a proč by měli říkat naplno něco co není vůbec pravda? Naopak je to pomalej GD, kdy čína je rychlejší a nejen čína už nemají o evropský spalovací auta zájem..současná krize VW má jméno asie..nebýt GD, bylo by to ještě horší, teď alespoň nějaký ten elektromobil mají, ačkoliv ne úplne konkurenceschopný a musí ho rapidně zlevňovat, aby se vůbec prodával..
Akorát lidi ty elektromobily nekupují, aby vznikal alespoň minimální zisk, zdražují se auta se spalovacím motorem, ale stejně mnoho kupců elektromobil nepřiláká. Protože jsme chudí příbuzní v Evropské unii, i když vláda se snaží říkat něco jiného. Medián českého platu 37 500 Kč měsíčně hrubého, tak z toho na elektromobil neušetříte, vlastně díky Green Deal už na žádné nové auto.
Proč neřeknou naplno, že na vině je především Green Deal, jehož opatření byla nastavena ideologicky bez analýzy na hospodářské dopady. Green Deal oteplování nezastaví ani nezmírní, protože se většina vyspělých států nepřidala, navíc Čína Indie emise navyšují, jak roste jejich průmysl a ekonomická síla. Německo má v Evropě sílu prosadit revizi Green Deal zejména v termínech na realizaci opatření. Rusko musí mít radost, jak se Evropa ekonomicky potápí a ztrácí svou pozici ve světě díky bezmyšlenkovému uplatnění Green Deal.
Někdo tu v diskusi psal, že při zálohování u nás by naši nápojáři měli předkupní právo na ty lahve u nás vykoupené. Tak asi je třeba nastudovat podmínky, jinak si to taky nedokážu vysvětlit.
O předkupním právu si nepamatuji, že by ministr Hladík říkal. To by zakládalo možnost stížnosti na porušení zásad volného obchodu.
Myslím, že je to dobře. Němečtí voliči musí pocítit, co zelená politika způsobila. Nějaký čas opozici se může říkat antisystémové strany, ale jednou zkrátka většina voličů dá najevo, že zelenou politiku dál nechce. Hesla a krásné obrázky zelených měst leckoho zlákají, ale do té doby, než se setká s realitou, s radikálním snížením životní úrovně a spoustou zákazů a omezení. K nespokojenosti se zelenou politou nemůže dojít v zemičce, jako je Česko, ale musí to být v jedné z hlavních zemí EU, Německo, Francie, ty už ukřičet nelze.
Zato ceny energie máme snad nejvyšší vzhledem k průměrnému platu a dost vysoké na to, aby celý těžký průmysl šel do kopru. Potom není divu, že představitelé zemí 1. a 2. kategorie jsou pro elektromobilitu, protože jejich občané na ta auta mají, kdežto český občas při mediánu hrubého platu 37300 Kč měsíčně na tohle auto neušetří, kdežto po revolucí získat ojeté auta byla celkem hračka.
A ted o ně přicházíme znovu, protože v současné zelené diktatuře, která nám vnucuje elektroauta všemi prostředky běžný občas bude mít sotva na městské vozítko, které je sice vhodné na ježdění do práce, ale od toho je MHD, ale není vhodné pro delší cesty s rodinou na chatu, či na dovolenou, zejména když dopravujeme kočárky , kola apod.
Za A je to věc nabídka/poptávka, naštěstí je zde velká konkurence, takže Škoda není jediný výrobce malých aut, za B můžou nabídnou cenově dostupné EV ekvivalent Fábie a mají o vrásku méně, kdo bude mermo moci chtít spalovák, tak si holt připlatí, opět záležitost poptávky a její akceptace nabídky.
Kdo chce mermo spalovák, tak si připlatí, a ta elektroauta jsou lacinější, že jsem si nějak nevšiml. Nemluvím o městském vozítku, tam lze použít MHD, ale cesta s rodinou, s malými dětmi na chatu atd.
