Nesouhlasím. Ćínská vláda finančně podporuje výrobu. Dále podporuje rozvoj energetiky, i fosilní. Proto je Čína již dvě desetiletí největším světovým znečišťovatelem životního prostředí. Oproti tomu EU průmysl pokutuje, tj. bere mu peníze na rozvoj. Reprezentace EU jedná v zájmu Číny.
Per capita neni. Podil uhli na energetice maji nizsi nez treba mame my a hlavne jim rychle narusta podil obnovitelnych zdroju a atomovych elektraren - kouknete se kolik toho stavi. Uz ted maji v solarni a vetrne energii vice nez 750GW, tedy nasobne vice nez EU ci USA. Uz jsou v situaci, kdy se trend otaci a emise v energetice zacinaji snizovat, zatimco u nas podil uhli zatim narusta.
Navic to srovnani je problematicke i v tom, ze tam maji spinavou energeticky narocnou vyrobu, kterou jsme jim tam outsourcovali my a to zbozi je pro nas.
Dotuji a podporuji vsichni. Namatkou GM a jeho zachrana, podpora EV v USA pres Reduction inflation Act , vyroba baterii VW v Kanade, kde VW dostal podporu nekolika miliard ci podpora Northvolt. Cina ma ve skutecnosti mnohem lepsi system v tom, ze vytvori podminky a nechaji na trhu vybrat viteze. Vysledkem je efektivnejsi vyuziti statni podpory. Zvlast komicke to je ze strany EU, ktera ma desitky tisic dotacnich programu a ekonomika jiz pomalu prestava byt trzni.
Vetsinu problemu si automobilky zpusobily sami. Nizka produktivita, spatne smerovani investic, neschopnost vyvijet SW, neschopnost opustit zabehle koleje a restrukturalizovat se. Staci se podivat na situaci ve VW.
Stale plati, ze Cina bez vestiho humbuku byla schopna prijmout emisni normu China 6b a to jim umoznuje snadnou adaptaci na Euro 7.
teze je spravna je to neco uplne jineho at chcete nebo ne...
jo uz vidim odpovedneho 14
leteho kluka jak si kontroluje technicky stav kola pred jizdou..podminky sluzby? to 14ti lety muze uzavirat smlouvy?
Pak to nema pouzivat. Deti od deseti let mohou jezdit na silnici samostatne bez doprovodu a pravidla silnicniho provozu, ktere tyto povinnosti reflektuji, pro ne plati jako pro kazdeho jineho. To ze to vyzaduji i podminky uzivani je jen pozdavek navic.
teze je spravna je to neco uplne jineho at chcete nebo ne...
Je nesmyslna. Vase duvody, ktere jste pouzil ke zduvodneni, ze maji problem s ovladanim elektrokola, jsou smesne. Slabiny jsou spise na strane zkusenosti, ochote vice riskovat, nedavani pozor, ale ne v ovladani techto veci.
mozna a mozna ne..kdo ruci za technichkou stranku kola pred kazdou vypujckou? ke sdilenym vecem se lide chovaji jinak nez k vlastnim..fungovaly dobre brzdy? na takove zavery je brzo, nicmene spolehat se na vlastni kolo/auto ktere znam je jistejsi nez cokolik sdileneho
Za technickou stranku vozidla ruci jeho ridic. Je na nem provest kontrolu, mate to i v podminkach sluzby. Skrytou poruchu samozrejme nelze vyloucit, i kdyz je velmi nepravdepodobna. Znovu, puvodni teze, ze mladi maji problem s ovladanim elektrokola je v podstate nesmyslna, pokud umi jezdit na kole, zvladnou s prehledem i elektrokolo.
sle je rozdil v reakci a brzdne draze, kdyz jedete 10 ci 20 km/hod a nebo treba 30km...tezko rict jak tam ten prejezd vypada, z kopce, rovina, dokopce, ...
Pomocny motor je vyrazen po dosazeni 25km/h. Reakce na brzdy je stejna, limitem brzdeni je prelitnuti pres riditka a tam je situace dokonce o chlup lepsi diky hmotnosti baterie a pomocneho motoru.
Hledate problemy tam, kde nejsou. Chybou byla nepozornost, nikoliv kolo.
Mladíkovi přeji brzké úplné uzdravení. Ta sluchátka a telefonování účastníků silničního provozu vidím všude kolem sebe. Mělo by se uzákonit, že nejen řidiči, ale i chodci na přechodu nebo vozovce, cyklisté, koloběžkáři nesmí telefonovat a používat sluchátka.
