Vy byste dokázal od miminka se starat o dítě a ve třech letech ho vrátit? Já teda ne. Divná doba, vzít si na přechodnou dobu miminko, to dokáže málokdo.
když je vše tak jak má být, tak to rozhodně nesmí být 3 roky. PPPD je maximálně na rok. A ano, není to asi jednoduché pak dítě dát pěstounovi do péče, a nebo také zpět do rodiny, která si mohla upravit podmínky, ale o tom je PPPD a proto jim patří obdiv za to co dělají.
A myslíte si, že to pěstounství na přechodnou dobu je nějaké terno pro ty děti? Jenom uvažuji - miminko se dostane do "rodiny", k pěstounům si vytvoří citový vztah, protože ono neví, že to není máma s tátou napořád a pak BUM, najednou je tu někdo, kdo ho třeba ve třech letech z toho domova odvede kamsi do neznáma. A že ho odvede, to je víc než jasné, protože by se to jinak nejmenovalo na přechodnou dobu, že ano? V tom kojeňáku, i když to nebyla značka ideál, přece jen se "tety" střídaly, sice se zase říkalo, že tam ty děti trpěly citovou deprivací, ale, řekněte mi, co je teda lepší.
tak jak je v názvu, jedná se o přechodnou pěstounskou péči, která je max. na rok a v té době se najde stabilní řešení, ideálně dlouhodobí pěstouni, nebo třeba i někdo ze širší rodiny. A ano, jedna pěstounka pečuje 24 hodin o jedno dítě, ne teta která má 6 a více dětí na svoji směnu, takže určitě je lepší PPPD. A terno není žádná varianta, terno by bylo, kdyby dítě mělo svoji skvělou mámu, tady se ale bavíme o dětech, které tuto variantu nemají a hledáme ze špatných řešení to nejlepší a to je dle mého u novorozence vždy PPPD. Není to o penězích, o EU ani USA, jak tu někteří píšou, je to o péči o to dítě.
Předností bych to nenazvala, ale že by byly davy volných pěstounů jsem si nějak nevšimla, spíše naopak. Takže jsem zvědavá, jak se to bude řešit.
jsou kraje, kde kojeňáky již nějakou dobu nejsou, takže řešení asi je. Pěstounů je sice málo, ale tady se bavíme o dětech do 3 let věku, tzn. pěstounech na přechodnou dobu. A také jak zaznělo v článku, aktuálně jde spíše o starší děti než 3 roky, které v kojeneckých ústavech, již dávno neměly být.
„Víte, jak je mi trapně, když musím dát paní stovku za to, že jí nesvítí žárovka u auta? Jen proto, abych naplnil tabulky?“ říká policista z jižní Moravy.
Toto je výmluva jak prase. Za toto nemusí dávat pokuty, ale paní může tu žárovku vyměnit. A nemám rád policisty, kteří si na pokutách honí ego a komplexy, ale pikud by skutečně dělali svou práci, tak by těch pokut, i nižšího řádu, mohli v pohodě dát několik za jednu směnu. Rychlost je jednoduchá a je spousta přestupků v dopravě, které se dějí pořád. A když do toho zahrnou chodce, cyklisty, tak není o čem.
Ale aby za 12 hodinovou směnu v autě neviděl jeden jediný přestupek, tak se na mne nezlobte, ale to je kravina. O alkoholu ani nemluvím. Mně stačí,když vidím, kolik aut parkuje u hospod, a po zavíračce tam není ani jedno. Netvrdím, že všichni řidiči tam nasávají horem - dolem, ale téměř pokaždé jsme někoho chytli s alkoholem. Trvalo nám to dlouho, než jsme naučili místní nejezdit na pivo autem, ale podařilo se to. A těch hospod bylo více.
Chce to jen chtít.
naprostý souhlas, aby za 12 h směny neviděl jediný přestupek, je opravdu blbost, stačí se podívat kolem. Je to spíš o policistovi jestli se chce hádat s někým, kdo nemá respekt, kdo jede jako "hovado" nebo dá raději stovku paní za to, že ji nesvítí žárovka. Chápu, že je mu pak trapně. Ale protože v tabulce je pak jen čárka za pokutu, tak je to jednodušší. Rozhodnutí je ale na policistovi a kromě preventivní činnosti, je jeho náplní práce vyhledávat přestupky. Přestupek má také společenskou nebezpečnost, tzn. policista musí umět posoudit, který je horší. Pokud s tím má problém, měl by dělat jinou práci.