Pane premiére, sjednoťte odpůrce Babiše. . Je třeba jej odstranit z možnosti kandidovat do voleb, protože jednoduchých voličů je tu příliš . MÁME LUSTRAČNÍ ZÁKON A SLOVÁK ŠTBÁK CHCE UCHOPIT VLÁDU . NEPŘIJATELNÉ
vždyť ani nevíte a možná to ani neví on sám, zda vůbec bude na premiéra kandidovat, předsedou stínové vlády je Havlíček a ten nebyl ani v STB, ani u vojenské rozvědky, ani v KSČ
Velmi dobrý článek. Je zajímavé, jak se všechno svádí na něco jiného, odnese to management, ale pojmenovat problém, že hlavním viníkem je Green Deal, se zatím neodváží. Všude hledáme agenty Moskvy, kde nám škodí, ale oni k nám agenty ani posílat nemusí, protože se Green Deal ničíme sami. Putin musí mít radost, jak Evropa ekonomicky upadá.
Ti co diskutují o malé porodnosti, tak v době drahého bydlení, drahých energií, válce na Ukrajině a stále větší byrokracii z Bruselu, si neuvědomují, že v této době rodit děti zkrátka málokdo má odvahu do toho jít.
Nepamatuji na koleji nebo na vojně dělící stěny. Většina z nás s tím nikdy neměla problém. Existuje ale malé % mužů, kteří trpí tzv. parurézou, tj. vymočit před druhými se zkrátka nedokážou. Je to problém psychiky, poručit se tomu nedá a většinou zmizí po vypití několika piv. Nicméně ti mohou použít kabinky a ostatním je to jedno.
Vidím, že na pokyn ústředí se rozjela kampaň antibabiš. Docela brzy, do voleb příští rok už to bude hodně ohraná písnička, se kterou se daly vyhrát minulé volby, ale budoucí už těžko. Navíc opozice se poučí z toho, že cca milion hlasů, které propadly díky 5% hranici, přiměje strany k tvoření koalic po vzoru Spolu. Pokud současná vítězná koalice nepředloží srozumitelný a konkrétní program, tak kolovrátek antibabiš se zadrhne během několika měsíců. Navíc je tu známá česká vlastnost, když se Čechům něco moc servíruje, tak hodně lidí potom volí opak, protože mediím se obecně nevěří.
Babiše žene touha moci a nevidí, že už je závažím pro svou stranu, kdyby odešel do ústraní, udělá nejlépe. A ti, kteří tvrdí, že ANO se rozpadne bez svého vůdce se mýlí. Ze začátku to platilo, ale nyní, kdy je vybudována silná základna v krajích, ANO má nejvíce hejtmanů, tak strana přežije i bez Babiše a bylo by to pro ANO naopak přínosné.
Spalovacího golfa za mega už si koupí jen minimum lidí, kteří ještě neseděli v Tesle, nejspíš jste jeden z nich.. Je to slepá vývojová větev 🙂
Nejlepší je emigrovat, mimo EU, kde neplatí ten nesmyslný Green Deal. Do tepla, kde není třeba topit. Kdo se uplatní v Emirátech, na auto stačí několik platů a benzin je za babku.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
a proč by měli říkat naplno něco co není vůbec pravda? Naopak je to pomalej GD, kdy čína je rychlejší a nejen čína už nemají o evropský spalovací auta zájem..současná krize VW má jméno asie..nebýt GD, bylo by to ještě horší, teď alespoň nějaký ten elektromobil mají, ačkoliv ne úplne konkurenceschopný a musí ho rapidně zlevňovat, aby se vůbec prodával..
2 odpovědi
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Pokud u nás nabídnete elektromobil za 400 000, nikoli městské vozítko, ale vozidlo, kde v pátek odpoledne můžete jet s rodinou na chatu, naložit kola nebo kočárek. Jsme ve srovnání se západem chudí, medián hrubého platu českého zaměstnance je 37 300 hrubého !! a z toho na elektromobil nenašetříte a tak raději udržujete staré šunky, protože ta rodina odvézt potřebuje, nebo z vesnice dítě k lékaři apod. A ti, co srovnávají cenu 1km elektrovozu a vozu se spalovacím motorem, tak u spalováku jsou pohonné hmoty zatíženy dost velkou spotřební daní, ze které se právě udržují i silnice. Kdyby teoreticky většina aut byly elektromobily, tak vláda musí zajistit výpadek příjmů, buď mýto, ale to nejde na všechny nejmenší okresky, a tak vysoká roční daň z vozidla a elektrovozy od ní ušetřeny nebudou., kdyby jich byla většina.