A co čekáte? Za kolik si myslíte, že právníci na inspektorátech pracují? Jací právníci tam asi pak mohou pracovat? Tak dlouho chtějí všichni redukovat státní úředníky a tak dlouho se kašle na jejich platy, až to dojde do tohohle stavu.
A to ti doktoři ještě můžou být vůbec rádi, že už padla pokuta, protože normálně, vzhledem k velkému počtu případů a malému počtu právníků dojde na sankci až za 3 roky, pokud vůbec.
Rocne se davaji pokuty v desitkach tisic pripadu v celkovem rozsahu pokut v radu stovek milionu.
Praha je preplnena auty, na obyvatele je tam vyrazne vice aut nez v Vidni ci Berline, a je to strasne videt kdyz se clovek projde ulicemi - auta stoji temer vsude.
Praha ma registrovano 745 aut na 1000 obyvatel, Berlin 336 a Viden 375. V Evrope je horsi uz jen Varsava s 773 auty na 1000 obyvatel, ale ta byla po valce v podstate postavena znovu.
Resenim neni expanze silnic, na to proste neni prostor, ale redukce poctu aut na uroven ostatnich evropskych mest.
Když při výrobě nemusíte řešit nařízení bezpečnosti práce, můžete praci svěřit otrokům co budou pracovat za hrst rýže...
Neplatíte daně. Nemusíte řešit odpad ekologii a dalších XY nařízení tak není problém udělat trenýrky za zlomek běžně ceny.
A jak jste dosel ze tohle je pripad tech trzist?
Realita je takova, ze dnes jsou v Cine tyto naroky na vyrobu vyssi nez v Bangladesi a diky tomu se do Bangladese presouva textilni vyroba z Ciny. Takze je ciste z vaseho pohledu ceny prace a ekologickych predpisu situace u tech trenyrek z Bangladese horsi.
Moje zkusenost z Temu je takova, ze prodavaji v podstate identicke vyrobky jako ostatni internetovy prodejci v CR, casto od stejneho vyrobce, jen za cenu nizsi a hlavne maji vetsi vyber.
„Prodáváme trenýrky, které nejsme schopni vyrobit pod 130 korun. Tržiště prodávají spodní prádlo i za 40 korun,“
JInymi slovy mate o poznani horsi technologii vyroby ve velkem.
„Přeprava zboží v kontejneru z Bangladéše nás vyšla na 400 tisíc korun, to je deset korun na trenýrky. Není to tak, že my jsme drazí, ale oni jsou extrémně levní,“
Proste si nejste narozdil od nich zajistit levnejsi dopravu ve velkem.
Jsou to spise symtomy toho, ze ta trziste maji velkou usporu z rozsahu diky velkemu nakupnimu objemu a mensi marze. A vy jste potom jednoduse drazi. Pro zakaznika je tento model vyhodnejsi, cim mene prekupniku zvysujicich cenu od vyrobce, tim lepe.
Ford udelal na zaklade evropske legislativy a baterkacove ideologie spatna rozhodnuti.
Napr. behem roku 2025 konci popularni model Focus bez nahrady a vyrobni zavod v Saarlouis, kde ho montuji, se uzavre. Focus mel byt vyhledove nahrazen nejakym baterkacem, jenze ted Ford zjistuje, ze lidi ten baterkac nechteji.
Tj. jde sice o propusteni lidi, co pracuji na spalovacich, ale stalo se tak kvuli zelene fantasmagorii EU.
Fordu roky klesal podil na spalovacich, to neni nova zalezoitost.
to určitě , Vy lžete nebo jen tak tlacháte nesmysly nebo to děláte schválně .
Kdyby to tak bylo tak by tady nebyly všechny nemocnice v červených číslech a
o zisku v zdravotnictví nikdy a nikdo neslyšel . Ještě jednou , 2500 tis korun
měsíčně , nez., deti a důchodce nic , za nich stát 1900 korun. To je co ? A rozpadlé nemocnice .
Najdete si sazby zdravotniho pojisteni jinych statu a uvidite sam. CR uz dnes patri k tem nejvyssim. V Nemecku treba plati zdravotni pojisteni i duchodci ze svych duchodu.