Tak samozřejmě, že to jde. Mně se ale hodně nelíbí značkování nebere karty = krade. A nemáte pravdu v tom, že je to problém jen malých částek. Obchodník totiž neodvádí poplatek ze zisku, ale z obratu, což hodně lidí nechápe. Uděláte zákazníkovi nabídku na vybavení kuchyně za 50.000. Konkurence je velká, takže jdete s marží třeba někam na 8 procent. Po odečtení DPH máte zisk nějakých 3300 Kč. Zákazník vytáhne kartu a konkrétně v našem případě, kdy platíme 1,5% (ale někde je to i víc), banka shrábne 750 Kč, což je skoro ČTVRTINA zisku! Ještě se někdo diví, že obchodníci berou platbu kartou jen jako nutné zlo?
Tak mu dejte qr kód nebo fakturu. Ta banka poskytuje službu, podniká, tak chce svoje služby zaplatit, stejně jako vy. Mě z toho všeho vychází že má být povinnost hotovostní i bezhotovostních plateb a tím pro podnikatele opět srovnáme podmínky. Je to jednoduché. Ten kdo má obavy z velkého bratra ať si platí hotovosti. My ostatní použijeme bezhotovostní platby. Podnikatele pokud jim dáme stejné podmínky tak jsou na tom opět stejně. V čem tedy je problém?
Platby kartou jsou anachronismus. Zákonem bych je zrušil. Cesta je QR kód, kdy peníze zákazníka bez loupeže karetní společností putují rovnou z účtu zákazníka na účet obchodníka. Nebo hotovost, to je to samé. Očekávám mračouny od karetních fanatiků, ale třeba se někteří chytnou za nos.
Myslím že většině je jedno jestli kartou nebo pomocí qr kódu. Jde o to, že řada lidí už prostě hotovost nepoužívá. Jsme v 21. Století všichni používají chytré telefony téměř na vše. Včetně řady seniorů. Opomijim že náklady s kartou jsou v ceně zboží. Takže důvod dnešních only Cash které se rozmnozuji nehoraznym způsobem jsou pouze daně. Nic jiného. Proč nejvíce only Cash v restauracích je v turistický exponovanych místech? Takže za mě zákonná povinnost hotovostní i bezhotovostní platby. Jestli je to karta nebo qr kód je úplně jedno. Klidně ať mi v restauraci vystaví fakturu. Pošlu jim to hned na účet 😅
Ok ,tak mi napište třeba za rok. Jaký je zájem o auta , která jsou 2krát těžší než se spal. motorem a to už se vůbec nezabývám mizernou trvanlivostí cca 8 let a ten otěr pneumatik a zároveň ( možná otřepaná fráze výfuk v uh .elektrárně) Má to ještě nějaký bonus to kupovat.... Asi né Evropa svět opravdu nezachrání , lépe by se naopak měla bránit proti škůdcům co sem přichází.
třeba si vzpomenu:) ale obávám se, že zájem bude větší než letos. Příští rok avizuje několik automobilek menší EV v ceně cca 600 tis. Obávám se, že to bude opravdu zlom pro většinu lidí, kteří jezdí skoro celý rok cca do 20 km do práce a zpět. Takže prodeje budou spíš stoupat. Takže bude nutné opět předem objednat a počkat:) Mizerná trvanlivost 8 let znamená co? jako že baterie má po 8 letech kapacitu 90% ? Váha octavia vs. Tesla 3 je 1300 vs. 1800 takže to není 2x těžší. a zapomínáte, že jste nespotřeboval žádný olej, v zásadě ani brzdové destičky díky rekuperaci apod. a otřepaná fráze výfuku v uh. elektrárně je problém hlavně ČR, která začíná být skanzenem a drží se fosilních paliv zuby nehty. Kolem dokola se investuje do obnovitelných zdrojů a technologií, jen my si tu budeme vzájemně potvrzovat jak je to špatný směr a pak tu třeba budeme místo aut montovat pro jiný třeba solární panely. Ale není to o tom se vzájemně přesvědčovat, když na to máme jiný názor, nechme to vývoji a budoucnost nám ukáže:)
nemyslím, si, že nikdo nechtěl EV. Spíš by se možná měli jít z koncernu VW podívat na stánek Tesly, kde se stojí fronty na nové elektromobily. Za první 3 měsíce 2024 Tesla 325 prodaných aut (registrací) v ČR! tj. více jak 100 aut měsíčně🙂, ne že by to nikdo nechtěl, čekací doba je v měsících, spíš je to o tom, že poměr cena/výkon je jednoznačně pro Teslu a ne pro VW.
