová auta, hlavně elektomobily. Tady někdo řekl, řada lidí na novější auta nemá. Možná se může argumentovat počty lidí, kteří cestují do zahraničí na dovolenou, ale auta stojí řádově jinak. A to je velký problém, protože po revoluci si většina lidí, kteří chtěli si auto pořídili a dnes se auto pomalu začne stávat luxusem. Po revoluci to šlo a dnes si už na ta auta lidé nevydělají. Přijít o možnost mít auto se promítá do nálad obyvatel, podporuje ty, kteří poukazují, že svými nařízeními o elektromobilitě a byrokracií EU auta zdražila atd. Nedivme se, že v eurovolbách nejvíce mladých voličů, kteří přišli k volbám dalo hlas Motoristům. Sice již nejsem mladý, auto mám, ale dal jsem jim hlas také.
Myslím, že rozsudek se změnit nepodaří. Důležité je, zda spolupracoval s STB - správou rozvědky, nebo útvary, které bojovaly proti "vnitřnímu nepříteli", zda sděloval údaje o zahraničních subjektech či upozornil, že někdo krade, což bylo trestné tehdy i dnes, jiná věc je upozornit na něčí politické názory či nahlásit, že se dotyčný xy sešel se svým příbuzným emigrantem. Nicméně Babiš má příliš mnoho "černých puntíků" ve své historii, aby mohl vykonávat funkci předsedy vlády a pokud ANO vyhraje volby a složí koalici, měl by být premiérem někdo jiný.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Proč neřeknou naplno, že na vině je především Green Deal, jehož opatření byla nastavena ideologicky bez analýzy na hospodářské dopady. Green Deal oteplování nezastaví ani nezmírní, protože se většina vyspělých států nepřidala, navíc Čína Indie emise navyšují, jak roste jejich průmysl a ekonomická síla. Německo má v Evropě sílu prosadit revizi Green Deal zejména v termínech na realizaci opatření. Rusko musí mít radost, jak se Evropa ekonomicky potápí a ztrácí svou pozici ve světě díky bezmyšlenkovému uplatnění Green Deal.
4 odpovědi