Pokud se člověk o sebe nestará, trpí celoživotní obezitou nebo nechodí na preventivní prohlídky u zubaře či praktického lékaře, kde mu mohou například jednou za dva roky odebrat krev na testy, měl by mít vyšší výdaje při léčbě. Jsem také pro zavedení poplatků, například 50 Kč u lékaře a 150 Kč na pohotovosti, pokud to povede ke zlepšení péče. Na pohotovost chodím jen jednou za několik let a k lékaři párkrát do roka.
Jsme v sitiuaci, kdy skoro milion lidi nema dostupneho praktickeho lekare a vy chcete nekoho penalizovat za nechozeni na prohlidky. To absurdni, nemyslite?
Ano, reforma je nutná. Musí se začít od lékařů. Mají i několik soukromých ambulancí, jsou přisátí na veřejné nemocnice,
(finance), kde pracují na zkrácené úvazky, odslouží tam pár služeb. Odmítají pokrýt svátky, noční, pohotovost. Stáhnou do svých zařízeních lékaře mladé, kteří pracují i do pozdních odp. hodin. Jsou unavení, ale vidina peněz, možná i touha otevřít svojí soukromou ambulanci z nich dělá vazaly těch starších, zkušenějších. Všichni to víme, nic se tím od revoluce nedělá . Pojišťovny mlčí, schvalují otvírání nových a nových soukromých zařízení a pacienti platí, chtějí- li být ošetření. Začarovaný kruh, alibismus...
Absurdni argumentace. Na jedne strane jsou podle vas lekari "prisati na verejne nemocnice", na strane druhe ze tam nechteji slouzit dalsi sluzby.
Jsem Husákovo dítě:
Dostanu jen rovný minimální důchod - důchodový systém se zhroutí a všechny mé nadprůměrné odvody budou zapomenuty.
Nedostanu se včas k doktorovi, neboť s vrstevníky přetížíme zdravotnictví, které se zhroutí, neboť není na takový počet starců připraveno + se prodlužuje věk dožití.
Zdravotnictví začne kolabovat, neboť vypadnou významné příjmy, které nyní odvádíme na zdravotním pojištění.
Nedostanu se do domova důchodců nebo LDN, protože nebudu mít na šílené úplatky za které bude možné tam získat místo.
Zvítězí levice, protože nás bude hodně a budeme volit strany, které nám naslibují zlepšení našich hrozných podmínek za cenu zadlužení budoucích generací.
Důchodové spoření, kterým jsme si šetřili na důchod nám sežere inflace způsobená růstem cen kvůli Green Dealu, uhlíkovým clům, zeleným energiím a nestabilitě ve světě.
Budeme naštvaní a budeme zlí, vyjdeme do ulic!
Zhroutí se hospodářství, neboť naše levicová vláda obere daněmi ten zbytek lidí co ještě budou něco mít.
Budeme umírat jak před 100 lety bez lékařské péče, bez peněz, v chudobě a ti kdo budou mít štěstí, tak se o ně postarají rodiny.
Do znacne miry si za to mohou Husakovy deti sami - jsou prvni generace, ktera se vykaslala na to vychovat deti a dokonce udelala soucasny rekord v nizke porodnosti. Pak je logicke, ze na jejich stara kolena neni dost mladsich lidi, ktere by jim platili penze a zdravotni peci.
34
Sledujících
0
Sleduje
34
Sledujících
0
Sleduje
Je zajimave, ze spousta propoustenych v automotive je z R&D v oblastech kde by naopak meli evropsti vyrobci pridat. Cross-Domain Computing Solutions je divize ktera vyvijela moderni automobilovy SW, vcetne prvku autonomniho rizeni a computer vision, tedy neco v cem je Tesla a obecne Cina napred. To znamema, ze uz jim dochazeji penize, je to nakladne, maji problemy s produktivitou vyvoje a musi tvrde racionalizovat. A presouvaji vyvoj mimo Evropu do levnejsich krajin - jako Indie ci Mexiko, ale ostatne i Cina. Kazdopadne Evropa se dostava pomerne rychle do hlubokych problemu, mnohem rychleji nez kdy kdo cekal. Tohle mely byt ty pozice s vysokou pridanou hodnotou, ktere nas maji zivit. Draghiho zprava se zda den za dnem jako vice a vice optimisticka predpoved. Evropa potrebuje rychlou reformu sveho socialniho a stale mene trzniho modelu, podporu inovacniho prostredi, jinak pujde rychle do Ritky (Praha Zapad).