Platební karty jsou jen dalším krokem k zavedení úplné kontroly nad lidmi, která nastane až se zruší hotovost. Pak už jen nastřelit lidem čipy do ramen a je vymalováno. O takovém totáči se Josifu Džugašvilimu ani nezdálo. Úplná kontrola nad vším a nad každým. A největší ironiíí je to, že to postihne i ty progresivní nadšence platící hodinkami a hýkajícím nadšením nad tím jak se ve jménu dobra a pokroku vzdávájí své svobody. Velký bratr už dnes o nich ví vše. Vítejte v orwellovském světě.
vy nepoužíváte mobil, internet, chytrou televizi doma a podobné spotřebiče? Protože jestli ano, tak vás platby kartou už stejně nemusí trápit.
Těm co těm chudákům co mají koupený zájezd na Rhodos vyčítají že tam jsou nuceni odjet a že oni by tam nejeli bych poradil jednu věc. Otevřete okno a vyhoďte z něj 50 - 100 tisíc. V takové oni jsou teď situaci. A dokud neuvidím venku lítat ve větru peníze, tak vám nevěřím ani slovo že byste tam nejeli.
samozřejmě to zamrzí, když se člověk na dovolenou těší. Samozřejmě zkouší všechno možné tj. cestovku změnu místa, termínu apod., ale pokud se nic nepodaří, tak když se podívám na web a nejen náš, tak normální člověk v těchto dnech opravdu neodletí, i kdyby měl mít v dovolené 100 tis. Rizika jsou jasná. Samozřejmě borci co tam odletí a nakonec bude vše OK, budou pak říkat, že jsou všichni kolem blbí a panikařili, ale to už bude po bitvě. Pokud ale odletí a bude průšvih, tak se pak nemůže na nikom odškodňovat a už vůbec nemůže žádat, aby pro něj pak někdo letěl vládním nebo vojenským speciálem zadarmo, protože je občanem ČR a má se o něj stát postarat. Něco jiného jsou ti co tam byli, než to začlo.
Vláda ,může pouze dopuručit ,aby tam turisté neletěli a to udělala.
Ostatní je kompetence a zodpovědnost CK.
proboha jaká vláda, ta má řešit důležitější věci a ne pár českých blbů, kteří nemohou oželet pár tisícovek a budou raději riskovat svůj život a životy svých dětí, přidělávat práci záchranářům atd. Prý jestli se neotočí vítr, to snad hovoří za vše. A pak se ještě budou rozčilovat a dohadovat s cestovkou.
Jestli jsem četla správně, tak ti, co mají letět na jih ostrova, už neodletí a dostanou náhradu. Ti, co si koupili dovolenou na sever ostrova, kde nehoří, mají smůlu a buď poletí nebo o svoje peníze přijdou. Lidé věří, že by je přece nikdo neposlal do oblasti, která je neobyvatelná. I v minulých letech na spoustě míst hořelo, ale většinou nemuseli lidé ze vzdálenějších míst ubytování opouštět. Jak mají vědět, jestli je požár dostatečně daleko či blízko? Spoléhají na seriozní informace od lidí, kterým zaplatili velké peníze za jejich služby...
Je otázkou zda ty odpovědné osoby mají dostatek informací. Myslím, že když je rozsáhlý požár, je vždy ať chcete nebo ne chaos, viz Česko-saské Švýcarsko, takže se nemohu úplně na tyto informace spolehnout. Pokud o tom, ale mluví na internetu a v televizi, tak si před odletem zkusím zjistit maximum informaci, zejména pokud letím letadlem a jsem tedy na ostrově odkázán na ostatní. Předpokládám, že zvážím riziko a pokud se rozhodnu i tak letět a spoléhat, že požár na vysušeném ostrově nemůže během několika hodin nebo dnů pomocí větrů zasáhnout druhou stranu ostrova, tak se pak opravdu nemohu rozčilovat, že ležím dva dny na letišti a čekám, kdy se uvolní místo a mohu letět zpět. Spoléhat na vládní speciál je trapné a jen doufám, že jej tito turisté státu uhradí.
tak nevím co se pán rozčiluje pokud s přečtu na letišti v Praze, že hoří na ostrově kam letím a já přesto odletím, tak nevím proč teď řvu na delegátky na místě. Řekl bych, že všichni tam teď mají jiné starosti, než řešit nějaké turisty, kteří si za chvíli odletí zpět do svých domovů a chudinky musí spát dvě tři noci na zemi. Ale chápu, že když jsem si to zaplatil tak to musím odletět a užít si svoje peníze. Místní nebudou mít ani ty postele po tom co jim shoří domy a vše. Takže blb z Čech, který letí někam, kde upozorňují na rizika, si nezaslouží než si o tom popřemýšlet na zemi na letišti.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak alespon bude postupně čistší vzduch ve městě bez rakovinovych zplodin. A zakaz neznamena že nemohou jezdit, spalovaci motory tu budou smrdět jeste minimalne 20 let. Tak nevim v cem je problem. Jen umělé vytvořena hysterie.