To je k nicemu. Zkoncite s milionem predpisu a omezeni, ktere lide nebudou znat a nebude mit kdo vymahat. Tahle posedlost postihnou zakonem kazdy prd je katastrofa.
Zajimave je, ze cinske autobilky celici stejnym predpisum a limitum to zvladaji v cenove dostupne hladine. Navic uz od minuleho roku maji v Cine platny standard China 6b, ktery je v rade ohledu tvrdsi nez budouci Euro 7 a svet se nezboril.
V soucasnosti potapi evropske automobilky ztrata konkurence schopnosti na trzich mimo EU, zisk z Ciny, ktery tvoril roky podstatnou cast zisku nemeckych automobilek ted citelne chyby. On totiz umoznoval drzet pri zivote malo produktivni provozy v Nemecku.
Nechcete mi říct, že nechali odplout loď co nám zde ničí důležité podmořské spoje? K čemu má NATO námořnictvo? Kdyby jsme udělali tohle Číně, loď obklíčí a prostě tam vleze. Achjo, Putin i Si se musí za břicho popadat, když vidí, jak západ přestal chránit své zájmy
Nejdrive to musite prokazat a pak vymahat odskodne. Do te doby je to jen obvineni.
Byly doby, kdy dobovi experti se shodovali, ze zeme je plocha. Obecne plati, zejmena u socialnich ved, ze nektere veci jsou poplatne dobe. Je rozdil mezi tyranim a usmernovanim placnutim po zadku v dobe kdy male dite neni dostatecne vyspele pro jinou formu komunikace a je potreba vyslat jasny signal. Takto usmernuje kotata i kocka, zrejme take nevi, ze bude mit psychicky nestabilni potomky. Drzel bych se staletim osvedcene praxe. Tihle experti vychovu deti neustale komplikuji a vysledkem je, ze deti se rodi v CR cim dale mene a jsme na trajektorii vymrit. Ti, co si temito teoriemi hlavu nelamou, maji deti vice nez dost a oni jsou pak budoucnost.
Fyzický trest je rodičovské selhání. Takhle jednoduché to je.
Jiná věc je, že všichni jsme lidé a nikdo není dokonalý. Selháváme v mnoha věcech, důležité je přiznat si to a poučit se z toho.
Tohle by se ve společnosti mělo změnit, ta akceptace násilí na dětech.
Další věc je, že by pomohl zákon, který by násilí odsuzoval, přesně v navrhovaných intencích.
To nejhorší, co by se mohlo stát, je udělat z toho zase nějakou ohnivou kulturní válku.
Kolik ze deti jste vychoval?
Dnes jsem četl článek od emeritniho faráře Václava Vacka, že jeden známý kardiolog se udrel k smrti nebylo mu ani 40 let. To snad nechceme. A pokud se týká OSVČ, je to jejich svobodné rozhodnutí, jak dlouho budou chtít pracovat.
To by melo byt svobodne rozhodnuti kazdeho, vcetne zamestnancu.
Znovu, tam je to mysleno tak ze ti lide v Cine a USA maji drive, motivaci, touhu po uspechu a projevuje se to mimo jine jejich pracovnim nasazenim. Evropa to viditelne nema, vedle silene legislativy a je to jeden z duvodu naseho upadku.
A je to ukázka dobré architektury nebo špatné architektury? Teď vůbec neposuzuji jak to vypadá, ale pokud budova 50 let po svém vzniku potřebuje totální rekonstrukci, nezdá se mi zvolený způsob výstavby jako vhodný a nevidím důvod stavby dále udržovat. Navíc ta cena je na takto malé objekty šílená.
Kazda budova pokud nebyla po vetsinu doby udrzovana potrebuje po 50 letech rekonstrukci.
Takže je pro Vás přijatelné aby lidé nezpůsobilí k držení zbraní je nadále vlastnili? To samé ŘP....? Co když Vám naprosto slepej děda přejede dítě nebo Vás i celou rodinu rozseka v autě? To bude v pohodě? Pokrčíte rameny a řeknete " nojo vždyť měl ještě 3 roky platnej řidičák".
Tohle prave zpusobi, ze nemocni lide se zbrojnim pasem se lecit nebudou, protoze nikam k lekari nepujdou a vysledek bude jen horsi.
Analogie s ridicakem nesedi, tam plati jina pravidla.
34
Sledujících
0
Sleduje
34
Sledujících
0
Sleduje
Putin o svém zájmu napsal příspěvek na sociální síť Truth Social. „Pro účely národní bezpečnosti a svobody na celém světě se Ruská Federace domníva, že vlastnictví a kontrola Ukrajiny je naprostou nutností,“ uvedl.
1 odpověď