Už jsem to mnohokrát opravoval a nedovolil bych si napsat, že to zvládne každý. První problém nastává při zavírání přítoku vody u zatuhlého roháčku napouštění. To samé bývá s hlavním uzávěrem vody. Systémů napouštění a splachování je mnoho druhů a někdy vzájemně kombinované. Protékání záchodu může způsobit netěsnící systém splachování, špatně nastavený plovák nebo závada na napouštěcím ventilu a na tom všem může být těch závad více. Jenom si představte u nádržky umístěné u stropu se na malém WC motat ještě se štaflemi. Pak ještě narazíte na potřebu nějakého náhradního dílu a cestování po prodejnách. A co zabudované nádržky ve stěně. Lidem, kteří to nikdy nedělali nebo jsou méně zruční doporučuji zavolat odborníka a nenechat se ukecat článkem v novinách.
Pro mne laika je údaj 4,5m hladiny Labe v Mělníku nic neříkající. Lidé si zpravidla pamatují kam až sahala voda v době minulých povodní, ale čísla, tedy stavy na řekách si nepamatují. Proto pro lepší informovanost lidí před záplavou by byla informace Labe v Mělníku nyní 4,5 m, v roce 1997 kulminovalo 12,5m v roce 2002 kulminovalo 10,5m hladina stoupala 1m/hodinu. To by pro mne byly lépe vypovídající informace o tom kolik ještě mám času co všechno dokáži včas a v klidu zachránit.
Mě na tom nejvíce vadí, že provoz a servis radarů zpravidla obhospodařuje spřátelená soukromá firma, která si za provoz radarů a jejich servis účtuje slušné peníze, někdy i procenty z výše uložených pokut. Vše běží automaticky a nejvíce nepříjemné práce s tím má přestupkový pracovník příslušného úřadu.
Důchod není jenom o odpracovaných létech, ale je zejména o tom jak vysoké byly během rozhodného období platby sociálního pojištění. Bohužel někteří lidé odváděli jen minimální pojištění a někteří jej dokonce "zapomínali" platit. Je to však složitější, vyměřený důchod zpočátku stačil i byl příjemně valorizován, ale změnila se situace v rodině, okleštili nám valorizace, vyskočily ceny téměř všeho, ale převážně energií, navršili kdejaké povinnosti (různé revize kde čeho), za které je potřeba platit a rázem z příjemného důchodů máte důchod nedostačující a vzhledem k zdravotnímu stavu nemožnost přivýdělku a na řadě jsou psychické problémy.
Před šedesáti léty když jsme stáli na nádraží metr od sebe, tak jsme na sebe neviděli pro samý kouř z parních lokomotiv. Na autobusovém nádraží stálo pět krát více autobusů než dnes, zpravidla s nastartovanými motory a věřte mi taková Škoda 706 RO ta uměla kouřit. Tlak kouře z výfuku Tatry 111 porazil i malého psa na chodníku. Města a vesnice ve čtyři hodiny odpoledne, když lidé přišli z práce a zatopili v lokálních topidlech nebyly v kouři ani vidět. No a větší část života jsme prožili s auty bez katalyzátorů a s olovnatým benzínem. A těch fabrik co kouřilo do devadesátých let. Všechny hospody zakouřené, že jsme si povídali v kouřové polo mlze. Nebylo to dobrý, proti dnešku mnohem horší a vlastně předzvěstí sametové revoluce byly protesty proti špatnému ovzduší v severočeských městech. No a vidíte naše generace tu stále ještě je, také proto, že se ovzduší v posledních létech zlepšilo a hlavně z toho nejsme tak vyděšení.
No určitě jim celou situaci opravdu nezávidím 😞 Most spadl v nejméně vhodnou dobu, to se nedá ani vymyslet.
To proč spadl, zda byla zanedbá údržba atd.je nyní naprosto podružné, nejsou jediní, kteří to možná podcenili. Důležité je, aby se jim včas podařilo odstranit zbytky stavby z vody, než přijde velká voda, které by určitě nenapáchaly ještě větší škody.
Držím palce ✊🍀
Jak se na to podíváte, také můžete napsat, že most spadl v nejvíce vhodnou dobu, tj. když na něm nebyla žádná vozidla a hlavně lidé. Pro pád mostu není žádná doba vhodná. S tím co jste napsala v druhé části příspěvku se dokáži ztotožnit.
