jelikož je v článku jasně uvedeno, že to používají i na letištích daleko mimo dosah ukrajinských zbraní, tak zjevně nepůjde jen o zmatení navádění raket a dronů (i když částečně nejspíš taky), ale hlavně o zmatení nějakého automatického vyhodnocování satelitních snímků, a z nich vycházejících představ o pohybu vojenské techniky na ruském území.
nějak jsem nepochopil ten záměr Smartwings. Když ČSA kupovali, defakto už neměly žádný majetek, a jedinné cenné, co vlastnily, byla právě ta značka se stoletou historií a slavný kód OK. Předpokládal jsem, že to budou chtít využít pro celou svoji skupinu, protože jinak jejich nákup ČSA absolutně nedává smysl.
To jsou pořád nesmyslné spekulace. Kdyby byl Babiš chytrý, tak by se na to téma vůbec nevyjadřoval. Ono důležitější, než "o kolik" (protože na 101 to sám nedá prakticky určitě) bude otázka, kdo se ještě dostane. Bude ve sněmovně Stačilo (s socdem nebo bez?)? Bude tam Přísaha+motoristé? U obou je to možné, ale značně nejisté. Kolik bude mít SPD? Bude to 11 jako v minulosti, nebo spíš jen těsně nad 5? Dostane se ještě někdo další? Budou tam ještě vůbec piráti, kteří se k té 5% hranici přibližují úplně stejně, jako Konečná, jen každý z jiné strany?
Ono je dost možné, že většina těch teorií s kým by mohl či nemohl jít okamžikem zveřejnění volebních výsledků přestane existovat, a nakonec zůstane jen 1 či 2 možné varianty.
Hlavně žádný monopol neexistuje a nikdy neexistoval. To je jen pseudoargument fosilní lobby, kterým se snaží odvrátit nástup elektromobility.
Z 5 největších výrobců baterií jsou čínští 2. Ano, mají s velkým náskokem ti první místo, ale monopol to ani zdaleka není. A to první místo mají jen díky tomu, že do baterií investují hodně prostředků, a začali brzy. Ale není to žádný monopol ani technický, ani surovinový. Baterie lze vyrábět víceméně kdekoliv, Lithium se vyskytuje na všech kontinentech, a ten často zmiňovaný kobalt zdaleka není jedinou variantou, dnes už je řada baterií vyráběna bez kobaltu. Baterie LFP i solid-state jsme schopni vyrábět jen z evropských surovin.
Zatímco spalováky nám vytvářejí závislost na Rusku a Arabech (těžko říci, která je horší), elektromobil je možné vyrábět z evropských surovin.
Statistiky jsou věc velmi ošidná.
Na jedné straně máme překračování rychlosti - jev snadno měřitělný, snadno kvantifikovatelný. A v případě, že je zjištěn, je i označen za příčinu nehody.
Na straně druhé máme nebezpečnou jízdu, nebezpečně pomalou jízdu, narušování plynulosti a bezpečnosti dopravy. Jevy, které se měří a kvantifikují velmi obtížně.
Je zcela evidentní, který z těchto dvou vlivů bude vévodit statistikám, což ještě neznamená, že jde o jev nebezpečnější. Často je tomu přesně naopak, ale jelikož to není změřitelné, bývá to málokdy prokázáno.
Muži i ženy porušují předpisy, ale muži to dělají častěji tím lehce měřitelným způsobem.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Když už chtěli zvát někoho z SG Atlantis, tak to měl být radši David Nykl, než Joe Flanigan
1 odpověď