Je to jako by jsme si koupili pojistku třeba na autonehodu - elektřinu to nezlevní, naopak, ale budeme mít údajně větší jistotu. Jenom nechápu, že mají povolení na stavbu jednoho bloku, ale s povinností v případě přebytku z obnovitelných zdrojů, třeba v Německu, tuto přednostně odebírat a jadernou regulovat. To mají tyto bloky fungovat jako regulační !? Buď počítají s takovým nárůstem spotřeby nebo si myslí, že se z toho po našemu zase nějak vyvlíkneme.
Mohlo to být už dávno, pokud by se zachovala původní trasa na Břeclav - asi se Brňákům nechtělo jet 15 km po dálnici navíc, tak se vytyčil bezohledně tento směr. Pokud by to šlo na Břeclav, tak by se zabily dvě mouchy jednou ranou a ideálně propojila i cesta 55 a odříznutá východní Morava by se připojila na dálnici přímo na Vídeň.
Ano, jenže tento hloupý systém bohužel nerozlišuje a nepovolil jízdu na červenou při odbočení vpravo, kdo si to někdy v zahraničí vyzkoušel, tak nechápe, proč to není u nás. Další je práce na silnici, kdy někdy jsou takové časové prodlevy, že by projelo ještě x aut. Pokud je to delší dobu, tak to řidiči znají a vždy někdo projede na červenou aniž by omezil protijedoucí, kteří ještě stojí.
Ano, máme na to v rodině úplně stejný názor - v nejlepším již skončit v tomto případě nelze. Opakující se téma předtočeného času a kdy se to vlastně vysílá, dotazy na to kdo s kým nyní žije atd. Největší trapas je, když bohužel některý z minulých účastníků zemře a ČT, jako vzpomínkový pořad ve své marnosti, dá starý díl tohoto talkshow a pan Šíp končí tradiční ne příliš bystrou otázkou - "a co chystáte, kde Vás můžeme v nejbližší době vidět" Ach jo...
To hlavní paní ekonomka asi úmyslně nezmínila a paní redaktorku to nenapadlo. Na rozdíl od telco firem mají banky lepší lobbing a nemusely zavádět přenositlelnost čísla účtu. V telcu to byl velký a drahý problém, protože číslo není jenom záznam v databázi, ale musí se konfigurovat na HW zařízení. S účtem v bance je to řádově jednodušší, i když se samozřejmě tvrdí, že to nejde. Postačil by předřazený registr s nějakým novým IBAN id a povinnost přesměrování pro stávající. Změna účtu je totiž pro klienta složitá a riziková záležitost - má jej uvedený v různých institucích, některé vyloženě čekají na pozdrženo platbu atd. Komplikovanější by to bylo, pokud by měl klienta k účtu vydanou i platební kartu, Ale i to je technicky řešitelné.
Mělo by to být obráceně - pozitivním způsobem. Chceš slevu na zdravotním pojištění? OK, nekouříš, sportuješ, v limitu s váhou, pitím atd. - člověk se proaktivně přihlásí o slevu, stačí klidně čestné prohlášení a bude platit méně na dani a do výplaty dostane více. Pokud se následně jakkoliv zjistí, že lhal, třeba při nějakém vyšetření, chytnou ho s alkoholem za volantem, tak doplatí rozdíl v pojištění i s penálem.
Prodat Budvar! Bylo jasné, že s tím přijdou, bez ohledu na nynější ekonomickou situaci, to je pouze záminka. Kdo je volil, musel s tím počítat. Budweisers bude mít brzy po problému. Už jednou to skoro vyšlo Gandalovičovi, který byl na to určený, nečekaný pád vlády to zhatil. Alespoň ho odměnili postem velvyslance v USA.
Buchlovské kopce - ukázka krátkozrakého plánování, kdo si pamatuje dlouhou a nákladnou rekonstrukci, a pořád tam jsou problémy a opravy. V zimě to je loterie, zda to nenamrzlo. Kdyby tam tehdy udělali dva tunely zachránilo by to spoustu životů a ve finále i ušetřilo spoustu peněz na zimní údržbě a propálením palivu.
To je dobře, že dálnice není hotová. Původně měla jít totiž na Břeclav a pak rovnou na Mistelbach. Asi se někomu v Brně zdálo, že těch pár kilometrů navíc je pro něj zbytečná ztráta času, tak ji na mapě napřímil. Pokud by zůstala původní trasa, tak by se ideálně spojila s cestou 55 na Hodonín, Uherský ostroh, Brod atd a tato východní část Moravy, který je jednou z nejodlehlejších, by měla alespoň tímto směrem lepší spojení.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Protekční dálnice odnikud nikam, max z Prahy na chalupy - a světe div se, staví se nejrychleji. Důležitější souběžná dálnice na ČB a Rakousko zdaleka hotová není.
1 odpověď