Slovo povinnost se moc neslučuje s demokracií. A tak nám tady přibývají různé povinnosti. Povinné ručení, povinné očkování, povinná školní docházka, povinné revize kotlů, povinné měření emisí a STK, povinnost strpět kontrolu nejenom policií, ale i kdejakým úředníkem, povinné platby za rozhlas a TV a jiné. Člověk ani strachy, aby na nějakou povinnost nezapomněl ani nespí.
Jen by chtělo dodat, jak se sem vlastně původem tramvaj z USA dostala. Počátkem byla předválečná smlouva o výměně licencí mezi firmami ČKD a Westinghouse, přičemž Westinghouse byl jedním z výrobců tramvajových vozů PCC a umožnila to i šťastná skutečnost, že se sem výrobní dokumentace na vozy PCC dostala těsně po druhé světové válce, tedy ještě v době před zločinným komunistickým převratem dne 25. února 1948.
Součástí této výměnné dokumentace však nebyly otočné podvozky firmy TRC, proto se Tatra rozhodla pro zakoupení licence na jejich výrobu. Jednání o licenci proběhla na přelomu let 1947 a 1948. Základní cena licence byla 10000 dolarů a 200 dolarů za každý vyrobený vůz s tímto podvozkem. Tyto podvozky se dále používaly i na vozech T2 a T3. Nikde jsem nedohledal, jak náš stát plnil platbu oněch 200 dolarů za vyrobený kus.
Anketa je samozřejmě hodně zavádějící. Samozřejmě s vývojem ve všech oblastech poslední období je pro občany ekonomicky nejlepší pokud konkrétní zemi tedy ČSR, ČSSR,ČR nezasáhne válka jako na Ukrajině nebo režim jako za Pol pota v Kambodži. Pokud vezmeme celé Československo tak období před 1. sv. válkou nelze ani zahrnovat. Meziválečné období tzv. 1.republiky byly velké rozdíly, byli lidé kteří se měli velmi dobře, ale většina velmi špatně. Po druhé sv. válce záleželo velmi na tom jak hodně byly země zasaženy válkou. Já bych jako pro naši zemi jako ekonomicky velmi slušně srovnatelné se světem dal období 1957 až 1967, které v anketě není uvedeno. Od roku 1968 vlivem normalizace šlo vše do kopru. No a po roce 1989 jsme se vlastním handrkováním vzdálili světu ještě více. Po roce 1989 se jen kecalo, kšeftovalo a málo pracovalo.
Tak třeba při domácí porážce vepře už maso nemyji. Králíka po stažení kůže většinou rovnou porcuji a házím do hrnce se studenou vodou. Domácí drůbež po odstranění peří a vykuchání opláchnu a osuším papírovou utěrkou. Naopak maso z obchodu vždy před zpracováním omyji a vysuším papírovou utěrkou, nic nezacákám, protože to nemyji Wapkou.
Já i všichni moji vrstevníci, které znám, moje děti a děti mých vrstevníků a naše vnoučata vyrostla na obrázkových značkách v mateřské škole. Neznám nikoho ani jsem dosud o tom neslyšel, že by někdo z toho měl psychickou újmu, dokonce vím, že většina z nás i ostatních dětí bývala na svou značku hrdí. To už bychom si mohli stěžovat, že máme psychickou újmu z rodného čísla, čísla OP, čísla popisného, RZ vozidla a já nevím z čeho všeho dalšího. Pokud někdo z tohoto všeho výše uvedeného cítí opravdu psychickou újmu, tak oprávněně patří do psychiatrické léčebny.
Já teda pamatuju Bardotku v době slávy, měla v pase 56, řekl jsem si blbost, otočili krejčovský metr, z centimetrů na couly. Ale ona to fakt měla a teprve za deset let pochopila, že o to vůbec nejde a začala se věnovat zvířatům, tam je budoucnost, chytrá holka, pochopila to už dávno...
Souhlasím s vámi, ve zvířatech je budoucnost. Takový biftek nebo roštěná i hovězí gulášek, samozřejmě i řízek nebo pečená kachna a nakonec i vejce na různý způsob. Pro mne to bez zvířat nejde.
Vzhledem k tomu, že je to zásah do osobních svobod, tak věřím, že bude vše upraveno zákonem včetně jejich nezaměnitelných uniforem a nezaměnitelného výrazného označení vozidel, abychom si je nepletli např. s pošťáky nebo hajnými, kteří nejsou oprávněni zastavovat vozidla. Dále očekávám, když už budou mít tak velké pravomoce, že budou mít velmi vysoké právní, morální a odborné vědomosti, které nejspíše získají čtrnáctidenním kursem.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jaképak skladování otevřeného vína, od rozpité flašky se neodchází.